Miksi alemmin koulutetut äänestävät todennäköisemmin persuja kuin vassareita?
Kommentit (27)
En tiedä, mulla on ylempi korkeakoulututkinto ja äänestän persuja.
Vierailija kirjoitti:
Kysy niiltä?
Koska persut eivät ymmärrä todennäköisyyksistä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sä oletkin yksinkertainen ja tunteidesi vietävissä. Sitä ei mikään todistus korjaa valitettavasti.
Kun ulkkikset vievät juuri heidän työt ja polkevat heidän palkat ja edut.
Tästä syystä duunarit tarvitsisivatkin sen ulkkis-kriittisen mutta työmarkkinakysymyksissä vasenta laitaa edustavan puolueen, joka suomesta puuttuu!
Vierailija kirjoitti:
Ovat isänmaallisia.
😂
Vierailija kirjoitti:
Sama. Se on vasureitten keksimä kuva, että Persuja äänestävät olisivat jotain juntteja.
Moni mun ystäväpiirissä äänestää joko Persuja tai Kokoomusta.
Hetkinen.. Eikö SDP sun muut kovaan ääneen mainosta olevansa työväenpuolueita? Onko aito työväenpuolue Persut vai?
Minä olen maisteri ja äänestän kokoomusta. Vasemmalla on palon elämästä vieraantuneita oppineita, joilla ei ole mitään kosketusta työväenluokkaan tai syrjäytyneisiin. Mielikuvilla mennään ja kyynel livahtaa silmäkulmaan miettiessä Väinö Linnan tarinoita.
Mikä sen merkitys on. Ääni on ääni, olit sitten tohtori tai vihtori
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen merkitys on. Ääni on ääni, olit sitten tohtori tai vihtori
Vihtori Kosola?
Ei pidä paikkaansa AP. Vasemmistohan on työväen asialla ,eikös olekkin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Se on vasureitten keksimä kuva, että Persuja äänestävät olisivat jotain juntteja.
Niin, ei kai nyt sentään mitään kommareita kukaan normaali ihminen...
Persujen lupaukset perustuvat Venäjän propagandaan, eivätkä he itse edes tajua sitä. Keskellä ja vasemmalla olevat puolueet edes yrittävät perustella aloitteitaan faktoilla.
Sitten on Kokoomus, joka ei perustele oikein millään.
Liityin persuihin, en tiedä heidän politiikastaan mitään, mutta. Omat työt väheni ravintola-alalla kun alkoi tulla ukrainasta. aasiasta ym. Jouduin heitä opettamaan oman työn ohessa-ja kuinka ollakaan- eipä ole enää töitä tarjolla. Samoin kotini naapuriin muutti aasiasta ja lähi-idästä paljon porukkaa. Heidän ruuanlaittonsa tulee minunkin kotiini. Vaeltavat ryysyissä, rämäpolkupyörillä,naiset kaavuissa ym. Ei ole enää minun kotimaani Suomi.
Persujen äänestäjät ovat huonosti koulutettuja ja sen vuoksi he äänestävät sitä, kuka eniten huutaa. Itsenäinen ajattelu on kovin vierasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sä oletkin yksinkertainen ja tunteidesi vietävissä. Sitä ei mikään todistus korjaa valitettavasti.
Noinko on?
Senpä tähden myöskään vasemmiston koulutuksilla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikut huonossa seurassa.
Käsittääkseni sisäministeri Mari Rantasen tuore lausunto kuvastaa puolueen äänestäjäkunnan poliittisia motivaatioita laajemminkin: No - rupes vitu#ttamaan.
Suomalaista kansallistunnetta ei pidä koskaan aliarvioida, vit#uttaminen voi johtaa yllättäviinkin poliittisiin toimenpiteisiin.
Kysy niiltä?