Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toi Ellenin Jari on niin ihana mies!đŸ„°

Vierailija
15.02.2025 |

On komea kuin mikĂ€ ja ÀÀrimmĂ€isen sympaattinen ja ihana puoliso.😍

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PitkÀ ja todella hoikka. On hyvÀn nÀköinen siis, mutta kyllÀ komea on enemmÀn massiivinen. Vaikuttaa jotenkin lapatossulta. Lapatossut on toisinaan todella pahoja ihmisiÀ. NiitÀ ei vaan kiinnosta ja siksi ovat niiiiiiin mikautuvia. MinÀ toivon puolisolta ystÀvyyttÀ

Minun mielestÀ heidÀn vÀlillÀ vaikuttaisi olevan todella hyvÀ ystÀvyyskin parisuhteen lisÀksi.

Vierailija
22/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PitkÀ ja todella hoikka. On hyvÀn nÀköinen siis, mutta kyllÀ komea on enemmÀn massiivinen. Vaikuttaa jotenkin lapatossulta. Lapatossut on toisinaan todella pahoja ihmisiÀ. NiitÀ ei vaan kiinnosta ja siksi ovat niiiiiiin mikautuvia. MinÀ toivon puolisolta ystÀvyyttÀ

Minun mielestÀ heidÀn vÀlillÀ vaikuttaisi olevan todella hyvÀ ystÀvyyskin parisuhteen lisÀksi.

En ota kantaa HEIHIN kun en tunne. YleisellÀ tasolla elÀmÀstÀ opittua

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja taas nÀitÀ oman elÀmÀnsÀ psykonalyytikkoja :( yök.

Vierailija
24/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja taas nÀitÀ oman elÀmÀnsÀ psykonalyytikkoja :( yök.

NiinpĂ€!😅

Vierailija
25/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Komeudesta en tiedÀ, mutta todella aviomiesmÀinen, sympaattinen, ahkera ja vÀlittÀvÀ, ainakin ruudun vÀlityksellÀ todella mukava mies. Ei ole minun mies tuollainen, vÀkisin saa puskea kaikkeen, mitÀÀn ei tee oma-aloitteisesti eikÀ mihinkÀÀn tartu pakottamatta. On nÀemmÀ toisenlaisiakin miehiÀ ja uskaltavat ottaa isojakin riskejÀ ja mikÀ parasta, vetÀvÀt pojot kotiin. HyvÀ Jari ja Ella !

Vierailija
26/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EihÀn kiltit miehet kelpaa naisille.

Riippuu siitÀ, mitÀ kiltteydellÀ tarkoitetaan, suomessa se tarkoittaa vÀtystÀ aika usein !

Vierailija
27/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeudesta en tiedÀ, mutta todella aviomiesmÀinen, sympaattinen, ahkera ja vÀlittÀvÀ, ainakin ruudun vÀlityksellÀ todella mukava mies. Ei ole minun mies tuollainen, vÀkisin saa puskea kaikkeen, mitÀÀn ei tee oma-aloitteisesti eikÀ mihinkÀÀn tartu pakottamatta. On nÀemmÀ toisenlaisiakin miehiÀ ja uskaltavat ottaa isojakin riskejÀ ja mikÀ parasta, vetÀvÀt pojot kotiin. HyvÀ Jari ja Ella !

Juu, samaa juuri miettisin, ettĂ€ eipĂ€ ole oma mies tuollainen, vaikka tietenkin rakas onkin!😂

Vierailija
28/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ? Just semmoinen mitÀ inhoan. Kamala rasvaletti, punainen parta ja viikset. Ja onpas miehellÀ otsaa!

Vierailija
29/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ? Just semmoinen mitÀ inhoan. Kamala rasvaletti, punainen parta ja viikset. Ja onpas miehellÀ otsaa!

Se punapigmentti ja ne hiukset on just ihanat!

Vierailija
30/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katsoin joskus ÀkkiseltÀÀn ettÀ on Jonne Aaron :D

Vierailija
31/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On todellakin miesmĂ€inen ja ennenkaikkea kokonaistilanteita huomioiva ja vĂ€littĂ€vĂ€. Toista se on tÀÀllĂ€. Mies osti YstĂ€vĂ€npĂ€ivĂ€ksi kaksi Lidlin paistopisteen lĂ€ttĂ€nĂ€pullaa ja kertoi tĂ€nÀÀn, ettĂ€ tuossa on YstĂ€vĂ€npĂ€ivĂ€pullaset. Oi ettĂ€, ihan valtava yllĂ€tys ja nam nam miten hyvitĂ€ nĂ€yttĂ€vĂ€t, ihan sitten oikeen LidlistĂ€ hait ja kaiken kukkuraksi puhuu niistĂ€ vasta tĂ€nÀÀn. Voi saatanan saatana !

Vierailija
32/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla tulee jotenkin olemuksesta mieleen Mikko von Hertzen. PidÀn molemmista.

Vierailija
33/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin miesmĂ€inen ja ennenkaikkea kokonaistilanteita huomioiva ja vĂ€littĂ€vĂ€. Toista se on tÀÀllĂ€. Mies osti YstĂ€vĂ€npĂ€ivĂ€ksi kaksi Lidlin paistopisteen lĂ€ttĂ€nĂ€pullaa ja kertoi tĂ€nÀÀn, ettĂ€ tuossa on YstĂ€vĂ€npĂ€ivĂ€pullaset. Oi ettĂ€, ihan valtava yllĂ€tys ja nam nam miten hyvitĂ€ nĂ€yttĂ€vĂ€t, ihan sitten oikeen LidlistĂ€ hait ja kaiken kukkuraksi puhuu niistĂ€ vasta tĂ€nÀÀn. Voi saatanan saatana !

😂mut jotenkin ihan liikuttavaakin!😍

Vierailija
34/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei edes vĂ€littĂ€nyt ettĂ€ on ystĂ€vĂ€npĂ€ivĂ€, eikĂ€ minua mitenkÀÀn siis muistanut! En kyllĂ€ minĂ€kÀÀn hĂ€ntĂ€!🙈

Vierailija
35/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TyykkÀÀn siitÀ miten Ellen sisutaa ja laittaa noita kotejaan :D Mulla on aikalailla samanlainen tyli. On ehkÀ vÀhÀn rohkeampi kuin minÀ mutta sinne pÀin :)

Vierailija
36/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, toisaalta, mutta minÀ en tuollaisesta liikutu, pÀinvastoin. Liikutun helposti mutta tÀysin toisenluokan asioista. Liikutuin nimittÀin siinÀ kohtaa, kun Jari luki viestin Ellalle ÀÀneen, ettÀ ovat vihdoin saamassa adoptiolapsensa, siis mies luki sen ÀÀneen, se oli sympaattista.

Vierailija
37/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei edes vĂ€littĂ€nyt ettĂ€ on ystĂ€vĂ€npĂ€ivĂ€, eikĂ€ minua mitenkÀÀn siis muistanut! En kyllĂ€ minĂ€kÀÀn hĂ€ntĂ€!🙈

Mun mies toi kukkia koska pyysin :D ja tekee asioita jos PYYDÄN. On kyllĂ€ kĂ€tevĂ€ mutta ei kans oma-aloitteisesti tee oikein mitÀÀn. Mutta kaikkea ei voi saada.

Vierailija
38/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀÀ on sellanen pariskunta ettÀ heille on helppo toivoa kaikkea hyvÀÀ. Ihanaa ettÀ saivat kauan toivomansa lapsen.

Vierailija
39/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan normaali mieshÀn tuo on sinÀnsÀ. Veikkaan ettÀ Ellen kyllÀ pyörittÀÀ tahtipuikkoa siinÀ taloudessa. TÀmÀn sanon vain hyvÀllÀ. Kussakin suhteessa on dynamiikkansa.

Vierailija
40/110 |
15.02.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Normi lahtelainen vÀhÀn ikÀÀntynyt roku. Noita nyt löytyy joka baarista heittÀmÀssÀ juttua. Tietty tÀÀ Jari on kapakat jÀttÀnyt, mutta on kyllÀ mielestÀni aika perustyyppi. Rento mies.