Auta löytämään shampoo ja hoitoaine!
Niiiin kyllästynyt kokeilemaan summamutikassa eri tuotteita, pahimmillaan kosteutta lupaava tuote kuivattaa latvat korpuiksi...
Eli sinä, jolla on kiiltävät, matalahuokoiset ns. lasimaiset hiukset, mikä tuote on toiminut? Kiroan jokaisen valmistajan, joka ei tuotteen kyljessä kerro, millaiseen tukkaan tuote on tarkoitettu...
Kommentit (82)
Siis Cutrin Ainoa volyymi tuotteet kyseessä
En auta. Hae itse kun tarjolla miljoonia huotteita tuoteseloisteineen... Itse en tämmöseltä palsta ota yhdenkään ämmylin paskaohjeita. 😝😝😝😝😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut pelkkää shampoota yksin, mutta shampoon ja hoitoaineen jäljiltä tukka tuntuu siltä kuin olisi pessyt saippualla ja jättänyt huuhtelun. Tukka on takkuinen ja likaisen tuntuinen. Föönaus ei paranna tilannetta. Mietin mitä tämä tekee päänahalle 😐
Cutrin Ainoa
Vierailija kirjoitti:
Pisara volume hoitoaine on kotimainen, edullinen ja sopii hyvin käsittelemättömään, suoraan ja ohueen suomalaiseen tukkaan
Niin nämä näkyy jokaiselle purnukoitten kyljessä kun viitsii ltse hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidl Cien.
Oli joskus, nyt se on kuraa. Osta Pirkka.
En osta, enkä täältä ohjeita ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut pelkkää shampoota yksin, mutta shampoon ja hoitoaineen jäljiltä tukka tuntuu siltä kuin olisi pessyt saippualla ja jättänyt huuhtelun. Tukka on takkuinen ja likaisen tuntuinen. Föönaus ei paranna tilannetta. Mietin mitä tämä tekee päänahalle 😐
Cutrin Ainoa
Ainoa vain sulle.
Oikeasti toimiva on ihan Pirkan hajusteeton shampoo yhdistettynä korjaavan glissin hoitoaineeseen, mikään muu ei ole toiminut niin hyvin ja olen älyttömän hintaisia kampaamo tuotteita kokeillut myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja osaa neuvoa mikä tuote käy juurikin sinun hiuslaatuun.
Tää... kukaan täällä ei voi tietää minkälainen tukka ap on ja minkälaista shampoota tarvii..
Siksihän tämmöselle on ihan mahdoton tietää.. lisäksi hiusten laadussa näkyy syömiset, geenit jym... Mitä muut ei tiedä.
Aiemmin hyväksi todettu L'Oreal Elvital Color Vive shampoo ja hoitoaine on muuttunut jo viime vuoden puolella. Tuoksu vaihtui ja koostumus myös, eli tästä piti luopua. Tuotteet sopi luonnonkiharalle, kuivahkolle tukalleni loistavasti, mutta nyt täytyy taas etsiä uudet shampoo ja hoitoaine.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan XZ. Tulee aivan järkyttävä takkukasa.
Niinkö sulle ? Mulle ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni
Tummelia hoitoaineeksi niin asettuu 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ketju. Marketti täynnä shampoo pulloja mutta mikään ei tunnu oikealta.
Millä tosiaan saa kiiltävät taipuisat hiukset ja niin että myös päänahka pysyy terveenä.
Xz shampoosta tuli tyttärelle ja minulle todella kuiva päänahka mitä paranneltiin pitkään.
Ei ole hyvä ketju. Se mikä jollekin on hyvä niin toiselle voi olla paskaa....
Garnier Respons Marvellous Nectar shampoo ja hoitoaine olivat kauan sitten täsmätuotteita hiuksilleni ja päänahalleni, mutta sen koostumus muuttui. Tällä hetkellä käytän Erittäin hieno suomalainen koivushampoota ja -hoitoainetta. Täällä on ongelmana runsaskalkkinen vesi.
Vierailija kirjoitti:
Ne on siinä hyllyssä jossa lukee "shampoot ja hoitoaineet". Voi olla vähän eri paikassa marketista riippuen mutta seuraa kylttejä hyllyjen päädyssä.
Nokiiitooos kun kerroit mistä löytyy ja mitä sinnä hyllyssä pitää lukea.... 🤭🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xz, sulfaatiton shampoo ja hoitoaine
Tällä saa kunnon lähmätukan.
Kiitos nainen kun ilmoitit.
Kampaamon tuotteet. Hoitavat hiuksia. Kerastase Nutritive kuiville hiuksille. Tosi kalliita kyllä.
Redken injection volume vaaleanpunaiset pullot.
Aika monta vastausta oot saanut, mutta suosittelen silti näitä. Joskus menee hiukset ns. liian kiiltäviksi. Silloin skippaan hoitoaineen ja laitan vaan hiusöljyä latvoihin.
Suomalainen hieno shampoo toinen vaihtoehto.
Mulla on todella ohuet lasimaiset hiukset. Mulla paljon hiusta, mutta tosi ohuet.
Jos haluat vähän karheutta, niin sit suomalainen shampoo. Tosi kiiltävät mutta muotoiltavat tulee Redkenillä.
Jos on sijoittaa 75 € shampoo+ hoitoaine yhdistelmään, normikokoiset niin Kerastase Genesis sarja on loistava. Voit pyytää vaikka lahjaksi jos hinta kauhistuttaa.
Oli joskus, nyt se on kuraa. Osta Pirkka.