Onko mielestäsi normaalia, että mies käy aikuisen siskonsa kanssa saunassa?
Ovat kuulemma saunoneey yhdessä lapsesta lähtien.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi!🤢 En haluaisi nähdä veljeni tai isäni munaa! Pervoa!🤮
Voi kai siellä pitää uikkarit päällä
Saunassa ei pidetä uikkareita.
Sekasaunat on nykyään kielletty
Mutta samaan aikaan on ihan normi, että voit identifioitua miksi haluat ja käydä missä saunassa haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskalla päästää miestä edes yksin saunaan.
Viisasta, sillä Saunatonttu se vasta onkin kuuluisa pikkulortto.
🤣🤣
Tämä on muuten ihan vakavasti otettava pelko! Meillä tuli ero kun mieheni rakastui saunatonttuun! Minä lensin talosta ulos kuin leppäkeihäs.
Kaipa on normaalia. Mutta miten alastomuus ja suihkussa käynti vai ovatko pelkissä uikkareissa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai siellä pitää uikkarit päällä
Saunassa ei pidetä uikkareita.
Menetkö sinä repimään ne uikkarit pois, minä en ainakaan. Vaikka ei saisikaan olla, ehkä jotkut poikkeukset kestää.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla teini-ikäinen tyttö.
Toki on. Harrastan seksiäkin 60v isosiskoni kanssa. Ei tule enää raskaaksi ja saa eronnut mummokin munaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla teini-ikäinen tyttö.
Olen 45 v vanha täti.
2013 vuonna hesari uutisoi, että noin puolet pitää sekasaunomista normaalina, puolet vastenmielisenä. Nyt varmasti vastenmielisenä pitäminen on yleisempääkin.
Itse en tykkää saunoa edes naispuolisten ystävieni kanssa, tai vaikka yleisissä saunoissa.
Mutta sitten taas muutama ystäväni saunoo kenen kanssa vain ilman mitään estoja .
Ihan normaalia, varsinkin kun tottuneet lapsesta asti. Kaikki eivät ole niin estyneitä, etteikö onnistuisi.
En osaa sanoa normaalista, mutta yleistä se on ainakin maalla.
Joku nyt tahallaan täällä huutelee, että on "normaalia".
Hassun hauskaa...
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia, varsinkin kun tottuneet lapsesta asti. Kaikki eivät ole niin estyneitä, etteikö onnistuisi.
Sairasta, yököttävää.
Olen saunonut veljeni kanssa yhteisen kaveriporukkamme sekasaunassa. Kahdestaan saunominen tuntuisi kieltämättä oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena saunottiin yhdessä mutta ei enää teininä.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa normaalista, mutta yleistä se on ainakin maalla.
Ei ole.
Typerä, johonkin muinaisuuteen perustuva stereotypia.
Samoin kuin sen Diarran ölinä, jota sentään pyysi anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäni asunut Suomessa, enkä ole koskaan todistanut tilannetta, missä aikuiset sisarukset eri sukupuolta menisivät yhdessä saunomaan. Ja kyllä kulmat kohoavat, jos tämä tilanne tulisi vastaan.
???
Me käydään harvase viikko sisarus saunassa, puolisot on ukana
Vierailija kirjoitti:
Olen saunonut veljeni kanssa yhteisen kaveriporukkamme sekasaunassa. Kahdestaan saunominen tuntuisi kieltämättä oudolta.
Oliko pimppisi ja utareesi paljaana ;)
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäni asunut Suomessa, enkä ole koskaan todistanut tilannetta, missä aikuiset sisarukset eri sukupuolta menisivät yhdessä saunomaan. Ja kyllä kulmat kohoavat, jos tämä tilanne tulisi vastaan.
Oletko kysynyt muilta, muten tämän suhteen toimivat.
Jos aikuiset lapsemme tulevat meille tai mökille kylään ja saunomaan, niin menevät yhdessä saunaan, kuten ovat aina menneet.
Jos pojalla on puoliso mukana, niin sitten hän menee puolisonsa kanssa, minä tyttären kanssa ja mies yksin.
Ei ole kuitenkaan muiden tavat oma ongelma. En silti menisi sekasaunaan. Uimapuku päällä pääsee Suomessa yleisesti sekasaunoihin, joissa pitää olla uima-asu. Kylpylöissä on näitä erikoissaunoja ja ovat ihan ok.