Eurooppa tarvitsee omat asevoimat
Kommentit (40)
Yhtenä perusteluna suomen laittomasta liittämisestä eu,hun oli justiinsa aseellinen turvallisuus.
Nyt kymmeniä vuosia myöhemmin viisas mies saapuu amerikasta, JD Vance, mies joka sanoo että hei eurooppalaiset, teitä on huijjattu kaikki nämä vuodet, teillä ei ole mitää yhteistä armeijjaa..eikä teillä ole todellista sanan vapauttakaan.
Suorittakaa synninpäästö typerästä uskostanne johtajiinne, tämän jälkeen vasta voi aloittaa rakentamaan ehjää eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Minulle riittävät Suomen puolustusvoimat. Eurooppalaiset huolehtikoot omastaan.
Suomella ei ole varaa ajatella noin. Mitä vahvempi sotilaallinen puolustus maamme turvana on, sitä pienempi on todennäköisyys että Venäjä hyökkää tänne jonain päivänä. Muista: Jos tahdot elää rauhassa, valmistaudu sotaan. Jo se että Euroopan maat tekevät sotilaallista yhteistyötä ja ovat alkaneet sijoittaa enemmän puolustukseen, pienentää Venäjän hyökkäyksen todennäköisyyttä.
Jos Suomi oikeasti varautuisi, Ahvenanmaan demilitarisaatio purettaisiin.
Miksi suomalaisten pitäisi ahvenanmaata puolustaa? voitaisiin vaihtaa se rumpin kanssa pariin suihkariin.
Koska meillä on naisia päässyt päättämään asioista.
Merkel ripustautui Venäjän halpaan energiaan ja ajoi armeijan alas.
Von Der Leyen miettii kuinka korkit pidetään pullossa kiinni ja kuinka roskat lajitelleen ja kuinka voidaan ottaa mahdollisimman monta ma mua Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Minulle riittävät Suomen puolustusvoimat. Eurooppalaiset huolehtikoot omastaan.
Suomalaiset miehet ovat Naton ilmainen reservi.
Ei ole
Vierailija kirjoitti:
Koska keskusta ja Persut vastustaa liittovaltiokehitystä
Siitä on kaikkea muuta haittaa Suomelle.
Voisiko eu vielä lisätä kansalaisiin kohdistuvaa "väärän" tiedon pimittämistä.
"Hallitusten johdonmukaista kansalaisiin kohdistuvaa sensuuria" - AD Vance.
Vooderlaijjeni on vetäny miljoonia euroja välistä, maksanu/pelotellu hovinsaa äänestämään tämän jatkoon jotta pysyisi vapaalla jalalla.
Lukisi tiilenpäitä vankilassa jos ei olisi "koskematon" henkilö, todistetusti useita rikoksia taustalla.
Suomi ei voi luottaa Euroopan yhteisiin asevoimiin. Voiko mikään maa? Mutta jonkun pienen palkka-armeijan voisi kyllä rakentaa. Käyttää mallina Ranskan muukalaislegioonaa mutta isompi ja mukana kaikki aselajit.
Vierailija kirjoitti:
Lue nyt illan päätteeksi ihan vähän, vaikka noin sata vuotta taaksepäin Suomen historiaa, niin ehkä saat vähän uutta näkökulmaa. Eurooppalaiset.. etkö sinä ole yksi heistä?
Jos eri maanosissa on nyt turanniaa, asevoimat palvelisi myös niitä? Vaikka pitäisi saada siviilit suojattua ja eläimet noin muuten. Kanada, Eu ja mikä muu?
Vierailija kirjoitti:
Sekin huolestuttaa että ei tiedä yhtään missä jonkinlainen pommisuoja on jos sattuisi sota alkamaan.
pitäisikö jonkun muun etsiä se sinulle?
Laittakaapa linkki siihen uutiseen, jossa väitätte Venäjän presidentin uhkailleen hyökkäyksestä NATO maahan.
Linkiksi ei kelpaa se, että mikäli NATO maa hyökkää Venäjälle, tulee Venäjä puolustautumaan.
Puolustautuminen EI ole hyökkäystä.
Itse en ko uutista mistään ole löytänyt ja jos se on olemassa, haluaisin sen nähdä.
Putlerin puudeli Trump tuhosi Naton tänään ja lakkaa olemasta myöskin tänään, hätäkokouksen myötä EUn puolustusliitto tulee voimaan ja aktivoituu!
Jos Suomi oikeasti varautuisi, Ahvenanmaan demilitarisaatio purettaisiin.