Pariterapeutti vastaa: saako miehellä olla naispuolisia ystäviä?
2:21
Nyt tähän kysymykseen on lopultakin vastaus. Ja vastaus on juuri se, mistä naiset ei pidä.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies alkaisi käydä naisten kanssa kahvilla,
niin on aika monta silmänvilkuttajaa, joiden kanssa minun olisi luultavimmin ilo lähteä päiväkahville. Eikä ilo olisi ainoastaan minun puolellani
Oletpa kostonhimoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies alkaisi käydä naisten kanssa kahvilla,
niin on aika monta silmänvilkuttajaa, joiden kanssa minun olisi luultavimmin ilo lähteä päiväkahville. Eikä ilo olisi ainoastaan minun puolellani
Go, girl!!!
No ohhoh!
Mulla ei saa olla kavereita, miestä, naista, eikä minkäänlaista. Se on tullut selväksi tässä 22v parisuhteen aikana.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tapa kontrolloida miestä estämällä tätä saamasta erilaisia kokemuksia elämässä (naispuoliset ystävyyssuhteet) lopulta tappaa parisuhteen.
Auts!
Naiset ovat vuosia väittäneet, että miehen täytyy totella naisen pyyntöä.
Miehet itse hermostuu naisen miespuolisista kavereista koska kyllä mies tietää mitä ne muut miehet haluaa? 🤔
Ja miehellähän on kuulemma biologinen tarve panna mahdollisimman montaa naista. Ja ketä miestä oikeasti kiinnostaa naisen jutut aidosti?
En keksi miksi itsellä olisi naispuolisia kavereita. Ellei niitä voisi käydä panemassa
Vierailija kirjoitti:
No ohhoh!
Mulla ei saa olla kavereita, miestä, naista, eikä minkäänlaista. Se on tullut selväksi tässä 22v parisuhteen aikana.
M42
Naisia täytyy opettaa tässä aiheessa.
Jokaisessa parisuhteessa sovitaan säännöt. Ei kukaan ulkopuolinen yksittäinen henkilö ammatistaan huolimatta eikä myöskään mikään ulkopuolinen äänestys tai enemmistöpäätös päätä jonkun toisen parisuhteen asioista.
Omassa parisuhteessani on rajoitettu pelkästään kahdenkeskisiä tapaamisia toista sukupuolta edustavien kanssa. Se ei kuulu sinulle ap eikä kellekään muullekaan, joka ei ole osa parisuhdettamme.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa parisuhteessa sovitaan säännöt. Ei kukaan ulkopuolinen yksittäinen henkilö ammatistaan huolimatta eikä myöskään mikään ulkopuolinen äänestys tai enemmistöpäätös päätä jonkun toisen parisuhteen asioista.
Omassa parisuhteessani on rajoitettu pelkästään kahdenkeskisiä tapaamisia toista sukupuolta edustavien kanssa. Se ei kuulu sinulle ap eikä kellekään muullekaan, joka ei ole osa parisuhdettamme.
Kontrollifriikki narsisti...
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei kiinnosta yhtään jonkun YouTube-terapeutin mielipide yhtään mistään enkä edes tiedä mikä ap:n mielestä nyt sitten on se vastaus josta "naiset eivät pidä".
Jokainen päättää itse omat rajansa. Ne voivat myös vaihdella suhteesta toiseen. Aiemmassa suhteessani mies oli epäluotettava ja oli itse ilmaissut etteivät miehet ja naiset voi olla pelkkiä kavereita. En siis kovin hyvällä katsonut kun hänellä yhtäkkiä muka olikin nainen "kaverina". Erottiin sitten. Nykyisessä suhteessa taas mies on hyvin luotettava, osaa suhtautua myös naisiin ihmisinä eikä mulla ole mitään syytä epäillä tai yrittää rajoittaa hänen kaverisuhteitaan, oli ne sitten miehiin tai naisiin.
Jos mun mies alkaisi käydä naisystävien kanssa kahvilla ,niin välittömästi alkaisin itse käymään miesystävieni kanssa kahvilla ym. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies alkaisi käydä naisystävien kanssa kahvilla ,niin välittömästi alkaisin itse käymään miesystävieni kanssa kahvilla ym. 🤣🤣🤣
Oletpa kostonhimoinen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ja yhtä usein ja kestoltaan yhtä pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kostonhimoinen.
Kyse ei ole siitä vaan katsoa miten mies reagoi....hi hiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa katsoa ärsyttäviä videoita mutta tietenkin saa olla kavereita ihan sukupuolesta riippumatta.
Ei ole pakko katsoa, juuri sen takia yritin helpottaa merkkaamalla ajan. Totta. Miehellä saa olla naispuolisia kavereita/ystäviä ja muijan on vain kestettävä se hammasta purren.
Missä olet törmännyt naisiin joita tuo häiritsee? Sanoisin että miesten kannattaa valita naisia joilla on terve itsetunto ja terveet käsitykset ihmissuhteista.
Vierailija kirjoitti:
No käy? N30
Tässähän on se paradoksi, että sellainen mies, joka ei pysty olemaan naisten kanssa vain ystävä, ei ole myöskään parisuhdemateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Se kuuluu kaikille niille, joita kieltäydyt tapaamasta heidän sukupuolensa takia.
Itse myös eräässä suhteessa katselin aikani, kun mies alkoi päivittäin käydä "ihan vaan kahvilla" naisen kanssa, joka oli hänen lapsuuden koulukavereita.
Samoihin aikoihin satuin itse tapaamaan opiskelussa miehen, joka oli kiinnostunut vähän vakavamminkin "käymään kahvilla" kanssani. Edelleen hänen kanssaan yhdessä.
Ex sen sijaan kuulemma on nykyään täysin kaffella. Alkoholiongelma jne. Näin se homma etenee.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla, mutta en ole suhteessa miehen kanssa jolla on tällaisia tarpeita/taipumuksia. Oman kokemukseni mukaan pl harrastuskaverit, ovat miehet hakeutuneet sellaisten naisten friendzoneen, joiden kanssa haluaisivat suhteen, mutta johon heillä ei - syystä tai toisesta - ole mahdollisuutta.
Mutta entä kun miehen ihastus lakkaa. Tuskin sen takia ystävyyttä lopettaa? Olisi aika kiusallistakin, kun pitäisi keksiä joku tekosyy miksei halua enää olla tekemisissä.
Se on vain sattumaa!