Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut ystävään (samaa sukupuolta)

Vierailija
15.02.2025 |

Tuntuu, että olen ihastumassa hyvään ystävääni. Olemme molemmet parisuhteissa miesten kanssa ja aiemmin minulla ei ole ollut naisia kohtaan mitään ihastumisia.

olemme tämän ystävän kanssa tunteneet muutaman vuoden ja viime vuoden aikana olemme muuttuneet läheisimmäksi. Halaamme paljon ja hän haluaa olla paljon lähellä ja se tuntuu hyvältä. Kerran humalassa hän sanoi että tykkää minusta. En tiedä millaista tykkäämistä hän tarkoitti.

Haluaisin olla hänen seurassaan koko ajan.

kannattaako tunteista kertoa vai antaa olla? Ystävänä en halua häntä menettää.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun ystäväni tulisi minulle kertomaan tuollaisista ajatuksista minua kohtaan, poistuisin välittömästi enkä haluaisi olla enää ikinä tekemisissä hänen kanssaan. Välttäisin tapaamista kaikin mahdollisin keinoin, jos kadulla kävelisi vastaan, kääntyisin toiseen suuntaan. Estäisin hänet kaikissa kanavissa. Yhteisille ystäville kertoisin, etten halua olla hänen kanssaan tekemisissä, eli jos hän on tulossa johonkin yhteiseen tapaamiseen niin kertokaa se minulle, etten tule paikalle.

Samoin. Iljettäisi koko tyyppi.

Vierailija
42/71 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun ystäväni tulisi minulle kertomaan tuollaisista ajatuksista minua kohtaan, poistuisin välittömästi enkä haluaisi olla enää ikinä tekemisissä hänen kanssaan. Välttäisin tapaamista kaikin mahdollisin keinoin, jos kadulla kävelisi vastaan, kääntyisin toiseen suuntaan. Estäisin hänet kaikissa kanavissa. Yhteisille ystäville kertoisin, etten halua olla hänen kanssaan tekemisissä, eli jos hän on tulossa johonkin yhteiseen tapaamiseen niin kertokaa se minulle, etten tule paikalle.

Samoin. Iljettäisi koko tyyppi.

Ette ole kumpikaan oikeita ystäviä. Ystävä osaa suhtautua toiseen empaattisesti ja miettiä asiaa hänen näkökulmastaan. Ystävä pysyy rinnalla myös vaikeina aikoina. Kovin kypsältä ei käytöksenne kuulosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten välinen rakkaus on niin kaunista <3

Täysin luonnotonta . Tahallista syntiä, jos etenee seksuaalisiin tekoihin.

Vierailija
44/71 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei ole sama asia kun perverssio.

Vierailija
45/71 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vähän samanlainen kokemus. Ihastuin täyttä päätä erääseen naiseen johon tutustuin, kyläiltiin puolin ja toisin ja perhoset vatsassa olin ihan sekaisin. Meistä tuli ystäviä, ja pitkään mietin voisiko tulla enemmänkin, vaikka ollaan molemmat naimisissa tahoillamme, miesten kanssa. Lupa olisi kyllä ollut. Kyllä mulle olisi siinä kohtaa sopinut pieni "sivujuonne" hänen kanssaan.

Mutta kun aikaa kului, alkoi omat tunteet hiipua. En tiedä miksi, mutta ei ne ole takaisinkaan tulleet.

Oletko puhunut miehesi kanssa asiasta?

Vierailija
46/71 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin sen verran perverssi, että et rakkautta ymmärrä. 

Vierailija
47/71 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, en ole puhunut miehelle tästä vielä mitään. 

Sekava olo.. 

joku kysyi onko tapahtunut mitään traumaattista, niin ei ole. 14 vuoden tasainen parisuhde ilman mitään ongelmia. Ei ole ollut myöskään aiempia ihastumisia muihin

Vierailija
48/71 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä, en ole puhunut miehelle tästä vielä mitään. 

Sekava olo.. 

joku kysyi onko tapahtunut mitään traumaattista, niin ei ole. 14 vuoden tasainen parisuhde ilman mitään ongelmia. Ei ole ollut myöskään aiempia ihastumisia muihin

Meillä oli siinä mielessä eri tilanne, että pystyin kyllä miehelle puhumaan asiasta heti. 

Vierailija
49/71 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höllää vähän nutturaa :D  

Vierailija
50/71 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä tiedät rakkaudesta? Ilmiselvästi et mitään. Mahtaa kivaa olla tuollainen puritaani

Vierailija
51/71 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä tiedät rakkaudesta? Ilmiselvästi et mitään. Mahtaa kivaa olla tuollainen puritaani

Tiedän paljonkin.

Lihallinen himo, ja rakkaus eivät ole synonyymejä!

Vierailija
52/71 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, jos joudut valitsemaan niin kumman valitset?

Vierailija
53/71 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näitä lepppakkkkja on joka paikka täynnä!?

Vierailija
54/71 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on nk myöhäisherännyt, tosi tavallista naisilla

Vierailija
55/71 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntuu yllättävän pettämään tai kertomaan naiselle, ennen kuin miehelle. Minä en kertoisi kyllä kummallekaan nyt, vaan miettisin itse mitä oikeasti haluan rauhassa ja jättäisin mieheni tai unohtaisin ihastuksen ja ottaisin välimatkaa, ihan siitä riippuen, mihin tulokseen rauhassa tulin. Sinkkuna on huomattavasti kivempi kertoa tunteensa, et pettäisi samalla miestäsi, jos niin asia kääntyisi. Vie siis muut asiat loppuun äläkä sotke kaikkia mukaan sinun ihastumiseen. 

T: bi-nainen. 

Vierailija
56/71 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni tuntuu yllättävän pettämään tai kertomaan naiselle, ennen kuin miehelle. Minä en kertoisi kyllä kummallekaan nyt, vaan miettisin itse mitä oikeasti haluan rauhassa ja jättäisin mieheni tai unohtaisin ihastuksen ja ottaisin välimatkaa, ihan siitä riippuen, mihin tulokseen rauhassa tulin. Sinkkuna on huomattavasti kivempi kertoa tunteensa, et pettäisi samalla miestäsi, jos niin asia kääntyisi. Vie siis muut asiat loppuun äläkä sotke kaikkia mukaan sinun ihastumiseen. 

Suhteet on erilaisia, niin ulkopuolisena on huono neuvoa.

Vierailija
57/71 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoa miehelle jos mitään ei ole tapahtunut? Kerrotteko puolisoillenne kaukoihastuksista? Se voi olla todella rikkovaa.

Vierailija
58/71 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteet on erilaisia, niin ulkopuolisena on huono neuvoa.

Niin, mutta tämä pari ei ollut avoimessa suhteessa, hän olisi sen jo maininnut, eikä edes miettisi asiaa. Pettämään ei pidä ketään yllyttää. Se loukkaa kaikkia, myös itseä. 

Vierailija
59/71 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän paljonkin.

Sulla just tuo rajoittunut käsitys ihastumisesta ja rakkaudesta omaan sukupuoleen. Miksi edes vastaan sinulle! Se ei pelkästään fyysistä, vaan siihen kuuluu henkinenkin puoli. Kun ihastuu, rakastuu omaan sukupuoleen, se tuntuu sydämessä asti. Eikä siinä tarvi edes olla mitään fyysistä, kun voi puhua rakkaudesta. Turha sulle näitä selittää, olet puolesi valinnut. 

Vierailija
60/71 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän paljonkin.

Sulla just tuo rajoittunut käsitys ihastumisesta ja rakkaudesta omaan sukupuoleen. Miksi edes vastaan sinulle! Se ei pelkästään fyysistä, vaan siihen kuuluu henkinenkin puoli. Kun ihastuu, rakastuu omaan sukupuoleen, se tuntuu sydämessä asti. Eikä siinä tarvi edes olla mitään fyysistä, kun voi puhua rakkaudesta. Turha su

Voi rakastaa ystäviä, syvästikin. Mutta seksuaaliset tunteet ovat eri asia. Saatana yllytää ihmisiä seksuaalisiin vääryyksiin. 

Ei vaan samaa sukupuolta olevien seksuaalisuuden toteuttaminen ole väärin, vaan myös heteroiden irto ja avosuhteet.