Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut ystävään (samaa sukupuolta)

Vierailija
15.02.2025 |

Tuntuu, että olen ihastumassa hyvään ystävääni. Olemme molemmet parisuhteissa miesten kanssa ja aiemmin minulla ei ole ollut naisia kohtaan mitään ihastumisia.

olemme tämän ystävän kanssa tunteneet muutaman vuoden ja viime vuoden aikana olemme muuttuneet läheisimmäksi. Halaamme paljon ja hän haluaa olla paljon lähellä ja se tuntuu hyvältä. Kerran humalassa hän sanoi että tykkää minusta. En tiedä millaista tykkäämistä hän tarkoitti.

Haluaisin olla hänen seurassaan koko ajan.

kannattaako tunteista kertoa vai antaa olla? Ystävänä en halua häntä menettää.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no... Ihan normaalia, että pitkissä suhteissa saattaa tulla ihastumisen tunteita toisia kohtaan, sukupuolesta riippumatta. Nämä on kuitenkin niitä asioita, kun kannattaa punnita, että rikkooko vaikka muuten toimivan avioliiton jonkun hormonimuutoksesta johtuvan ällityksen vuoksi... Sitten kannattaa miettiä sitä, että oletko nyt ylitulkinnut asioita... Jotkut ihmiset vaan on sellaisia, että tulee liian lähelle, kun ollaan hyviä ystäviä ja siinä ei ole mitään seksuaalista. Jotkut vaan on sellaisia halailijoita ja koskettelijoita ja esimerkiksi minä en tällaisesta pidä. 

Ei ole normaalia ihastua samaan sukupuoleen olevaan, seksuaalisessa mielessä.

Hohhoi. No, kyllä on, jos nyt olet bi tai homoseksuaali.

Vierailija
22/71 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä aloitus.

Olisiko ällöttävä, jos olisi kyse miehestä ja naisesta? Näitäkin juttuja on PALJON...

Olisi myös väärin jos kyse olisi vastakkaisesta sukupuolesta, koska ap on varattu.

Mutta ällöttäväksi tekee se että kyse on kiinnostuminen samasta sukupuolesta seksuaalisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no... Ihan normaalia, että pitkissä suhteissa saattaa tulla ihastumisen tunteita toisia kohtaan, sukupuolesta riippumatta. Nämä on kuitenkin niitä asioita, kun kannattaa punnita, että rikkooko vaikka muuten toimivan avioliiton jonkun hormonimuutoksesta johtuvan ällityksen vuoksi... Sitten kannattaa miettiä sitä, että oletko nyt ylitulkinnut asioita... Jotkut ihmiset vaan on sellaisia, että tulee liian lähelle, kun ollaan hyviä ystäviä ja siinä ei ole mitään seksuaalista. Jotkut vaan on sellaisia halailijoita ja koskettelijoita ja esimerkiksi minä en tällaisesta pidä. 

Hohhoi. No, kyllä on, jos nyt olet bi tai homoseksuaali.

Ei ole normaalia olla bi tai homo/lesbo !

Vierailija
24/71 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä aloitus.

Olisiko ällöttävä, jos olisi kyse miehestä ja naisesta? Näitäkin juttuja on PALJON...

Olisi myös väärin jos kyse olisi vastakkaisesta sukupuolesta, koska ap on varattu.

Mutta ällöttäväksi tekee se että kyse on kiinnostuminen samasta sukupuolesta seksuaalisesti.

Voi voi sentään... Ällöttävää tuollainen seksuaalisen suuntautumisen ällöttävänä pitäminenkin.

Vierailija
25/71 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hienovaraisesti vaikka että olet vähän ihastunut, ja katso miten vastaa. Tupladildoa ei kannata ihan heti ensimmäisenä olla pöytään iskemässä.

Vierailija
26/71 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan normaalia. Vastaavaa käytöstä ilmenee kaikilla eläinjajeilla, on ihan luonnollista. 

Vierailija
27/71 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on ihan normaalia. Vastaavaa käytöstä ilmenee kaikilla eläinjajeilla, on iha

Ihminen ei ole eläin.

Vierailija
28/71 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoi. No, kyllä on, jos nyt olet bi

Sinähän et sitä määritä mikä on normaalia ja mikä ei.

Vierailija
29/71 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, kun on noita tuomitsijoita keskuudessamme aina. 

Vierailija
30/71 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeita juttuja. Mut kaikki kääntyy niinkuin on tarkoitettu

Vierailija
31/71 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kertoisi? Vai onko kivempi kärvistellä? Hyvä ystävä ymmärtää kyllä

Vierailija
32/71 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa olen. Ystäväni ja minä molemmat heterosuhteessa myös. Kaipaan häntä enemmän kuin ystävää. Vaikeneminen sattuu. En halua ottaa riskiä menettää ystävyys. 

Vierailija
33/71 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä aloitus.

Eivät tunteet tai niistä puhuminen ole väärin. Eikä samaan sukupuoleen kohdistuvassa kiinnostuksessa ole mitään ällöttävää. Olet vain moralisti. 

Vierailija
34/71 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon känni päälle ja katsotte mitä tapahtuu kun estot lähtee

Vierailija
35/71 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/71 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selviää sillä, että annat asian olla ja ystäväsi tuo esille omat tunteensa ja mielitekonsa, jos niitä on ollut.

Rikot todennäköisesti monta asiaa kertomalla ja se on ihan turhaa.

Vierailija
37/71 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle ap tapahtunut jotain traumaattisia?

Olen itse vähän estoinen ihminen (en pysty harrastamaan seksiä random-ihmisen kanssa, vaan se vaatii vakavan suhteen) jne. Minulla on muutenkin vähän vaativa ja suoritusmainen ote monesti, huumori on valikoivaa. Toisaalta olen lempeä ja rakastava, kiltti.  

Joka tapauksessa kerran yhden valtavan traumaattisen kriisin keskellä "rakastuin" ensin naispuoliseen jumppaopeen ja sitten miespuoliseen työterveyslääkäriini. Näin molempia säännöllisesti. Oma mies makasi syöpäosastolla. En tietenkään tuonut mitenkään ilmi rakastumistani näihin henkilöihin, mutta tunteet oli palavia. 

Puoli vuotta myöhemmin en voinut ymmärtää yhtään mitä päässäni oli mahtanut liikkua! Mutta sitten luin, että kriisissä saattaa tulla jotain tuollaista sekoamista. Oletan, että liittyi oman stressinsietokykyni ylittymiseen ja joku mentaalinen pako. 

Vierailija
38/71 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun ystäväni tulisi minulle kertomaan tuollaisista ajatuksista minua kohtaan, poistuisin välittömästi enkä haluaisi olla enää ikinä tekemisissä hänen kanssaan. Välttäisin tapaamista kaikin mahdollisin keinoin, jos kadulla kävelisi vastaan, kääntyisin toiseen suuntaan. Estäisin hänet kaikissa kanavissa. Yhteisille ystäville kertoisin, etten halua olla hänen kanssaan tekemisissä, eli jos hän on tulossa johonkin yhteiseen tapaamiseen niin kertokaa se minulle, etten tule paikalle.

Vierailija
39/71 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies ja ota lepsokaveri, kuten Anette. Onko teillä lapsia?

Vierailija
40/71 |
17.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten välinen rakkaus on niin kaunista <3