Mites erilaisia ihmiset ovat?
Kommentit (7)
Jotkut tykkää siitä, että naamaa lääpitään, minä taas en voi sietää sitä. Kukaan ei koske mun naamaan.
Ajankohtaista: mä en tarvitse ystävän- saati naistenpäivänä kukkia tai suklaata. Tää tuntuu monelle erilaiselle naiselle olevan elämää suurempi asia.
Hyvin erilaisia ja hyvin samanlaisia. Yksilöitä on hyvin monenlaisia. On jopa ihmisiä, jotka elävät hyvin erilaisin näkemyksin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin erilaisia ja hyvin samanlaisia. Yksilöitä on hyvin monenlaisia. On jopa ihmisiä, jotka elävät hyvin erilaisin näkemyksin.
Niin, se ei ole väärin. Siinä vaiheessa, kun toista ei enää kunnioiteta niin siinä menee raja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se ei ole väärin. Siinä vaiheessa, kun toista ei enää kunnioiteta niin siinä menee raja.
Joissakin maissa ei tunneta käsitettä: "toisen kunnioittaminen." Joka päivä ihmisiä tulee tapetuksi hepposin perustein.
Sitä voi vaikka kuvitella erilaisia ihmisiä erilaisissa asemissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissakin maissa ei tunneta käsitettä: "toisen kunnioittaminen." Joka päivä ihmisiä tulee tapetuksi hepposin perustein.
Sitä voi vaikka kuvitella erilaisia ihmisiä erilaisissa asemissa.
Suomessa ei myöskään toisia kunnioiteta. Yksi niistä on selän takana haukkuminen.
Sä voisit ottaa asiaksesi kirjoittaa palstalle syvämietteisen tekstin huomiseksi, pyhäaamun avaukseksi.