Miksi naiset suuttuvat jos mies käy muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?
Tai jos lähettää yhteiseltä lomalta sähköpostin äidilleen?
Kommentit (1052)
Uusi miestyyppi nimetty. Nyt kun osataan jo välttää eksyttäjiä, niin seuraavaksi kiertoon myös siirtelijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran viikossa tarkoittaa joka toinen päivä. Se on aika iso määrä aikaa ja huomiota pois parisuhteelta jos tilanne on jatkuva ja jatkumassa vielä pitkään.
ei tarkoita
ap
Kai se pikkuisen tarkoittaa, jos naissuhteesi ovat kyllästyneet juuri tuohon seikkaan.
Montako suhdetta ap aikoo vielä kaataa tähän samaan, ennenkuin aikuistuu?
Vierailija kirjoitti:
Kunnioitan miehiä, jotka huolehtivat iäkkäistä vanhemmistaan
Aloittaja ei kertonut ovatko hänen vanhempansa iäkkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran viikossa tarkoittaa joka toinen päivä. Se on aika iso määrä aikaa ja huomiota pois parisuhteelta jos tilanne on jatkuva ja jatkumassa vielä pitkään.
ei tarkoita
ap
Käytkö vielä useammin? 4-5 kertaa viikossakin on muutama kerta.
Ja tuntikin voi olla 2. Onko ne vanhempasi jotenkin huokuntoisia?
Onko sun horoskooppimerkki rapu? Rapumiehelle äiti on aina ykkönen! Hienoa että sulla on läheiset välit äitisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tarkoita
ap
Käytkö vielä useammin? 4-5 kertaa viikossakin on muutama kerta.
4-5 kertaa viikossa EI OLE muutama kerta, muutama kerta on sama kuin pari kertaa.
"Sanaa muutama käytetään sekä yksikkö- että monikkomuodossa ilmaisemassa vähäistä määrää; yleensä tarkoitetaan useampaa kuin kahta. Adjektiivimaisena määritteenä muutama on samassa muodossa pääsanansa kanssa."
"Minulla on nyt kaksi päivää vapaata.
Minulla on nyt pari päivää vapaata. (Vrt. muutama päivä)." Lähde: https://kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/pronominit-montako-on-muutama/
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?
Ei helevetti. Miksi noin usein?
Mun mies ja hänen 2 veljeään asuivat 5 km säteellä lapuudenkodistaan ja heistä jokainen taisi rampata siellä lapsuudenkodissaan lähes joka päivä. Siellä vaan kävivät katsomassa, että kaikki oli hyvin ja varmaan kahvilla. Mua kyllä suututti silloin, jos olin ootellu ruokien kansaa miesta kotiin ja mies sanoi tullessaan, että söi jo äidillään. Muuten ei olis haitannu (olishan siinä säästynyt rahaakin) mutta kun ei koskaan tiennyt etukäteen milloin siellä äidillä syödään, niin ei olis tarvinnu miehelle silloin kokata. Mies ei mitenkään voinut ymmärtää, miksi minua otti pattiin tuo turha työ. Olis ollu muutkin tekemistä ja kiirettä, kuin kokata miehelle, joka syökin äidillään.
Vierailija kirjoitti:
Montako suhdetta ap aikoo vielä kaataa tähän samaan, ennenkuin aikuistuu?
Aikuistumisesta vielä:: Onko herra ap:n ikä kerrottu jo?
Vierailija kirjoitti:
Kai mieskin kunnoittaa vaimoaa, joka ramppaa omilla vanhemmillaa pitämässä näistä huolta ja sillä välin mies yksin pyörittää vauva ja taaperoarkea töiden päälle. Ja tämä monta kertaa viiikossa.
Vierailija kirjoitti:
No, mites jos appiukolla on vanhemmat vielä elossa, katoaako appi sinne harva se ilta iltapalalle ja viikonlopuiksi? Mitäköhän anoppi siitä tykkäisi?
Oma poika sijaistaa poissaolevaa isää. 😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aikuinen tytär, joten tätä ongelmaa ei ole, mutta jos olisi, lempeästi opastaisin, että vaimo on nyt se ykkönen, ei äiti.
Hauska. Eli tytärelle ei kuitenkaan tule mieleen kertoa, että mies on ykkönen. Mutta näinhän se tuntuu naisten maailmassa olevan. Eri säännöt sukupuolen mukaan.
Tai sitten tuo äiti tiesi, että tytär tietää,(naiset tietää) että aviomies on nyt se ykkänen, eikä oma isä. Avioliitossa turvaudutaan omaan mieheen, eikä juosta iskän lahkeeseen roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap teet siellä vanhempiesi luona? Entä mitä raportoit äidillesi lomalta?
Juttelen vanhempien kanssa ja joskus siirtelen jotain paikasta toiseen . Lähinnä kuulumisia. Ihmeen moni puhuu vain äidistäni vaikka tapaan myös isäni.
Olen yleensä noin tunnin ,koska asumme 5km päässä.
Lomasähköpostit oli tyyliin olen Madridissa ja olemme kunnossa . Tässä valokuva presidentin linnasta. Toivottavasti siellä voidaan hyvin.
ap
Mikset soita, vaan menet käymään tunniksi muutaman kerran viikossa? Mitä kuulumisia noin tiheällä tapaamistahdilla ehtii edes tulla?
Lomalla Pariisissa:
"Kulta, tuu jo tänne ihanaan pehmeään sänkyyn mun kanssa!"
"Ihan kohta, rakas. Kirjoitan vain ensin äidille vähän sähköpostia."
- - -
Vierailija kirjoitti:
Uusi miestyyppi nimetty. Nyt kun osataan jo välttää eksyttäjiä, niin seuraavaksi kiertoon myös siirtelijät.
Nämä miehet ovat niitä samoja, joiden mielestä kotityöt kuitataan rännien putsauksella ja ovien saranoiden rasvauksella. Salaojien kaivuita unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Lomalla Pariisissa:
"Kulta, tuu jo tänne ihanaan pehmeään sänkyyn mun kanssa!"
"Ihan kohta, rakas. Kirjoitan vain ensin äidille vähän sähköpostia."
- - -
😂😂😂 Kiitos nauruista!
Vierailija kirjoitti:
Ap todennäköisesti käy itse huollettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran viikossa vanhemmillaan?
Ei helevetti. Miksi noin usein?
Mun mies ja hänen 2 veljeään asuivat 5 km säteellä lapuudenkodistaan ja heistä jokainen taisi rampata siellä lapsuudenkodissaan lähes joka päivä. Siellä vaan kävivät katsomassa, että kaikki oli hyvin ja varmaan kahvilla. Mua kyllä suututti silloin, jos olin ootellu ruokien kansaa miesta kotiin ja mies sanoi tullessaan, että söi jo äidillään. Muuten ei olis haitannu (olishan siinä säästynyt rahaakin) mutta kun ei koskaan tiennyt etukäteen milloin siellä äidillä syödään, niin ei olis tarvinnu miehelle silloin kokata. Mies ei mitenkään voinut ymmärtää, miksi minua otti pattiin tuo turha työ. Olis ollu muutkin tekemistä ja kiirettä, kuin kokata miehelle, joka syökin äidillään.
Kai lopetit kokkaamisen, jos mies ei lopettanut vierailujaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet ovat niitä samoja, joiden mielestä kotityöt kuitataan rännien putsauksella ja ovien saranoiden rasvauksella. Salaojien kaivuita unohtamatta.
No nyt unohtui sentään kahdesti vuodessa tehtävä renkaanvaihto!
Mitä ne sun vanhemmat siirtelevät koko ajan?