Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nimitys sellaiselle, joka tekee rikollisia ja pahoja (evil) asioita toisille,

Vierailija
15.02.2025 |

mutta ei välttämättä saa koskaan tuomiota, eli ei siis ole teknisesti tuomittu rikollinen?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rahani mieluummin terapiaan ja omaan hyvinvointiin kuin yksityisetsiviin. Totuuden tietäminen riittää minulle. Epäilevät olen poistanut elämästäni. Menköön muualle mumisemaan. Olen kärsinyt tästä niin paljon, että kuulostan varmasti tylyltä. Uhrin osa ei ole kiva, jos ei saa mitään oikeutta ja hyvää tarkoittavatkin ihmiset kyseenalaistavat siellä, missä tulisi kuunnella ja tukea.

Vierailija
62/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita yksityisetsivä perään, joku joka etsii todisteet.

Kuulostaa vainoamiselta, kotirauhan rikkomiselta ja mahdollisesti salakatselulta. Jos näytät yksityisetsivän keräämään materiaalia ja se on omiaan aiheuttamaan uhrillesi kärsimystä, syyllistyt yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen. Jos esität materiaalia halventavassa tai valheellisessa valossa, kyseessä on kunnianloukkaus.

Yksityisetsivät varmaan tietävät miten toimia niin, etteivät vainoa. Poliisitutkimus on salassa pidettävä eli ei myöskään levitä mitään. Rikosilmoituksen tekeminen ei ole myöskään rikos.

Rikosilmoituksen tekeminen voi olla rikos, jos se p

Okei, sinulla lähti nyt vähän laukalle ja kehittelet jo jotain pahoinpitelyä tähän keksimääsi yksityisetsivä-fantasiaan. Onko tämä se kohta, missä kuuluu sanoa LÄÄKKEET?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa vainoamiselta, kotirauhan rikkomiselta ja mahdollisesti salakatselulta. Jos näytät yksityisetsivän keräämään materiaalia ja se on omiaan aiheuttamaan uhrillesi kärsimystä, syyllistyt yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen. Jos esität materiaalia halventavassa tai valheellisessa valossa, kyseessä on kunnianloukkaus.

Yksityisetsivät varmaan tietävät miten toimia niin, etteivät vainoa. Poliisitutkimus on salassa pidettävä eli ei myöskään levitä mitään. Rikosilmoituksen tekeminen ei ole myöskään rikos.

Et taida ymmärtää mitään siitä, mikä on rikos ja mikä ei.

Vierailija
64/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän rahani mieluummin terapiaan ja omaan hyvinvointiin kuin yksityisetsiviin. Totuuden tietäminen riittää minulle. Epäilevät olen poistanut elämästäni. Menköön muualle mumisemaan. Olen kärsinyt tästä niin paljon, että kuulostan varmasti tylyltä. Uhrin osa ei ole kiva, jos ei saa mitään oikeutta ja hyvää tarkoittavatkin ihmiset kyseenalaistavat siellä, missä tulisi kuunnella ja tukea.

Minkälaisen rikoksen uhriksi olet joutunut?

Vierailija
65/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten perillä rikoksen määritelmistä ja lakipykälistä tuntuvat olevan nämä pahat ihmiset. Että mitä kaikkea voi tehdä ja miten hyökätä toista kohtaan ja syyttää kunnianloukkauksista sun muista, jos uhkaa jäädä kiinni. Mahtaa olla ihana kumppani tällainen ihminen, jonka pään sisältö tuollainen. Moni haksahtaa hyvään ulkonäköön, ei kannattaisi.

Vierailija
66/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minä tein ihan samoin. Osa omista läheisistänikin meni tämän tekijän puolelle, joka oli kyllä törkeyden huippu

Tuo oli aivan todella karmeaa ja vaikeaa aikaa, ja tosiaan jos tekijä on nopea, saattaa pystyä saastuttamaan kaikki mahdolliset tukiverkostopaikatkin. Mukaanlukien vaikka ne sen uhrin läheiset. Mutta tästä on omalla kohdalla jo muutama vuosi ja onnekseni voin sanoa tervehtyneeni ja päässeeni aika hyvin myös eteenpäin. Mutta kokonaisuutena on kuin lentävä paskakasa olisi tullut elämääni ja saastuttanut kaiken. Jopa siivoamisen jälkeen haisee :D

Vierailija
67/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen rikoksen uhriksi olet joutunut?

Se on yksitysasiani eikä kuulu tähän keskusteluun.

Vierailija
68/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut.

Vierailija
69/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisetsivät varmaan tietävät miten toimia niin, etteivät vainoa. Poliisitutkimus on salassa pidettävä eli ei myöskään levitä mitään. Rikosilmoituksen tekemine

No jos se, että ilmoittaa itselleen tapahtuneesta rikoksesta poliisille, on rikos, niin sitten koko järjestelmä on mätä ja paha

Vierailija
70/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ilmoittaminen ole rikollista, jos rikos on tapahtunut.

Vierailija
71/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rikosilmoituksen tekeminen aiheesta ole rikos. Nyt jotakin rajaa keskusteluun. Kannattaa tehdä rikosilmoitus, koska siitäkin jää tiedot poliisille, vaikka asiaa ei otettaisi tutkintaan.

Kun sama henkilö syyllistyy toiseen rikokseen, kaikki tuo epävirallinen tieto löytyy poliisin arkistoista. Auttaa heitä eteenpäin.

Vierailija
72/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIelisairas, psykopaatti.

Sellainen kuin honor7xxxti.

Tuomion... Kyllä se tuomion on saanut. Muutaman kerran poliisi on tässäkin asuinpaikassa tyypin käynyt hakemassa. Tyyppi jolla ei ole mitään käsitystä normaalista sääntömaailmasta. Hänellä on omat säännöt, ne kriminaalin säännöt. Leikkii pikkupoikien kanssa,usuttaa pikkupoikia ihmisten kimppuun, leikkii m-ustalaisten kanssa, usuttaa m-ustalaisia ihmisten kimppuun . Onkohan sitä tyyppiä tuikattu peräsuoleen siellä hoitopaikassa! Hullu se on, anonyymi, rottaa huutelee, hullu se on, leikkii pikkupoikien kanssa!

Vierailija
73/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaiten perillä rikoksen määritelmistä ja lakipykälistä tuntuvat olevan nämä pahat ihmiset. Että mitä kaikkea voi tehdä ja miten hyökätä toista kohtaan ja syyttää kunnianloukkauksista sun muista, jos uhkaa jäädä kiinni. Mahtaa olla ihana kumppani tällainen ihminen, jonka pään sisältö tuollainen. Moni haksahtaa hyvään ulkonäköön, ei kannattaisi.

Juristit ovat parhaiten perillä laillisuudesta

Vierailija
74/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juristit ovat parhaiten perillä laillisuudesta

Toiseksi parhaiten.

Vierailija
75/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rikosilmoituksen tekeminen aiheesta ole rikos. Nyt jotakin rajaa keskusteluun. Kannattaa tehdä rikosilmoitus, koska siitäkin jää tiedot poliisille, vaikka asiaa ei otettaisi tutkintaan.

Kun sama henkilö syyllistyy toiseen rikokseen, kaikki tuo epävirallinen tieto löytyy poliisin arkistoista. Auttaa heitä eteenpäin.

Rikoksista kannattaa raportoida, jos ilmiannolle on oikeita perusteita. Päätöksen syyllisyydestä tekee tuomari eikä poliisi. Epäilty on syytön, kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
76/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikoksista kannattaa raportoida, jos ilmiannolle on oikeita perusteita. Päätöksen syyllisyydestä tekee tuomari eikä poliisi. Epäilty on syytön, kunnes toisin todistetaan.

Harvassa on se porukka, joka käy läpi tuon rääkin ilman oikeita perusteita. Järjenkäyttö on sallittua. Epäilty on syytön oikeuslaitoksen silmissä, kunnes toisin todistetaan, mutta silti syyllinen tekemäänsä tekoon. Totuus ei muutu vaikka kutsuisit sitä kukkaruukuksi ja rikoksen tehnyt taivaan enkeliksi.

Vierailija
77/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkare.

Vierailija
78/79 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt, sairas, tyhmä.

Vierailija
79/79 |