Ihastunut ystävään (samaa sukupuolta)
Tuntuu, että olen ihastumassa hyvään ystävääni. Olemme molemmet parisuhteissa miesten kanssa ja aiemmin minulla ei ole ollut naisia kohtaan mitään ihastumisia.
olemme tämän ystävän kanssa tunteneet muutaman vuoden ja viime vuoden aikana olemme muuttuneet läheisimmäksi. Halaamme paljon ja hän haluaa olla paljon lähellä ja se tuntuu hyvältä. Kerran humalassa hän sanoi että tykkää minusta. En tiedä millaista tykkäämistä hän tarkoitti.
Haluaisin olla hänen seurassaan koko ajan.
kannattaako tunteista kertoa vai antaa olla? Ystävänä en halua häntä menettää.
Kommentit (71)
Kyllä kertoisin. Mieti mihin se voi johtaa <3
Riippuu siitä, mitä haluat. Haluatko parisuhteeseen kysisen naisen kanssa, vai haluatko hänestä ystävän eduilla? Jos jälkimmäinen, niin kannattaa ehkä varovasti tiedustella kotona kantaa asiaan. Minulla on biseksuaalinen vaimo, jolla oli vuosia tyttöystävä. Olivat seurustelleet lyhyesti ennen meidän suhdettamme ja sittemmin fwb. Ei ollut miehuudestani pois, minulla oli tarjolla jotain mitä tyttöystävältä puuttui. Ovat nykyään vain ystäviä, nainen aloitti suhteen mieheen, joka käski valita. Kaikki eivät ole varmoja miehuudestaan. Mutta en suosittele puuhailemaan selän takana.
Ap tässä.
tällä hetkellä tuntuu, että haluaisin hänen kanssaan parisuhteen. En voi lakata ajattelemasta häntä ja olen hänen seurassaan mieluummin kun oman mieheni.
Mutta mitä jos olen tulkinnut halaukset ja kädestä pitämisen väärin ja pilaan meidän ystävyyden kertomalla :(
Voin jo kuullaa sen pillunlitinän mielessä.
Näin se saatana houkuttelee seksuaalisiin perverssioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
tällä hetkellä tuntuu, että haluaisin hänen kanssaan parisuhteen. En voi lakata ajattelemasta häntä ja olen hänen seurassaan mieluummin kun oman mieheni.
Mutta mitä jos olen tulkinnut halaukset ja kädestä pitämisen väärin ja pilaan meidän ystävyyden kertomalla :(
Ei se mitenkään automaattisesti pilaa.
Kun Jeesus on näköjään tullut keskusteluun mukaan, niin muista lähimmäisen rakkaus. Fariseuksia on maailma puolillaan.
Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan, ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa hirttä omassa silmässäsi? Tai kuinka voit sanoa veljellesi: Anna minun ottaa roska silmästäsi, kun omassa silmässäsi on hirsi? Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, niin sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."
Vierailija kirjoitti:
Kun Jeesus on näköjään tullut keskusteluun mukaan, niin muista lähimmäisen rakkaus. Fariseuksia on maailma puolillaan.
Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi. Millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan, ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa hirttä omassa silmässäsi? Tai kuinka voit sanoa veljellesi: Anna minun ottaa roska silmästäsi, kun omassa silmässäsi on hirsi? Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, niin sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."
Synnistä varoittaminen ei ole tuomitsemista, vaan rakkautta. Vain Jumala tuomitsee.
Jos näet jonkun talon palavan, yritätkö pelastaa talon sisällä olevat ihmiset, vai käveletkö vaan ohi ?
Pakko sanoa että pettyisin todella paljon jos hyvä ystäväni olisikin kiinnostunut minusta toisenlaisella ajatuksella. Tulisi ällöttävä olo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kertoisin. Mieti mihin se voi johtaa <3
Se voisi johtaa hyvän ystävyyden päättymiseen ja kahden kumppanin suruun..
Kysy siltä onko ikinä ollut naisen kanssa tai kokeillut mitään naisen kanssa. Tai mitä ajattelee asiasta ylipäätään. Kyllä se siitä sitten menee omalla painollaan ja todennäköisesti päädytte sänkyyn. Olen aivan varma, että ystäväsi on aina aivan märkä hakeutuessaan lähellesi.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä onko ikinä ollut naisen kanssa tai kokeillut mitään naisen kanssa. Tai mitä ajattelee asiasta ylipäätään. Kyllä se siitä sitten menee omalla painollaan ja todennäköisesti päädytte sänkyyn. Olen aivan varma, että ystäväsi on aina aivan märkä hakeutuessaan lähellesi.
🤢👎🏼
Vierailija kirjoitti:
Suutelet hupakkoa kun seuraavan kerran likistelette. Viet käden utareelle ja puristelet kevyesti, etsit nöpöttävät nännit. Kohta lollot ovat paljaana edessäsi ja pääset imemään niitä oikein kunnolla. Viet sormesi kostuneelle pillulle ja sormetat kevyesti, pian nuolet karvamätästä kuin kissa kermaa. Pillujutut etenevät ja pian omassa rakkausreiässäsi liikkuu useampi sormi ja litinä ja lihavien naisten voihkinta täyttää huoneen. Miehesi tulee paikalle ja liittyy seuraanne, kaverisi saa patukkaa peräreikäänsä 😶
🤔🔪
Vierailija kirjoitti:
Voin jo kuullaa sen pillunlitinän mielessä.
Ettet vain olisi pieraissut ja tulikin lusikallinen ripulia pöksyyn.
Niin no... Ihan normaalia, että pitkissä suhteissa saattaa tulla ihastumisen tunteita toisia kohtaan, sukupuolesta riippumatta. Nämä on kuitenkin niitä asioita, kun kannattaa punnita, että rikkooko vaikka muuten toimivan avioliiton jonkun hormonimuutoksesta johtuvan ällityksen vuoksi... Sitten kannattaa miettiä sitä, että oletko nyt ylitulkinnut asioita... Jotkut ihmiset vaan on sellaisia, että tulee liian lähelle, kun ollaan hyviä ystäviä ja siinä ei ole mitään seksuaalista. Jotkut vaan on sellaisia halailijoita ja koskettelijoita ja esimerkiksi minä en tällaisesta pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä aloitus.
Olisiko ällöttävä, jos olisi kyse miehestä ja naisesta? Näitäkin juttuja on PALJON...
Vierailija kirjoitti:
Niin no... Ihan normaalia, että pitkissä suhteissa saattaa tulla ihastumisen tunteita toisia kohtaan, sukupuolesta riippumatta. Nämä on kuitenkin niitä asioita, kun kannattaa punnita, että rikkooko vaikka muuten toimivan avioliiton jonkun hormonimuutoksesta johtuvan ällityksen vuoksi... Sitten kannattaa miettiä sitä, että oletko nyt ylitulkinnut asioita... Jotkut ihmiset vaan on sellaisia, että tulee liian lähelle, kun ollaan hyviä ystäviä ja siinä ei ole mitään seksuaalista. Jotkut vaan on sellaisia halailijoita ja koskettelijoita ja esimerkiksi minä en tällaisesta pidä.
Ei ole normaalia ihastua samaan sukupuoleen olevaan, seksuaalisessa mielessä.
Kerro