Luulen että mieheni tykkää toisesta
Olemme tavanneet vajaan vuoden ja mieheni on todella huomioiva ja ihana.
Minusta tuntuu kuitenkin että hän tykkää ja on tykännyt toisesta naisesta, jo ennen kun tapasimme.
Mutta hän on varattu.
Tuntuu pahalta, koska hän on minulle ykkönen. Puhuisitteko asiasta?
Kommentit (28)
Ihan normaalia, harva mies saa sitä jonka oikeasti haluaisi.
Anna tekstailla sitähän kaverit nykyisin tekevät. Pidä toki huoli ensin miehesi tarpeista.
Jos olemme aiemmin puhuneet ja todenneet että olemme tässä erilaisia. Mies ei voi luvata mitään muuta kun että lupaa tehdä paljon töitä meidän eteen. Ja itse voin luvata, koska kukaan muu ei edes kiinnosta kun mieheni.
Riippuu siitä, mitä haluat. Jos haluat olla toiselle se ykkönen, jatka matkaa. Jos ykköstoiveesi on parisuhde, niin tyydyt tilanteeseen ja toivot, ettei miehen kaveri koskaan eroa.
Ap:n tilanne ei ole mitenkään epätavallinen, itse asiassa se on melko yleinen.
Ruolkasen suhdepulman käsittelyssä on apua vertaistuesta tai ihan vaan kokemuksista, joita vastaavaan tilanteeseen joutuneilla on ollut.
Ap:n kohdalla tulee ensimmäiseksi mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.
Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.
Uhkaile miestäsi saksilla ja vaadi häntä lopettamaan kaikkien muiden kanssa kommunikointi ja kenenkään muun kivana pitämisen.
Näin toimivat terveet ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tilanne ei ole mitenkään epätavallinen, itse asiassa se on melko yleinen.
Ruolkasen suhdepulman käsittelyssä on apua vertaistuesta tai ihan vaan kokemuksista, joita vastaavaan tilanteeseen joutuneilla on ollut.
Ap:n kohdalla tulee ensimmäiseksi mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonomma
Mummon hyvä neuvo ratkaisi kerralla tämänkin ongelman.
Niin no.. riippuu miten kovasti on tähän toiseen naiseen ihastunut. Odottaako vaan että nainen vapautuu, toisaalta nainen olisi varmasti eronnut jos tunteet olisi molemminpuolisia ja he toisilleen tarkoitettu. Ihmisillä voi olla koviakin ihastuksia eikä niiden takia erota. Mut sen todellisen oikean vuoksi uskon, että erotaan. itse ainakin eroan. Ja mulla on mies kiikarissa kenet haluan ja eroan koska rakastuin häneen.
Kysy itseltäsi riittääkö sulle se että et ole ykkösvalinta. Löytyisikö joku jolle olet , ja hän menee ohi koska olet väärän miehen kans?
Vierailija kirjoitti:
Jos olemme aiemmin puhuneet ja todenneet että olemme tässä erilaisia. Mies ei voi luvata mitään muuta kun että lupaa tehdä paljon töitä meidän eteen. Ja itse voin luvata, koska kukaan muu ei edes kiinnosta kun mieheni.
Pitääkö vuoden jälkeen parisuhteen olla siinä tilassa että sen eteen täytyy tehdä töitä? Eikös tuossa vaiheessa yleensä suhde vielä ole ihan rakastumisvaiheessa
Vierailija kirjoitti:
Uhkaile miestäsi saksilla ja vaadi häntä lopettamaan kaikkien muiden kanssa kommunikointi ja kenenkään muun kivana pitämisen.
Näin toimivat terveet ihmiset.
Niin tästä syystä en haluaisi sanoakaan mitään.
Ap
Mies pettää jos on komea ja luulee ettei jää kiinni.
Kauanko olette olleet yhdessä?
Mistä tämä nainen on, ajalta ennen sinua vai sinun aikana mies on häneen tutustunut, jos on, niin missä?
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää jos on komea ja luulee ettei jää kiinni.
Olemme lähes kaiken ajan yhdessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä nainen on, ajalta ennen sinua vai sinun aikana mies on häneen tutustunut, jos on, niin missä?
Olemme olleet yhdessä vuoden. Nainen on töiden kautta tuttu, parin vuoden takaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet yhdessä vuoden. Nainen on töiden kautta tuttu, parin vuoden takaa.
Ap
mistä epäilet että tykkää toisesta naisesta? En itse olisi miehen kanssa, jos tietäisin, että pitää tuosta toisesta naisesta enemmän, kuin minusta ja vaatisin häntä tämän vuoksi lopettamaan yhteydenpidon kyseiseen naiseen. Jos haluat olla kakkosvaihtoehto miehelle etkä arvosta itseäsi tarpeeksi, että löytäisit itsellesi miehen, joka pitää sinua 1. Naisena niin silloin jäät tuohon suhteeseen ja hyväksyt tuon tosi asian, joko katkerana tai et katkerana.
Itse suosittelen eroa ja etsimään miestä, joka pitää sinua ykkösenä. Maailmassa on paljon muitakin miehiä! Jos ei suomesta löydy niin voit myös laajentaa ulkomaan miehiinkin.
Ensin eräässä tilaisuudessa hän käyttäytyi kuin minä en olisikaan siellä. Sitten ne on ne pienet asiat. Yhdessä harrastamassa (porukalla) mies pettyy jos nainen ei tulekaan paikalle. Korostaa minulle että he ovat olleet pitkään yhdessä nainen ja tämän puoluso. Se miten katsoo naista ja kerran esitteli minut ko naisen nimellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ensin eräässä tilaisuudessa hän käyttäytyi kuin minä en olisikaan siellä. Sitten ne on ne pienet asiat. Yhdessä harrastamassa (porukalla) mies pettyy jos nainen ei tulekaan paikalle. Korostaa minulle että he ovat olleet pitkään yhdessä nainen ja tämän puoluso. Se miten katsoo naista ja kerran esitteli minut ko naisen nimellä.
Ap
Kannattaa oikeasti erota. Rikot itsesi tuossa suhteessa. Ole mieluummin sellaisen kanssa yhdessä, joka rakastaa sinua aidosti ja pitää sinua ykkösenä. Muita miehiäkin on maailmassa, anna heille mahdollisuus.
Vaikuttaa rakastuneelta. En suosittele jatkamaan suhdetta, rikot itsesi siinä.
Siis tämä toinen nainen on varattu. Tiedän kuitenkin että he tekstailevat. Kavereina.
Ap