No en nyt sanoisi tässä että ehkä niin hyvin menee
Kerronpa vähän omasta elämästäni. Olen noin lähemmäs 40 v mies jolla vähän aina jonkinlaisia ongelmia tässä ollut. Masennusta jne. Lähinnä koko aikusikäni olen melkein ollut työtön, tehnyt vain pätkätöitä ja lähinnä työnteko ei ole kiinnostanut, sitten olen ottanut velkaa, selvisin velastani kyllä, mutta en oppinut. No olen muutama vuosi sitten saanut oman alani duunia ja vakituisen työpaikan se hyvä. Mutta olen ottanut hirveesti velkaa, velkaa nyt hiukan yli 40 tuhatta euroa. Seurustelen kyllä ja silleen menee hyvin, mutta en tiedä kauanko naiseni katselee mua. On kaikenlaisia muutaki ongelmaa käyn viihteellä viikottain ja baareissa ja sinne menee rahat, en pysty ollenkaa lyhentämään velkaani. Ja myös minulla on juoppokavereita jotka ei hyvää seuraa, niistä pitäisi päästä eroon.
Kommentit (33)
Mutta ei se auta ku mennä eteenpäin päivä kerralla.
Tarjoaako juoppo kavereille rahaa ja alkoholia? Yritä ottaa itseäsi niskasta kiinni ja biletä vähemmän.
kyllä oisin toivonut että asiat olisi hiukan jopa paremmin tässä iässä, mutta iteppä on mokaillut.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaako juoppo kavereille rahaa ja alkoholia? Yritä ottaa itseäsi niskasta kiinni ja biletä vähemmän.
joskus sitäkin, mutta enää en, ei se ole niin yksinkertaista.
Ai, nytkö sulla yhtäkkiä on nainen? Pari päivää sitten ei ollut. Minkä pubiruusun löysit ja mistä? Onko isomahainen ja käyttää nahkahousuja? :D
Kyllä välillä tuntuu että tämä elämä on hyvin rankkaa toki monella on joo, mutta on se silti
Vierailija kirjoitti:
Ai, nytkö sulla yhtäkkiä on nainen? Pari päivää sitten ei ollut. Minkä pubiruusun löysit ja mistä? Onko isomahainen ja käyttää nahkahousuja? :D
Ei vissiin taida oikein olla järkeä sulla päässä? Oletko kenties kehitysvammainen?
Oman alasi duunia? Ethäns sä ole edes apukoulusta läpi päässyt ja työskentelet Postin lajittelukeskuksessa. Eikä siinä mitään häpeämistä ole, arvostus sinne. Mutta mitä sä kuvittelet esittäväsi nyt, Allu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vissiin taida oikein olla järkeä sulla päässä? Oletko kenties kehitysvammainen?
No en, ihan olen kouluni normiyhteiskunnassa suorittanut. Mutta mistä sinä sen tyttöystävän parissa päivässä löysit? Meikkaako vahvasti myös?
Ei oo niin helppo alkoholia myös vähentää tai mitään, monillahan se ongelma on tosin.
Rakas päiväkirja,
Kirjoittelen tänne näitä hajatelmiani, kun ei ole muutakaan tekemistä. Kirjoitan taas huomenna.
Terveisin,
Allu
Vierailija kirjoitti:
Oman alasi duunia? Ethäns sä ole edes apukoulusta läpi päässyt ja työskentelet Postin lajittelukeskuksessa. Eikä siinä mitään häpeämistä ole, arvostus sinne. Mutta mitä sä kuvittelet esittäväsi nyt, Allu?
En ole kyseinen henkilö enkä tunne kyseistä henkilöä ja teen töitä kyllä ihan logistiikassa. Ymmärrän että muilla on myös ongelmia mutta suurin osa on työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en, ihan olen kouluni normiyhteiskunnassa suorittanut. Mutta mistä sinä sen tyttöystävän parissa päivässä löysit? Meikkaako vahvasti myös?
Näytät olevan aika pahasti pihalla maailmasta. Miksi sulle kertoisin koska ei kiinnosta, mene vaikka syömään hernekeittoa ja lenkille ulos. Hyvää jatkoa sinulle!
MIten ihmisistä on tullutkin vauva palstalla näin ilkeitä nykyään?
Hyvää jatkoa, on hyvä jos käyt töissä, ehkä se taloutesikin paranee, jos jätä alkoholin,
Kyllä varmaa kokisin että asiat olisi paremminkin jos en olisi tuota rahaa käyttänyt niin paljon ja ottanut lisää velkaa.
Mites niinku muilla menee ongelmia vai miten elämä kulkee?