Kysymys naisen seksuaalisuudesta.
Mitä naiset ajattelevat, jos suhteen alussa seksiä on heti (1-3 treffien jälkeen / 1-2 viikon kuluessa) tai hieman hitaammin (5-10 treffien jälkeen / 1-3 kk kuluessa)?
Voiko tästä päätellä mitään?
Kommentit (26)
Voi päätellä ettet ymmärrä seksuaalisuudesta mitään. Seksin harrastaminen on siitosta, naisen seksuaalisuus on äitiys.
Ei voi päätellä juurikaan mitään varmaa.
1. voi olla että on vain "puutteessa" ja seksi heti ok. Toki voi olla myös "perfect match". En luottaisi siihen, että tulisi jatkumoa suhteelle.
2. haluaa tapailla ainakin muutaman kerran ennen "antautumista". Eli jotain värinää ja sähköä on - ehkä.
3. jonkinlainen luottamus saavutettu ja aika ja halu on kokeilla jo intiimimpää suhdetta.
Eli, ei voi koskaan päätellä mitään varmaa. Kaikki on vain arvailua.
Eri ihmiset etenevät todella eri tahtiin näissä asioissa. Moni nainen ei voisi kuvitellakaan seksiä parin tapaamisen jälkeen. Itse taas olen aina heti kullissa kiinni, jos mies kiinnostaa. Meitä on moneen junaan.
🇺🇦🇮🇱
Eli periaatteessa naiselle ei seksiin siirtymisen nopeus kerro välttämättä seksuaalisesta vetovoimasta? Eli muutkin seikat vaikuttaa.
Kaffebulla kirjoitti:
Eri ihmiset etenevät todella eri tahtiin näissä asioissa. Moni nainen ei voisi kuvitellakaan seksiä parin tapaamisen jälkeen. Itse taas olen aina heti kullissa kiinni, jos mies kiinnostaa. Meitä on moneen junaan.
Mutta entä jos nainen käyttäytyy erilailla kuin ennen? Eli jonkun kanssa eteni nopeammin ja jonkun kanssa hitaammin?
Pyydät kommentteja naisilta :
Uskossa olevana kristittynä vastaan että seksi kuluu vain ja ainoastaan avioliittoon, ja avioliitto on miehen ja naisen välinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mutta entä jos nainen käyttäytyy erilailla kuin ennen? Eli jonkun kanssa eteni nopeammin ja jonkun kanssa hitaammin?
Voi liittyä ihan vaan siihen, että jostain syystä on vähän varovaisempi. Ei ehkä ole tullut sopivaa tilannetta, tai ei ole omasta kiinnostuksestaan ihan varma. Mua ärsytti keran kun olin yötä miehen luona ja vatsa ihan kuralla, mies olisi halunnut seksiä ja toki minäkin muuten, mutta vatsan takia en kehdannut. Lähdin taksilla kotiin koska en kehdannut mennä miehen luona vessaan. Että syitä voi olla joka lähtöön! Hän varmaan ajatteli, että en lämmennyt! 😄
🇺🇦🇮🇱
No en nyt näe ihan hirveän, merkittävän suurta eroa sillä, onko seksiä 3. vai 5. treffien jälkeen. Ja eihän asiaa tuolla lailla matemaattisesti voi edes tarkastella. Jos on nähty kaksi kertaa ja treffit ovat kestäneet kummallakin kerralla 9 tuntia, tunnetaan jo paremmin kuin jos olisi nähnyt neljä kertaa kahden tunnin ajan. Ja on eri asia harrastaa seksiä vaikka kolmen viikon jälkeen, jos on nähty kerran viikossa kuin jos on nähty joka päivä. Ja silläkin on eroa, onko kyseessä ennestään tuttu henkilö vai uusi tuttavuus, missä ja millaisissa merkeissä on treffailtu, jne. Itse ainakin laitan enemmänkin painoarvoa kahden väliselle kanssakäymiselle, kommunikaatiolle, kemialle ja vetovoimalle sen sijaan, että katsoisin jostain taulukosta, miten tilannetta pitäisi tulkita. Oma lähtökohtani on se, että seksiä voi ja kannattaa harrastaa silloin, kun molemmat haluavat ja juttu etenee siihen luontevasti. Jos joutuu miettimään, onko oikea aika seksille ja miten siihen oikein pitäisi siirtyä, ei taida olla oikea hetki.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Voi liittyä ihan vaan siihen, että jostain syystä on vähän varovaisempi. Ei ehkä ole tullut sopivaa tilannetta, tai ei ole omasta kiinnostuksestaan ihan varma. Mua ärsytti keran kun olin yötä miehen luona ja vatsa ihan kuralla, mies olisi halunnut seksiä ja toki minäkin muuten, mutta vatsan takia en kehdannut. Lähdin taksilla kotiin koska en kehdannut mennä miehen luona vessaan. Että syitä voi olla joka lähtöön! Hän varmaan ajatteli, että en lämmennyt! 😄
No itse olisin kyllä sanonut, että on vatsa kipeä, ja ilmaissut myös, että ilman vatsakipua olisin todellakin messissä. Omituista antaa tuollaisen asian pilata mahdollisesti potentiaalisen jutun.
Kumman vuoksi sitä seksiä ei ole aiemmin? Itse en kieltäydy seksistä koskaan, jos mies kiinnostaa (ja olen vapaa).
Jos tilanne ei ole edennyt seksiin siksi, että kumpikaan ei ole tehnyt aloitetta, en todennäköisesti ole kiinnostunut. Jos olisin, olisin tehnyt aloitteen jo itse.
Jos tilanne ei ole edennyt seksiin siksi, että mies on halunnut odottaa, niin todennäköisesti minusta on näkynyt pelkät perävalot. Ensinnäkin seksuaalinen torjunta ottaa liian koville. Toiseksi koen, että ihminen joka haluaa itseisarvona odottaa seksiä on kanssani väärällä aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Olen eri, mutta voi olla saanut siipeensä, jos on aiemmin edennyt nopeasti ja tullut jätetyksi pian seksin jälkeen. Voi olla myös sitä, että on tosissaan kiinnostunut eikä halua pilata saumoja näyttämällä "halvalta". Voi olla sitäkin, ettei vaan kiinnosta niin paljon. Tai voi olla, että kiinnostaa eri tavalla. Elämän varrella koetut ihastumiset ja rakastumiset vaihtelevat usein paitsi intensiteetiltään myös tyypiltään. Joku ihastus on enemmän fyysistä, toinen on henkistä. Paras on niitä molempia sopivassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Eli periaatteessa naiselle ei seksiin siirtymisen nopeus kerro välttämättä seksuaalisesta vetovoimasta? Eli muutkin seikat vaikuttaa.
Meillä oli seksiä vasta 3 kk päästä tapaamisesta, koska olen ujo. Sen jälkeen oli päivittäin usean vuoden ajan, kunnes mies alkoi vähentää. Lopulta mies lopetti seksin kokonaan 10 v päästä ja minä otin siksi eron, koska en halua seksitöntä suhdetta.
Meillä siis edettiin seksiin 1,5kk jälkeen. Tapailtiin useita kertoja viikossa, keskusteltiin syvällisiä ja käytiin yhdessä treenailemassa, syömässä, kahvilla yms.
Exänsä kanssa (lyhyt suhde) eteni jo muutaman treffien jälkeen seksiin. Kertoi ettei exä ollut yhtä avoin, ja kommunikaatio oli huonompaa. Mietin vain miksi etenivät sitten niin nopeasti? Minua kohtaan hän oli aluksi vähän kriittisempi... Exän jälkeen hänellä oli muutama Tinder pano. Tämän tiedon saanti vähän satutti ja sai itseni tuntemaan vähemmän haluttavaksi...
Voit päätellä, että seksiä on ollut niin monta kertaa ja niin usein kuin on ollut. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Mistä sä sen tiedät, miten käyttäytyy muiden kanssa??
Oon edenny joka treffien jälkeen heti sänkyyn eikä kukaan oo sen jälkeen soitellu perään.
Pihtarit eivät muodosta parisuhdetta.