Naiset arvostelevat Erikaa, missä on miesten mielipiteitä?
Miksi lähes kaikki keskustelu ja julkkisten mielipiteet on kysytty naisilta? Mitä mieltä miehet olivat tästä? Ulkomailla ainakin tykätään Youtuben reaktiovideoissa.
Kommentit (84)
Aivan liikaa pakkelia ja halvan näköinen. Harmi sillä ennen oli ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Eihän suomen mediassa mies saa enää minkäänlaista näkyvyyttä. Naiset, vähemmistöt ja eläkeläiset on ainoita ketä nykypäivänä haastatellaan medioissa
Kyllä saa kunhan sanot vain oikeat mielipiteet ja edistät sallittuja agendoja. Eikä näistä miehistä ole mediassa puutetta, eivät varmaan mieti tuota asiaa kun kokevat olevansa "historian oikealla puolella" ja tähän oma ajattelu kuuluu lopettaa. Toisille voi olla kylmempää laskelmointia.
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti tosiaan ei kiinnosta, koska ei tähänkään synny mitään keskustelua.
Tämä ehkä todistaa teoriani siitä, että esitystä EI OLLUT suunnattu miehille. Käsittääkseni aika moni mies kammoaa noin vahvaa seksuaalienergiaa.
Kyllät tässä kammotaan ihan jotain muuta. Niin typerä sketsihahmo koko uusi Erika-projekti, ettei edes naurata campina.
Eihän sitä ole suunnattu miehille. Kaikista julkilausumista on tullut selväksi, että Vikman on naisten kauan odotettu vapahtaja ja opettaa myös naisartisteille, millaista musiikkia kuuluu tehdä ollakseen kiinnostava.
Naiset esiintyy miehinä mammapalstalla, vol. 489877663
Eurobliisut kiinnostavat miehiä keskimäärin hyvin vähän... Eikä Vikmanin touhu olisi ollut mitenkään erityisen roisia edes 1980-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisethan ne suurimpia naisten arvostelijoita on, sekä naisvihaajia.
Tämä on faktaa.
Euroviisut on friikkishow ollut jo vuosia, joten erika on ihan paikallaan esiintyjäksi sinne
Viimeisen kappaleen kanssa täysin samaa mieltä. Ei ole tullut yksikään Euroviisuja seurattua sitten vuosituhannen alun, ei vaan kiinnosta enää, kun musiikki ei ratkaise mitään.
Muutenkin käsittääkseni Erika on enemmän esillä muiden avujen kuin laulutaidon vuoksi. Sääli, että nuori nainen antaa esineellistää itsensä. Ei ole terve roolimalli teinitytöille.
M50
Minulla oli tuollaiset roolimallit kasvaessani. Lita Ford, Madonna, Samantha Fox jne. Ihan hyvä tuli, vaikka otin heistä voimaa itseeni. Oikeassa elämässä seksiä olen harrastanut neljän miehen kanssa.
N51
Huomiohu*ra ja tyrkky. Keski ikäinen nainen joka yrittää näyttää teinitytöltä ja käyttäytyy kuin huomionhakuinen teinityttö tuolla itsensä paljastamisella
Tätimällit päin pikku talttahampaiden pikkunaamaa, ou jee!
Eiköhän siellä miehet kommentoi myös. Riippuu mitä kommentoi.
Erika on upea muodokas nainen ja pukeutuu juuri niin kuin naisen tulisi. Ei mitään vikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on faktaa.
Euroviisut on friikkishow ollut jo vuosia, joten erika on ihan paikallaan esiintyjäksi sinne
Viimeisen kappaleen kanssa täysin samaa mieltä. Ei ole tullut yksikään Euroviisuja seurattua sitten vuosituhannen alun, ei vaan kiinnosta enää, kun musiikki ei ratkaise mitään.
Muutenkin käsittääkseni Erika on enemmän esillä muiden avujen kuin laulutaidon vuoksi. Sääli, että nuori nainen antaa esineellistää itsensä. Ei ole terve roolimalli teinitytöille.
M50
Minulla oli tuollaiset roolimallit kasvaessani. Lita Ford, Madonna, Samantha Fox jne. Ihan hyvä tuli, vaikka otin heistä voimaa itseeni. Oikeassa elämässä seksiä olen harrastanut neljän miehen kanssa.
Siltikään en pidä Erikaa sopivana roolimallina oikeasta naisellisuudesta. Lähinnä mieleen tulee halpa tyrkky. Oikeasti harva nainen on kauniimpi runsaan meikin ja niukan pukeutumisen avulla. Sopiva ehostus on ok ja nätit alusasut makuuhuoneessa, mutta ei tuollainen yliampuva tyrkytys.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on faktaa.
Minulla oli tuollaiset roolimallit kasvaessani. Lita Ford, Madonna, Samantha Fox jne. Ihan hyvä tuli, vaikka otin heistä voimaa itseeni. Oikeassa elämässä
Siltikään en pidä Erikaa sopivana roolimallina oikeasta naisellisuudesta. Lähinnä mieleen tulee halpa tyrkky. Oikeasti harva nainen on kauniimpi runsaan meikin ja niukan pukeutumisen avulla. Sopiva ehostus on ok ja nätit alusasut makuuhuoneessa, mutta ei tuollainen yliampuva tyrkytys.
M50
Maailma on täynnä erilaisia ihmisiä. Miksi naisista jonkun tietyn osan pitäisi kasvaa sinun ihanteesi mukaisiksi?
Sinäkin lokeroit naista todella ahtaaseen koloseen. Minulla katkesi neljän vuoden parisuhde, kun mies halusi nähdä minut vain sievänä ja energiattomana sängyssä. Minä kaipaan saada ilmentää tuota energiaa seksissä. Ei joka kerta, mutta joskus. En minäkään kuvittele, että jokaisen miehen pitäisi tykätä siitä.
No ehdottakaa parempaa esiintyjää tai menkää itse esiintymään ennen kuin arvostelette. Ei siinä että olisin Erika Vikmanin fani mutta säälittävää tuollainen itkeminen.
Aika neutraali suhtautuminen mulla.
En ole katsonut mutta vaikuttaa mauttomalta jo biisin nimen perusteella.
Olen mies. Kuka on Erika? Vaikea muodostaa mielipidettä, kun AP ei kerro mistä on kyse. M25
Erika aiheuttaa katkeruutta vain rumissa, vanhoissa ja pikkusieluisissa naisissa.
Kaikki muut tykkää tai suhtautuu neutraalisti.
Miehen mielipide: evvvvvvvk joku umk-viisuilu tai kuka sinne menee itsensä munaamaan.