Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että mieheni tykkää toisesta

Vierailija
16.02.2025 |

Olemme tavanneet vajaan vuoden ja mieheni on todella huomioiva ja ihana.

Minusta tuntuu kuitenkin että hän tykkää ja on tykännyt toisesta naisesta, jo ennen kun tapasimme.

Mutta hän on varattu.

Tuntuu pahalta, koska hän on minulle ykkönen. Puhuisitteko asiasta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla meillä on se yksi joka pääsi karkuun. 

Vierailija
22/28 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no.. riippuu miten kovasti on tähän toiseen naiseen ihastunut. Odottaako vaan että nainen vapautuu, toisaalta nainen olisi varmasti eronnut jos tunteet olisi molemminpuolisia ja he toisilleen tarkoitettu. Ihmisillä voi olla koviakin ihastuksia eikä niiden takia erota. Mut sen todellisen oikean vuoksi uskon, että erotaan. itse ainakin eroan. Ja mulla on mies kiikarissa kenet haluan ja eroan koska rakastuin häneen.

Kysy itseltäsi riittääkö sulle se että et ole ykkösvalinta. Löytyisikö joku jolle olet , ja hän menee ohi koska olet väärän miehen kans?

Kannattaa myös miettiä kumpi on parempi, se että olet hänen ykkösvalintansa vai se että hän on sinun ykkösvalintasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa rakastuneelta. En suosittele jatkamaan suhdetta, rikot itsesi siinä.

Hän kuitenkin halusi muuttaa minun kanssa yhteen, haluaa tavata jo vanhempaa poikaani ja näkee todella paljon vaivaa kehittääkseen myös heidän suhdetta. Mies on muuten ihan täydellinen ja todella huomioiva.

Vierailija
24/28 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua, laita numero.

Vierailija
25/28 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa rakastuneelta. En suosittele jatkamaan suhdetta, rikot itsesi siinä.

Hän kuitenkin halusi muuttaa minun kanssa yhteen, haluaa tavata jo vanhempaa poikaani ja näkee todella paljon vaivaa kehittääkseen myös heidän suhdetta. Mies on muuten ihan täydellinen ja todella huomioiva.

Ota kissa pöydälle ja kysy mieheltä suoraan asiasta. Teidän olisi nyt helpompi erota, kuin myöhemmin. Mieti nyt, onko asia kuinka tärkeää sinulle? Jos ei kovin, niin ole sitten tuossa suhteessa.

Olen itsekin ollut aikaisemmissa suhteissa ihastunut toiseen ja tajunnut, että en todellisuudessa edes koskaan rakastanutkaan kumppaniani. Nyt olen ollut sellaisessa suhteessa, jossa en ole ollut kertaakaan ihastunutkaan kehenkään toiseen, joten tiedän mistä puhun. Jos todella rakastat toista ihmistä, et halua ketään muuta.

Miehesi varmaan odottaa, että hänen unelmiensa kaveri nainen joskus eroaa ja ottaisi hänet ja odottaa tämän tapahtuvan hamaan tappiin asti..

Vierailija
26/28 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä.

Keskustelimme ja osittain siitä tuli riita. Mutta mies vakuutti että haluaa olla juuri minun kanssa.

Minusta tuntuu paremmalta ettei minu tarvitse olla tästä nyt vastuussa. Vaan mieskin tietää ajatukseni.

Jos ontunteita toiseen, minusta silloin on parempi erota ja on tärkeää olla itselleen rehellinen.

Vierailija
27/28 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä.

Keskustelimme ja osittain siitä tuli riita. Mutta mies vakuutti että haluaa olla juuri minun kanssa.

Minusta tuntuu paremmalta ettei minu tarvitse olla tästä nyt vastuussa. Vaan mieskin tietää ajatukseni.

Jos ontunteita toiseen, minusta silloin on parempi erota ja on tärkeää olla itselleen rehellinen.

Hyvä, että sait ajatuksesi purettua hänelle ja toivottavasti puhuu nyt totta sinulle. Ainakin tietää mitä ajattelet ja ei tee naisen iskemisen eteen mitään, jos todella pitää sinusta ja pitää naista hyvänä ystävänään ja tällöin ei sinulla ole mitään pelättävää ja saatte nauttia toisistanne.

Vierailija
28/28 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no.. riippuu miten kovasti on tähän toiseen naiseen ihastunut. Odottaako vaan että nainen vapautuu, toisaalta nainen olisi varmasti eronnut jos tunteet olisi molemminpuolisia ja he toisilleen tarkoitettu. Ihmisillä voi olla koviakin ihastuksia eikä niiden takia erota. Mut sen todellisen oikean vuoksi uskon, että erotaan. itse ainakin eroan. Ja mulla on mies kiikarissa kenet haluan ja eroan koska rakastuin häneen.

Kysy itseltäsi riittääkö sulle se että et ole ykkösvalinta. Löytyisikö joku jolle olet , ja hän menee ohi koska olet väärän miehen kans?

Kannattaa myös miettiä kumpi on parempi, se että olet hänen ykkösvalintansa vai se että hän on sinun ykkösvalintasi.

Voihan sitä tuoltakin kannalta miettiä. Mutta kannattaa myös miettiä voiko jonkin seikan kanssa elää vai ei? 

AP:n tilanne voi toki myös muuttua parempaan. Se voi myös muuttua pahempaan. 

Erossa olo voisi olla yksi kokeilu? Jos se aika vaikuttaa suhteeseen positiivisesti? Tai negatiivisesti? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi