Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus- ja kokoerosta

Vierailija
15.02.2025 |

Nainen, kuinka tärkeää ja onko tärkeää sinulle seksuaalisen viehättävyyden ja kiihottavuuden kannalta, että mies on pidempi ja isokokoisempi? Ja miten se vaikuttaa seksielämässänne? Itse miehenä pidän sitä aika tärkeänä, että olen naistani jonkin verran pidempi, hartiat leveät verrattuna häneen jne., minua se kiihottaa myös seksissä kokea itseni isommaksi / nainen pienemmäksi ja sirommaksi.

Ja tässä ei nyt sitten puhuta peniksen koosta ja pituudesta, ne kommentit toiseen ketjuun kiitos.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli jossain ketjussa puhetta lähetyssaarnaaja-asennon yhteydessä. Naiskirjoittaja kertoi kiihottuvansa miehen painosta päällään. Itse olen varovainen suurempana tyttöystäväni kanssa, mutta hänkin tuntuu nauttivan siitä.

Naisilta kommentteja?

Vierailija
2/18 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kamalalta sanoa tätä mutta on sillä merkitystä. Toki mua lyhyempi mies voi olla aivan ihana mutta seksuaalisesti se ei vaan sytytä jos olen miestä isompi. Tosin siitä ei kauheasti nyt oo vaaraa sillä oon aika pikkuinen 163/53... T. N32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kamalalta sanoa tätä mutta on sillä merkitystä. Toki mua lyhyempi mies voi olla aivan ihana mutta seksuaalisesti se ei vaan sytytä jos olen miestä isompi. Tosin siitä ei kauheasti nyt oo vaaraa sillä oon aika pikkuinen 163/53... T. N32

Mulle olisit just sopiva. T.m35

Vierailija
4/18 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylipainoinen nainen ja entinen aviomies oli mua pari senttiä lyhyempi ja hoikka. En koskaan halunnut mennä päälle koska tunsin itseni niin isoksi. Nyt on seksisuhde mua 16cm pidemmän harteikkaan miehen kanssa ja hänen päällään kyllä voin olla koska en tunne itseäni niin isoksi. Mun nautinnon kannalta paras asento on kuitenkin takaapäin. 

Vierailija
5/18 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se todella tärkeää. Haluan olla miestä pienempi, tarvitsen tunteen että alistun, olen kunnolla otettavana. En silti halua mitään kinkyilyä, mutta tuo on se perusvire. (Elimen kokokaan ei ole niin tärkeä kuin miehen kehon koko.)

Vierailija
6/18 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ymmärrettävä. Ei terve mieskään lihavasta naisesta kiihotu, miksi terve nainenkaan jostain lyhyestä, hennosta miehestä. 

Vierailija
7/18 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saisi olla vaikka 30 cm mua pidempi ja roteva (ei bodari, ei lihava, vaan muuten isokokoinen), mutta ei se mitenkään pakollista ole. Kiihottavaa, mutta toisaalta myös öbaut oman pituisen miehen kanssa oleminen kiihottaa, ollaan jotenkin enemmän "samalla viivalla" kun ei ole mitään jättimäistä kokoeroa. Että molempi parempi!

N 165 cm

Vierailija
8/18 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle miehenä on tärkeää, että naisella on karvaisempi perse kuin minulla.

Vierailija
9/18 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään mies vähän pidempi ei ainakaan kovin paljoa lyhyempi. 

Itse kiihotun ja saan takuuvarmasti orgasmin jos mies lähetyssaarnaajassa laskeutuu niin, että paino on minun päällä. Se tunne kun joudut vaan antautumaan sille orgasmille kun et pääsee kiemurtelemaan siinä alla.

Vierailija
10/18 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 154/55kg ja mieheni 201/120kg. Meillä kyllä seksi onnistuu joka asennosta vaikka paljon koko eroa. N 38.

Vierailija
11/18 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella on väliä vain paritanssissa. Seksissä tärkeämpää on, että mies ei ole hintelä, vaan on painavampi kuin minä. Olen iso nainen, 181 cm/72 kg

Vierailija
12/18 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 174/59 kg nainen, "sopivin" on ollut itseäni muutaman sentin lyhyempi, sporttinen, vahva ja huumaavan ihana kaveri. Näin siis seksissä, muusta en mainitse mitään. 

Vierailija
13/18 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle 174/59 kg nainen, "sopivin" on ollut itseäni muutaman sentin lyhyempi, sporttinen, vahva ja huumaavan ihana kaveri. Näin siis seksissä, muusta en mainitse mitään. 

Lisäys vielä, että painoa miehellä n. 70kg.

Vierailija
14/18 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja painava, ei haittaa yhtään lyhyemmät miehet tai edes hintelät jos ovat jänteviä ja kovia panemaan. Melkeinpä parasta seksiä ollut sellaisten kanssa. 

N49

Vierailija
15/18 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin edellisellä. Ei miehen tarvitse olla minua mitenkään selkeästi pidempi, mutta paljon painavampi mielellään ja se paino saisi olla lihasta isoilta osin, vaikka läskiäkin saa kyllä olla. 

Nykyinen mies on jonkin verran minua pidempi, ja kaksi kertaa painavampi ja se tuntuu todella hyvältä sängyssä. Ja tietenkin kun bodaa niin jaksaa myös kantaa minua ympäriinsä 😍

Vaikka ei miehen nyt tarvitsisi noin paljon isompi välttämättä olla niin kyllä se koko- ja voimaero tuo oman lisänsä hommaan. Itselläni on valinnanvaraa kun olen suht pienikokoinen niin minua pienempiä (160/55) miehiä nyt ei hirveästi tule vastaan muutenkaan ainakaan omassa ikäluokassa, vanhemmissa ehkä 

Vierailija
16/18 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ehtikin tulla viestejä väliin, mutta viittasin tuohon että pituudella väliä vain paritanssissa. 🥰 Minulle kelpaisi siis myös 160cm mies kunhan olisi voimaa ja kokoa muuten eli selkeästi itseäni painavampi ja vahvempi. 

Vierailija
17/18 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen hippiäisen kokoa (160 cm 45 kg), en tykkää kovin isoista miehistä. Siis tarkoitan pituutta ja painoa; tiedän kyllä että olen pikkuinen, mutta olen kuitenkin aikuinen, ei ole kiva kipittää perässä ja huudella yläilmoihin kuin lapsi. Tietysti käytännössä kaikki miehet ovat minua isompia, mutta rajansa kaikella. Aviomieheni on aikuisen kokoinen, muttei erityisen raamikas, ja hyvä näin.

Vierailija
18/18 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa kokoeroa noin 40cm ja 55kg. Olen pienempi 😁 minusta isot miehet on seksikkäitä, vaikka ei seksi itsessään välttämättä heidän kanssaan sen parempaa ole. Kaikki asennot toimii, mutta esim seisovilteen on vähän vaikeaa. Täytyy laittaa korkkarit ens kerralla 😆 mutta voisin olla lyhyemmänkin miehen kanssa ja olen ollutkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi