Onko mielestäsi normaalia, että mies käy aikuisen siskonsa kanssa saunassa?
Ovat kuulemma saunoneey yhdessä lapsesta lähtien.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ollaan olevinaan niin vapaamielisiä, mutta ei voida tehdä kuitenkaan näköjään sellaisia suomalaiseen kulttuuriin kuuluvia asioita, jotka 50v sitten olivat täysin normaaleja.
Ei ole enää ainakaan nykyään normaalia, että aikuiset eri sukupuolta olevat perheenjäsenet saunovat keskenään alasti.
Edes maaseudulla, ennen kuin joku tulee muuta väittämään.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, että mies kiihottuu siellä saunassa :(
ap
.itä pelottavaa siinä on, sisko ja veli voi ihan laillisesti harrastaa seksiä keskenään jos sille tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös jokainen, joka ei ole nähnyt sisarustaan alasti.
Olen nähnyt kun olin 11-12v.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ollaan olevinaan niin vapaamielisiä, mutta ei voida tehdä kuitenkaan näköjään sellaisia suomalaiseen kulttuuriin kuuluvia asioita, jotka 50v sitten olivat täysin normaaleja.
Eivät aikuiset siskot javelhet yhdessä saunoneet, oli naisten ja miesten vuorot.
Sekassauna on uusi keksintö.
Perhesaunoja oli, mutta vain lasten ollessa alle teini-iän. Sen jälkeen äiti tyttärien ja isä poikien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös jokainen, joka ei ole nähnyt sisarustaan alasti.
Jep jep, lapsuutta ei kukaan suomalainen tässä laske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää ainakaan nykyään normaalia, että aikuiset eri sukupuolta olevat perheenjäsenet saunovat keskenään alasti.
Edes maaseudulla, ennen kuin joku tulee muuta väittämään.
Mutta limassa lilluva, jättipeniksen kanssa hengaileva laulaja sitten taas on kaikille ihan normi-ihannointi.
Edelleenkin kun käydään koko perhe saunassa, meillä lapsilla on uikkarit, kun taas vanhemmat ovat alasti. Käytiin kaikki yhdessä saunassa alasti kun oltiin lapsia. Hieman vanhempana murrosiän lähestyessä ei sitten lapset enää kehdattu olla alasti, mutta ei meitä edelleenkään häiritse, että vanhemmat ovat niin. Ollaan totuttu siihen. Kuitenkin sukupolviero näkynee siinä, että me lapset kuitenkin pistetään ne uikkarit päälle.
Suomalaisessa kulttuurissa on normaalia, muttei nykyään tavanomaista. Sanotaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi!🤢 En haluaisi nähdä veljeni tai isäni munaa! Pervoa!🤮
Voi kai siellä pitää uikkarit päällä
No sitten on tietty ihan eri asia!
Vierailija kirjoitti:
Hyi!🤢 En haluaisi nähdä veljeni tai isäni munaa! Pervoa!🤮
Ei ole, koska maalla tehtiin niin; ei nyt kovin usein, mutta joskus.
Tätinikin kanssa kävin, nähtiin molemmat toisemme nakuina. Tosin hän pesi isänsä (mun ukin). Vähän outoa, mutta ei siinä mistään seksistä ollut kyse, pelkkä peseytyminen.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Mutta limassa lilluva, jättipeniksen kanssa hengaileva laulaja sitten taas on kaikille ihan normi-ihannointi.
Väitinkö jotain sellaista?
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskalla päästää miestä edes yksin saunaan.
Se panee saunatonttua siellä kun et näe.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin kun käydään koko perhe saunassa, meillä lapsilla on uikkarit, kun taas vanhemmat ovat alasti. Käytiin kaikki yhdessä saunassa alasti kun oltiin lapsia. Hieman vanhempana murrosiän lähestyessä ei sitten lapset enää kehdattu olla alasti, mutta ei meitä edelleenkään häiritse, että vanhemmat ovat niin. Ollaan totuttu siihen. Kuitenkin sukupolviero näkynee siinä, että me lapset kuitenkin pistetään ne uikkarit päälle.
Mistä ihmeestä alapeukut? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia, onko yleistä, on sitten jo eri asia.
Käyvät saunassa panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en uskalla päästää miestä edes yksin saunaan.
Viisasta, sillä Saunatonttu se vasta onkin kuuluisa pikkulortto.
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, että mies kiihottuu siellä saunassa :(
ap
😂😂😂😂
Olen ikäni asunut Suomessa, enkä ole koskaan todistanut tilannetta, missä aikuiset sisarukset eri sukupuolta menisivät yhdessä saunomaan. Ja kyllä kulmat kohoavat, jos tämä tilanne tulisi vastaan.
Viisasta, sillä Saunatonttu se vasta onkin kuuluisa pikkulortto.