Mikä hoito teillä on auttanu parhaiten sosiaaliseen ahdistukseen?
Kommentit (59)
Opamoxin tai viinan kanssa oon totutellut. Opat vähän väliä katkolla, viinaa saa kaupasta.
Pysyttelisin mieluummin noilla opamoxeilla mutta ei niitä kiinnosta elämänlaatu.
Aika paljon auttaa, kun kertoo asiasta suoraan. Seura osaa ottaa sen (yleensä) huomioon, ei ole kiire ja pakko höpötellö joutavia ja saa rauhassa adaptoitua tilanteisiin.
ITSENSÄ ALTISTAMINEN SOSIAALISILLE TILANTEILLE JA TYÖ ASIAKASPALVELUSSA
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla ei ole edes kyseistä sairautta/ongelmaa, ainakaan pahaa.
Nihilismihoito. Pessimismihoito. Pettymyshoito. Eläminen ilman odotuksia. No, ainakin ilman positiivisia odotuksia.
Asian hyväksyminen.
itsetunnon kehittyminen vanhempana, olen kokenut niin hirveitä juttuja että kun niistä olen selvinnyt (esim exän pahoinpitely mua kohtaan) niin en osaa enää samalla lailla pelätä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eristäytyminen.
Tätä olen nyt kokeillut 7v. Ainoat kontaktit on isä ja äiti.
ap
Eräs Tarja 54 v.
Pääsin paljaalla lataamaan pilluun ja perseeseen sitä!
Ilmatteeks.
Tietty rentous seuras.
Vierailija kirjoitti:
OLI NUORENA TODELLA PAHA. ONNEKS MENIN TÖIHIN PRISMAAN JA TAJUSIN ETTÄ EIHÄN TÄSSÄ NYT OLE MITÄÄN HÄTÄÄ OIKEESTI
Hei, itselläni ei ole tätä ollut kun ajoittain ja se on ollut huonoina ajanjaksoina elämässäni. Mutta nuorella aikuisella pojallani on tätä ja hänelle on auttanut masennuslääkitys ja silmäliiketerapia. Toki usein ko oireen taustalla voi olla muuta. Sinuna juttelisin lääkärille ja hän voi ohjata sinut oikeaan paikkaan saamaan hoitoa. Tsemppiä.
Itsensä altistuminen. Nuorille on cool Kids ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että kukaan ottaa töihin asiakaspalveluun sellaista joka jäätyy jo haastattelussa?
Musta on ihmeellistä kun aikuiset ihmiset ei hyväksy muiden luonteita. Joidenkin pitää olla myös niitä hiljaisia tarkkailijoita, ne on paljon fiksumpia kun jatkuvasti kälättävät joilla ei edes ole mitään oikeaa asiaa.
Mielialalääke ja betasalpaajat. Asiakaspalvelu ei auttanut, vaan jouduin luopumaan siitä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääke ja betasalpaajat. Asiakaspalvelu ei auttanut, vaan jouduin luopumaan siitä kokonaan.
Niin, ja lääkäriltä sain reseptit.
Lenkkeily! Se on hyvä lääke ja ihan ilmaista.
MIKSI SIIHEN TARVITAAN JOTAIN HOITOA?