Toi Ellenin Jari on niin ihana mies!đ„°
On komea kuin mikĂ€ ja ÀÀrimmĂ€isen sympaattinen ja ihana puoliso.đ
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PitkÀ ja todella hoikka. On hyvÀn nÀköinen siis, mutta kyllÀ komea on enemmÀn massiivinen. Vaikuttaa jotenkin lapatossulta. Lapatossut on toisinaan todella pahoja ihmisiÀ. NiitÀ ei vaan kiinnosta ja siksi ovat niiiiiiin mikautuvia. MinÀ toivon puolisolta ystÀvyyttÀ
Minun mielestÀ heidÀn vÀlillÀ vaikuttaisi olevan todella hyvÀ ystÀvyyskin parisuhteen lisÀksi.
En ota kantaa HEIHIN kun en tunne. YleisellÀ tasolla elÀmÀstÀ opittua
Vierailija kirjoitti:
PitkÀ ja todella hoikka. On hyvÀn nÀköinen siis, mutta kyllÀ komea on enemmÀn massiivinen. Vaikuttaa jotenkin lapatossulta. Lapatossut on toisinaan todella pahoja ihmisiÀ. NiitÀ ei vaan kiinnosta ja siksi ovat niiiiiiin mikautuvia. MinÀ toivon puolisolta ystÀvyyttÀ
Voi luoja taas nÀitÀ oman elÀmÀnsÀ psykonalyytikkoja :( yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja taas nÀitÀ oman elÀmÀnsÀ psykonalyytikkoja :( yök.
NiinpĂ€!đ
Komeudesta en tiedÀ, mutta todella aviomiesmÀinen, sympaattinen, ahkera ja vÀlittÀvÀ, ainakin ruudun vÀlityksellÀ todella mukava mies. Ei ole minun mies tuollainen, vÀkisin saa puskea kaikkeen, mitÀÀn ei tee oma-aloitteisesti eikÀ mihinkÀÀn tartu pakottamatta. On nÀemmÀ toisenlaisiakin miehiÀ ja uskaltavat ottaa isojakin riskejÀ ja mikÀ parasta, vetÀvÀt pojot kotiin. HyvÀ Jari ja Ella !
Vierailija kirjoitti:
EihÀn kiltit miehet kelpaa naisille.
Riippuu siitÀ, mitÀ kiltteydellÀ tarkoitetaan, suomessa se tarkoittaa vÀtystÀ aika usein !
Vierailija kirjoitti:
Komeudesta en tiedÀ, mutta todella aviomiesmÀinen, sympaattinen, ahkera ja vÀlittÀvÀ, ainakin ruudun vÀlityksellÀ todella mukava mies. Ei ole minun mies tuollainen, vÀkisin saa puskea kaikkeen, mitÀÀn ei tee oma-aloitteisesti eikÀ mihinkÀÀn tartu pakottamatta. On nÀemmÀ toisenlaisiakin miehiÀ ja uskaltavat ottaa isojakin riskejÀ ja mikÀ parasta, vetÀvÀt pojot kotiin. HyvÀ Jari ja Ella !
Juu, samaa juuri miettisin, ettĂ€ eipĂ€ ole oma mies tuollainen, vaikka tietenkin rakas onkin!đ
MitÀ? Just semmoinen mitÀ inhoan. Kamala rasvaletti, punainen parta ja viikset. Ja onpas miehellÀ otsaa!
Vierailija kirjoitti:
MitÀ? Just semmoinen mitÀ inhoan. Kamala rasvaletti, punainen parta ja viikset. Ja onpas miehellÀ otsaa!
Se punapigmentti ja ne hiukset on just ihanat!
Katsoin joskus ÀkkiseltÀÀn ettÀ on Jonne Aaron :D
On todellakin miesmÀinen ja ennenkaikkea kokonaistilanteita huomioiva ja vÀlittÀvÀ. Toista se on tÀÀllÀ. Mies osti YstÀvÀnpÀivÀksi kaksi Lidlin paistopisteen lÀttÀnÀpullaa ja kertoi tÀnÀÀn, ettÀ tuossa on YstÀvÀnpÀivÀpullaset. Oi ettÀ, ihan valtava yllÀtys ja nam nam miten hyvitÀ nÀyttÀvÀt, ihan sitten oikeen LidlistÀ hait ja kaiken kukkuraksi puhuu niistÀ vasta tÀnÀÀn. Voi saatanan saatana !
Mulla tulee jotenkin olemuksesta mieleen Mikko von Hertzen. PidÀn molemmista.
Vierailija kirjoitti:
On todellakin miesmÀinen ja ennenkaikkea kokonaistilanteita huomioiva ja vÀlittÀvÀ. Toista se on tÀÀllÀ. Mies osti YstÀvÀnpÀivÀksi kaksi Lidlin paistopisteen lÀttÀnÀpullaa ja kertoi tÀnÀÀn, ettÀ tuossa on YstÀvÀnpÀivÀpullaset. Oi ettÀ, ihan valtava yllÀtys ja nam nam miten hyvitÀ nÀyttÀvÀt, ihan sitten oikeen LidlistÀ hait ja kaiken kukkuraksi puhuu niistÀ vasta tÀnÀÀn. Voi saatanan saatana !
đmut jotenkin ihan liikuttavaakin!đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei edes vĂ€littĂ€nyt ettĂ€ on ystĂ€vĂ€npĂ€ivĂ€, eikĂ€ minua mitenkÀÀn siis muistanut! En kyllĂ€ minĂ€kÀÀn hĂ€ntĂ€!đ
TyykkÀÀn siitÀ miten Ellen sisutaa ja laittaa noita kotejaan :D Mulla on aikalailla samanlainen tyli. On ehkÀ vÀhÀn rohkeampi kuin minÀ mutta sinne pÀin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, toisaalta, mutta minÀ en tuollaisesta liikutu, pÀinvastoin. Liikutun helposti mutta tÀysin toisenluokan asioista. Liikutuin nimittÀin siinÀ kohtaa, kun Jari luki viestin Ellalle ÀÀneen, ettÀ ovat vihdoin saamassa adoptiolapsensa, siis mies luki sen ÀÀneen, se oli sympaattista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei edes vĂ€littĂ€nyt ettĂ€ on ystĂ€vĂ€npĂ€ivĂ€, eikĂ€ minua mitenkÀÀn siis muistanut! En kyllĂ€ minĂ€kÀÀn hĂ€ntĂ€!đ
Mun mies toi kukkia koska pyysin :D ja tekee asioita jos PYYDĂN. On kyllĂ€ kĂ€tevĂ€ mutta ei kans oma-aloitteisesti tee oikein mitÀÀn. Mutta kaikkea ei voi saada.
NÀÀ on sellanen pariskunta ettÀ heille on helppo toivoa kaikkea hyvÀÀ. Ihanaa ettÀ saivat kauan toivomansa lapsen.
Ihan normaali mieshÀn tuo on sinÀnsÀ. Veikkaan ettÀ Ellen kyllÀ pyörittÀÀ tahtipuikkoa siinÀ taloudessa. TÀmÀn sanon vain hyvÀllÀ. Kussakin suhteessa on dynamiikkansa.
Normi lahtelainen vÀhÀn ikÀÀntynyt roku. Noita nyt löytyy joka baarista heittÀmÀssÀ juttua. Tietty tÀÀ Jari on kapakat jÀttÀnyt, mutta on kyllÀ mielestÀni aika perustyyppi. Rento mies.
Minun mielestÀ heidÀn vÀlillÀ vaikuttaisi olevan todella hyvÀ ystÀvyyskin parisuhteen lisÀksi.