Auta löytämään shampoo ja hoitoaine!
Niiiin kyllästynyt kokeilemaan summamutikassa eri tuotteita, pahimmillaan kosteutta lupaava tuote kuivattaa latvat korpuiksi...
Eli sinä, jolla on kiiltävät, matalahuokoiset ns. lasimaiset hiukset, mikä tuote on toiminut? Kiroan jokaisen valmistajan, joka ei tuotteen kyljessä kerro, millaiseen tukkaan tuote on tarkoitettu...
Kommentit (59)
Syö Gammalinoleenihappoa (kapselit apteekista). Johan pysyy hiukset ja iho hyvässä kunnossa.
Cutrin Ainoa Volume shampoo. Ei tee hiuksista hamppua, vaan ihanan sileät ja sähköttömät. Hoitoainetta en ole edes kokeillut, kun oli arvosteltu niin huonoksi.
Vierailija kirjoitti:
XZ Kaste 👍
Mulla on lasimaiset ja kuivuuteen taipuvaiset hiukset joten tuo kosteuttava hyaluronihappoa sisältävä tuote on mielestäni paras, ja olen minäkin kokeillut niin kalliita kampaamotuotteita kuin markettishampoitakin. Toimii myös kuivalle hiuspohjalle.
Olen kokeillut marketista löytyvää monen hintaluokan shampoota ja kampaajien suosittelemia shampoita. Tavalliselle käsittelemättömälle hiukselle on käsittämättömän vaikea löytää hyvää tuotetta.
Luulin että Mjuukin volume- sarja olisi hyvä, mutta parin pesun jälkeen tuntuikin jotenkin lähmäävältä. Samoin Lumenen sininen marketti shampoo tuntui aluksi hyvälle, mutta teki sitten liian liukkaat ja siloiset hiuksista.
Miksi pari ekaa pesukertaa tuntuu hiukset hyvälle mutta ei enään pidemmässä käytössä?
Hyvä ketju. Marketti täynnä shampoo pulloja mutta mikään ei tunnu oikealta.
Millä tosiaan saa kiiltävät taipuisat hiukset ja niin että myös päänahka pysyy terveenä.
Xz shampoosta tuli tyttärelle ja minulle todella kuiva päänahka mitä paranneltiin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
XZ Kaste 👍
Tämä toimii minulla myös.
Oliiviöljy käy jos kuiva päänahka, tosin 10min hoidon jälkeen kannattaa pestä hiukset, esim Aussie pesuaineella.
Ne on siinä hyllyssä jossa lukee "shampoot ja hoitoaineet". Voi olla vähän eri paikassa marketista riippuen mutta seuraa kylttejä hyllyjen päädyssä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin että Mjuukin volume- sarja olisi hyvä, mutta parin pesun jälkeen tuntuikin jotenkin lähmäävältä. Samoin Lumenen sininen marketti shampoo tuntui aluksi hyvälle, mutta teki sitten liian liukkaat ja siloiset hiuksista.
Miksi pari ekaa pesukertaa tuntuu hiukset hyvälle mutta ei enään pidemmässä käytössä?
Teetkö tuplapesun? Minusta tuo Mjuuk on ollut hyvä, käytin ensin pullon volumea ja nyt on menossa värjättyjen hiusten shampoo, joka on kosteuttava, mutta ei litistä hiuksia.
Xz, sulfaatiton shampoo ja hoitoaine
Vierailija kirjoitti:
Xz, sulfaatiton shampoo ja hoitoaine
Tällä saa kunnon lähmätukan.
Wella Professionals SP Hydrate shampoo, ja saman sarjan hoitoaine, kannarraa tilata netistä, halvempaa.
Lisäksi Kerastasen hiusöljy, kallista, mutta erittäin(!) riittoisaa, pieni tippa riittää pullo kestää n. vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Wella Professionals SP Hydrate shampoo, ja saman sarjan hoitoaine, kannarraa tilata netistä, halvempaa.Lisäksi Kerastasen hiusöljy, kallista, mutta erittäin(!) riittoisaa, pieni tippa riittää pullo kestää n. vuoden.
On todellakin kallista siihen nähden, että sisältää lähinnä pelkkiä silikoneja! Suosittelen ostamaan pullollisen puhdasta argan-öljyä.
Ihan sama mitä sisältää, kun toimii hyvin! :)
Säästöä tulee myös kampaamokuluista, kun latvat eivät enää ole kuivat, niitä tarvitsee leikata harvemmin. Aiemmin piti leikata kuivuuden takia, nykyään vain siksi että hiukset kasvavat 'liian' pitkiksi.
elvital, dove, värjätyille tarkoitetut, sunsilk eurolla rustasta yllättävän hyvä
gliss huonontunut, ei ole hoitava enää, pantene fructis yms aiheuttavat hiustenlähtöä, moni halpis myös kuivattaa älyttömästi
XZ valilla cafe toimii minulle. Varmaan takuttaa joidenkin hiukset, minulla se ei ole ollut ongelma.
Tokmanni