Viesti lapsiperheille, jotka ovat huolissaan Erika Vikmanin lavashowsta
Euroviisut alkavat kello 22 ja kestävät yömyöhään. Niin. Lasten kuuluisi olla nukkumassa siihen aikaan. Ei mulla muuta.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tätä kohua irstailusta jne. Jo ysärillä Madonna veti rajumpaa settiä tötterötissikorsetissa ja lateksipuvussa ja showssa oli mukana miehiä joita hinkutti. Samoin Lady Gagalla on hinkuttamista videoilla ja konserteissa. Aina showtähdillä on ollut erotiikkaa mukana! Mikä ihmeen konservatiisuus ja kukkahattuisuus on nyt monta vuosikymmentä myöhemmin ihmisiin mennyt?!
Ainiin. Olin 8v ja fanittelin täysillä tissi Sabrinaa ja Samantha Foxia ja huone oli tapetoitu heidän tissijulisteillaan. Ei olis tullut mieleenkään muu kuin heidän musiikista tykkääminen lapsena silti. Musiikki oli se juttu.
Huvittavinta tässä on, että nämä samat pöyristyjämammat itse tuuttaa somen täyteen tizzi ja percekuvia eivätkä he näe siinä mitään ristiriitaa.
Ja tosiaan, pikkupenskojen kuuluu olla nukkumassa klo 22 eikä kaikki ohjelmat ole lapsille suunnattuja.
Muistakaa nyt, että Chisu veljensä kanssa on tehnyt Ich komme:n. Ei Erika. Erikalla on myös stailaajat, puvustaja, kampaaja&meikkaaja, Erika ei päätä suurintakaan osaa vaatteistaan yms. He päättivät että tehdääs nyt yks Euroviisubiisi ja siitä tuli tämä kappale.
Milloin Euroviisuista on tullut joku kokoperheen/lasten ohjelma?? Miksi lapsia edes kiinnostaisi Euroviisut? Itseäni rupesi kiinnostamaan vasta aikuisena sen verran että olen niitä välillä katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Eipä se ollut Käärijäkään yhtään sopivampi lapsille vaikka sitä lapsetkin kovasti fanitti. Käärijän musiikista ja esiintymisestä ei kuitenkaan oltu läheskään niin huolissaan kuin nyt Vikmanista.
No kyllä Käärijääkin paheksuttiin oikein joukolla, kunnes kävi ilmi että eurooppalaiset ihastui siihen niin kovasti ja se saattaa jopa menestyä.
Käärijän keikoille väkisin vietiin niitä lapsia ja sitten itkettiin yleisönosastoilla, kun siellä kiroiltiin
Ei tullut sitten mieleen, että lapsille on ne omat hevisauruksensa
Mä kehotin lapsiani katsomaan poispäin siksi, että showssa oli aikamoiset vilkkuvat valot. Kärsin itse migreenistä enkä halua, että lapseni saavat saman vaivan, siksi on parempi säästää heidän hermostoaan vilkkuvilta valoilta.
Summa summarum, Euroviisut ei edelleenkään ole lasten katsottava ohjelma. Mikä pakko vanhempien on nykyään tyrkyttää aikuisten juttuja lapsille??
Espanjan edustajalla on vielä vähemmän vaatteita päällään, mutta mammojen mielestä se on varmaan silti joku kersojen viihdyttäjä, koska sentään espanja
Lisäksi kannattaa tsekata Maltan edustaja
Puolalla on myös paljasta pintaa ja mustaa nahkaa
Minkä ihmeen takia kaiken pitää olla tehty niille pilteille? Vaihteeksi musiikkia aikuisille
Vanhemmat on niin hukassa ja laiskoja, etteivät osaa eivätkä jaksa erottaa erilaisia viihdetaiteilijoita koko perheen hetkiin ja aikuisten hetkiin.