Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auta löytämään shampoo ja hoitoaine!

Vierailija
16.02.2025 |

Niiiin kyllästynyt kokeilemaan summamutikassa eri tuotteita, pahimmillaan kosteutta lupaava tuote kuivattaa latvat korpuiksi...

Eli sinä, jolla on kiiltävät, matalahuokoiset ns. lasimaiset hiukset, mikä tuote on toiminut? Kiroan jokaisen valmistajan, joka ei tuotteen kyljessä kerro, millaiseen tukkaan tuote on tarkoitettu...

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sitä mitä syö. 

Vierailija
2/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät opastaa mistä löytyy.  En nyt muista kuuluuko ne hyginia tuotteisiin.  Ei ne ainakaan juomapuolelta löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revivogen

Vierailija
4/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisara volume hoitoaine on kotimainen, edullinen ja sopii hyvin käsittelemättömään, suoraan ja ohueen suomalaiseen tukkaan

Vierailija
5/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl Cien.

Vierailija
6/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisara volume hoitoaine on kotimainen, edullinen ja sopii hyvin käsittelemättömään, suoraan ja ohueen suomalaiseen tukkaan

Rasisti!

Vierailija
7/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Sopivaa ei ole löytynyt. Käsittelemätön hyväkuntoinen taipuisa hius on. 

Moni shampoo ja hoitoaine on tosi silottavia ja tekee hiuksista päätä myöten painuvat lötkät. Volume tuotteet tekee hiukset sähköiseksi tai jopa lähmäiseksi. Osa pesee hiukset takkukoppuraan esim. 

Vierailija
8/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on sitä mitä syö. 

Shampoo ja hoitoainekin toimii, viikon. Ja sitten hiukset jo taas paljastaakin elintapojen ns puutteet. 

Kalaa, kasviksia, marjoja. pähkinöitä, jne

Vierailija
9/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma. Sopivaa ei ole löytynyt. Käsittelemätön hyväkuntoinen taipuisa hius on. 

Moni shampoo ja hoitoaine on tosi silottavia ja tekee hiuksista päätä myöten painuvat lötkät. Volume tuotteet tekee hiukset sähköiseksi tai jopa lähmäiseksi. Osa pesee hiukset takkukoppuraan esim. 

Jep, noi volumetuotteet tekee ainakin mun tukasta sellasen takun, joka on tuttu kaikille, jotka barbieilla leikkivät.. ap

Vierailija
10/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasisti!

🖕

Vierailija
11/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisara-tuotteet ei nimestä huolimatta ole kotimaisia, ainakin tuon kyseisen hoitoaineen valmistusmaa on etiketin mukaan Puola.

Vierailija
12/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ohuet, lasimaiset, liukkaat, värjäämättömät pitkät hiukset. Menevät väärillä pesuaineilla päätä myöten, ja sähköisinä vielä vähän enemmän päätä myöten.

Vasta tuhlattuani ainakin tuhat euroa erilaisiin kalliisiin täsmäiskutuotteisiin kokeilin Erittäin Hieno Suomalainen -shampoota, ihan se perus sininen pullo. Ei ole sen jälkeen tarvinnut muita kokeilla.

Hoitoaineena mulla on Glissin Color Perfector, vaikka hiukseni ovat värjäämättömät. Muut hoitoaineet saavat hiukseni sähköisiksi ja takkuun.

Vierailija
13/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja osaa neuvoa mikä tuote käy juurikin sinun hiuslaatuun.

Vierailija
14/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV-shampoo ja -hoitoaine toimivat hyvin minulla. En ole enää vuosiin ostanut kampaamoista hiuksiini mitään aineita. 

Vierailija
15/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LV-shampoo ja -hoitoaine toimivat hyvin minulla. En ole enää vuosiin ostanut kampaamoista hiuksiini mitään aineita. 

LV-shampoo sai minulle aikaan sellaisen päänahan kutinan, jottei ole väliä enää tuollaista ikinä käyttää. Merkki on varmaan saanut allergiamerkinnän pelkällä tuoksuttomuudellaan. Samaa on sanonut moni muukin atoopikko.

Vierailija
16/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervasamppoot käy mun letille. Perus suora harteille ulottuva.

Vielä jos haluan extraa. Hiukan kosteisiin hiuksiin geeliä, tukka tiukalle nutturalle vaik yön yli, tulee kivat laineet ja tuuheampi päälaelta 

Vierailija
17/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan XZ. Tulee aivan järkyttävä takkukasa.

Vierailija
18/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä-sarja on minulla toiminut. 

Vierailija
19/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kotimaisia. Sim, Four Reasons. 

Vierailija
20/59 |