Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auta löytämään shampoo ja hoitoaine!

Vierailija
16.02.2025 |

Niiiin kyllästynyt kokeilemaan summamutikassa eri tuotteita, pahimmillaan kosteutta lupaava tuote kuivattaa latvat korpuiksi...

Eli sinä, jolla on kiiltävät, matalahuokoiset ns. lasimaiset hiukset, mikä tuote on toiminut? Kiroan jokaisen valmistajan, joka ei tuotteen kyljessä kerro, millaiseen tukkaan tuote on tarkoitettu...

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni

Vierailija
22/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö Gammalinoleenihappoa (kapselit apteekista). Johan pysyy hiukset ja iho hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cutrin Ainoa Volume shampoo. Ei tee hiuksista hamppua, vaan ihanan sileät ja sähköttömät. Hoitoainetta en ole edes kokeillut, kun oli arvosteltu niin huonoksi.

Vierailija
24/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ Kaste 👍

Vierailija
25/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XZ Kaste 👍

Mulla on lasimaiset ja kuivuuteen taipuvaiset hiukset joten tuo kosteuttava hyaluronihappoa sisältävä tuote on mielestäni paras, ja olen minäkin kokeillut niin kalliita kampaamotuotteita kuin markettishampoitakin. Toimii myös kuivalle hiuspohjalle. 

Vierailija
26/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut marketista löytyvää monen hintaluokan shampoota ja kampaajien suosittelemia shampoita. Tavalliselle käsittelemättömälle hiukselle on käsittämättömän vaikea löytää hyvää tuotetta.

Vierailija
27/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Mjuukin volume- sarja olisi hyvä, mutta parin pesun jälkeen tuntuikin jotenkin lähmäävältä. Samoin Lumenen sininen marketti shampoo tuntui aluksi hyvälle, mutta teki sitten liian liukkaat ja siloiset hiuksista.

Miksi pari ekaa pesukertaa tuntuu hiukset hyvälle mutta ei enään pidemmässä käytössä?

Vierailija
28/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju. Marketti täynnä shampoo pulloja mutta mikään ei tunnu oikealta. 

Millä tosiaan saa kiiltävät taipuisat hiukset ja niin että myös päänahka pysyy terveenä. 

Xz shampoosta tuli tyttärelle ja minulle todella kuiva päänahka mitä paranneltiin pitkään. 

Vierailija
29/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XZ Kaste 👍

Tämä toimii minulla myös.

Vierailija
30/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljy käy jos kuiva päänahka, tosin 10min hoidon jälkeen kannattaa pestä hiukset, esim Aussie pesuaineella.

Vierailija
31/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on siinä hyllyssä jossa lukee "shampoot ja hoitoaineet". Voi olla vähän eri paikassa marketista riippuen mutta seuraa kylttejä hyllyjen päädyssä.

Vierailija
32/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että Mjuukin volume- sarja olisi hyvä, mutta parin pesun jälkeen tuntuikin jotenkin lähmäävältä. Samoin Lumenen sininen marketti shampoo tuntui aluksi hyvälle, mutta teki sitten liian liukkaat ja siloiset hiuksista.

Miksi pari ekaa pesukertaa tuntuu hiukset hyvälle mutta ei enään pidemmässä käytössä?

Teetkö tuplapesun? Minusta tuo Mjuuk on ollut hyvä, käytin ensin pullon volumea ja nyt on menossa värjättyjen hiusten shampoo, joka on kosteuttava, mutta ei litistä hiuksia.

Vierailija
33/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xz, sulfaatiton shampoo ja hoitoaine 

Vierailija
34/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Xz, sulfaatiton shampoo ja hoitoaine 

Tällä saa kunnon lähmätukan.

Vierailija
35/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wella Professionals SP Hydrate shampoo, ja saman sarjan hoitoaine, kannarraa tilata netistä, halvempaa. 

Lisäksi Kerastasen hiusöljy, kallista, mutta erittäin(!) riittoisaa, pieni tippa riittää pullo kestää n. vuoden.

Vierailija
36/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wella Professionals SP Hydrate shampoo, ja saman sarjan hoitoaine, kannarraa tilata netistä, halvempaa. 

Lisäksi Kerastasen hiusöljy, kallista, mutta erittäin(!) riittoisaa, pieni tippa riittää pullo kestää n. vuoden.

On todellakin kallista siihen nähden, että sisältää lähinnä pelkkiä silikoneja! Suosittelen ostamaan pullollisen puhdasta argan-öljyä.

Vierailija
37/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä sisältää, kun toimii hyvin! :) 

Säästöä tulee myös kampaamokuluista, kun latvat eivät enää ole  kuivat, niitä tarvitsee leikata harvemmin. Aiemmin piti leikata kuivuuden takia, nykyään vain siksi että hiukset kasvavat 'liian' pitkiksi.

Vierailija
38/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

elvital, dove, värjätyille tarkoitetut, sunsilk eurolla rustasta yllättävän hyvä

gliss huonontunut, ei ole hoitava enää, pantene fructis yms aiheuttavat hiustenlähtöä, moni halpis myös kuivattaa älyttömästi

Vierailija
39/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ Niittyvilla ja Kaste

Vierailija
40/59 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ valilla cafe toimii minulle. Varmaan takuttaa joidenkin hiukset, minulla se ei ole ollut ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme