Naiset arvostelevat Erikaa, missä on miesten mielipiteitä?
Miksi lähes kaikki keskustelu ja julkkisten mielipiteet on kysytty naisilta? Mitä mieltä miehet olivat tästä? Ulkomailla ainakin tykätään Youtuben reaktiovideoissa.
Kommentit (84)
Maltassa on hyvä, että ylipainoa ei peitellä. Biisi on hyvä ja laulaja laulaa hyvin.
Erika on sortunut täyteaineisiin, joiden vuoksi ulkonäkönsä kärsinyt. Ketä varten täyteaineet otetaan? Rinnat huulet posket.
Cicciolinassa oli vielä kaunis. Biisi oli hyvä vain karhut pilasivat.
Tykkään joo, Erikaa on haukuttu ihan liikaa.
Ap, jos kysyt mitä vain miehiltä het rynnivät NAISET kertomaan mitä miehet ajattelevat.
Näin yleensä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakkoja kiukuttaa, kun nuori seksikäs nainen saa huomiota ja keski-ikäiset ja läskit naiset ovat femceleitä.
En ole. 🤣
Erikan ääni ja musiikki ei miellytä mua.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakkoja kiukuttaa, kun nuori seksikäs nainen saa huomiota ja keski-ikäiset ja läskit naiset ovat femceleitä.
Jos nyt teen meikin, puen tietynlaiset vaatteet ja laitan korot. Niin 90% miehistä kääntää pään.
olen reilusti vanhempi kuin Erika, joka näyttää jo 45v on vasta 31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. 🤣
Yllättävän montaa kiinnostaa ympäri Eurooppaa, joten lähes kaikissa ennakoissa Vikman on sijoilla 2-6.
Luuletteko ettei naiset tiedä miten saa huomiota? Ne vanhat vitsit. Meikit ja vaatetusta..
jos kaikki stailautus kuten Erika niin Erikaa ei katsos enää kukaan.
Jopa tämän talon Pirkko 67 v jos laittas verkkosukat, minihameen, ja kunnon maalit, niin saa enemmän katseita.
Mutta kuka saa katseita suoraan sängystä ulos mennessään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt teen meikin, puen tietynlaiset vaatteet ja laitan korot. Niin 90% miehistä kääntää pään.
olen reilusti vanhempi kuin Erika, joka näyttää jo 45v on vasta 31
Ja ulkonäön muokkaus vielä vanhentaa lisää.
Mitä meikkiin tulee, kajaali pois ja tekoripset tilalle. Hiuksiin lisää ja laineet pois. Eipä kovin luonnollinen.
Turha täällä o mäiskyttää. Hänestä osa tykkä a oasa ei. Näinhän on muidenkin artistien kohdalla. 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Jopa tämän talon Pirkko 67 v jos laittas verkkosukat, minihameen, ja kunnon maalit, niin saa enemmän katseita.
Mutta kuka saa katseita suoraan sängystä ulos mennessään..
Aina ne katseet ei tarkoita hyvää. Voi olla myös ihmetteleviä katseita
Naiset naisvihaamassa, ei mitään uutta tällä palstalla
Hävytön nainen ja esitys.
- Konservatiivimies
Ei kaikki eurooppalaiset fanita. Kyllä on miesten mielipiteitä, että kun laulutaito ja biisi ei riitä, sorrutaan tähän tankotanssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole. 🤣
Yllättävän montaa kiinnostaa ympäri Eurooppaa, joten lähes kaikissa ennakoissa Vikman on sijoilla 2-6.
Mä en puhu niistä muista. Joitakin kiinnostaa ja joitakin ei kiinnosta.
No annan miehisen mielipiteeni. Eikö tämä ole nähty jo ennekin? Keski-ikäinen Miley Cyrus. Eli ei kiinnosta koko viisut.
Danny 82 ymmärsi heti ja tykkää
https://www.seiska.fi/kotimaa/erika-vikmanilta-dramaattinen-paljastus-d…
En ole kyseistä esitystä nähnyt tai kuullut.
M34
Enpä ole nähnyt tai kuullut esitystä, lööpit näyttävät minkä näköinen ilmestys lavalla keekoilee. Ei edes kiinnosta nähdä enempää, mieleen tulee eittämättä heti Reeperbahnin iloiset linnut, johan tuo on alkanut saksan kielellä kehua tulevansa, joten olisiko valmiutta tuolle kadulle esittelemään itseään, laulutaidoilla ei taida olla siellä kysyntää, joten mitä muuta olisi tarjolla?
Feministiyhteiskunnan yhden tyypin tuote. Niitä on paljon.
Saattaa olla ongelmaperheestä mutta kyllä rikkaiden rauhallisista oloista tulee näitä samoja tyhjiä ihmisiä kuten ne OF:n ennätysnaiset.
Ajattelen että hänkin olisi voinut olla äärimmäisen tärkeä omille pienille lapsille ja olisi hellan äärellä niitä ruokkinut ja opettanut tavoille jos isä ja mies olisi ohjaamassa. Tarvitsee siis jonkin verran apua ja ohjausta, ettei mene holtittomuuksiin.
Hänen tavanomainen lauluäänensä kuuluisi parhaimmillaan lastensa korville nukuttaessa kauniilla laululla kauniilla sisällöllä.
Nyt hän elää itsekin vielä lapsen lailla ja vailla ymmärrystä.
M.