Jos miehellä ei rahaa ja on työttömänä, mutta on kunnollisesti elävä, niin voiko silloin saada naisen joka myös kunnollinen eikä ryyppää jne
Eli voiko kunnollisesti elävä köyhä ja työtön mies saada naisen joka myös on kunnollinen eikä ryyppää, käytä huumeita, ole väkivaltainen jne...Ja joka pitää huolta itsestään myös kuten mieskin?
Kommentit (61)
Jos on komea ja osaa laittaa ruokaa, niin kyllä. Jos mies on komea ja huumorintajuinen, niin millään muulla ei ole väliä. Näin minulle on vauvapalstalla kerrottu. Jos taas mies ei ole komea, niin sitten työttömyys on ongelma.
Miehen työttömyys on ongelma vain, jos mies ei ole komea ja hyvä puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on komea ja osaa laittaa ruokaa, niin kyllä. Jos mies on komea ja huumorintajuinen, niin millään muulla ei ole väliä. Näin minulle on vauvapalstalla kerrottu. Jos taas mies ei ole komea, niin sitten työttömyys on ongelma.
Miehen työttömyys on ongelma vain, jos mies ei ole komea ja hyvä puhumaan.
Onko nainenkin sitten kaunis?
Jonkun työttömän reppanan joo. Vakka ja kansi. Kaksi loiseläjää yhdessä 🥰
Jos mirhellä ei ole tarjota mitään muuta kuin rahaa, niin jonkun golddickerin voi hetkeksi saada kunnes sekin kyllästyy
Vierailija kirjoitti:
Tätä mä on olen itse miettinyt.
Eli jos mies on työtön ja matalasti koulutettu mutta miehellä on rahaa vaikka 10 miljoonaa euroa onnistuneiden yrityskauppojen johdosta tai perinnön takia niin miten naiset siihen suhtautuu? Naiset usein arvostavat miehiä jotka on koulutettuja ja työskentelee hyvässä statustyössä koska he tienaavat hyvin.
Et ole miettinyt samaa kuin ap koska ap kertoi, että hänellä ei ole rahaa.
Mä en ainakaan juokse rahan perässä, mutta en kyllä huolisi myöskään rahatonta työtöntä miestä. En enää. Kerran sellaisen kanssa seurustelin ja se oli silloin ok koska olin itse pienituloinen opiskelija. Ei ollut kummallakaan varaa mihinkään erikoiseen. Nykyään olen yli 40v, täysipäiväisessä työssä ja haluan tehdä myös asioita jotka maksaa. En etsi mitään miljonääriä vaan tavallinen duunarikin käy. Duunari mäkin olen. Haluan käydä keikoilla, matkustella, harrastaa, asua kuten haluan, syödä hyvää ruokaa. Asun yksin omakotitalossa enkä kyllä halua enää asumaan mihinkään rivariin tai kerrostaloon. Mä inhoan niitä. Yksin nyt maksan asumiseni enkä tähän mitään työtöntä ja rahatonta pummia huolisi kun en helposti huoli tähän yhtään ketään.
Tietenkin voi saada ellei ole totaaliäälö. Miljonääriääliönä joutuu hiukan tinkimään, esim. ryyppäämisen, röökin, tatskat ja lävistykset joutuu hyväksymään. Mutta pikku juttuja nuo ovat sen rinnalla, että olet ilman naista.
Se, paheksutaanko työtöntä miestä, riippuu hänen ulkonäöstään. Onko komea vaiko ei.
Maahan muuttaja on komea, niin hänen työttömyytensä on yhdentekevää parimarkkinoilla.
Siuomalaisen perunanenän työttömyys taas on hyvin paheksuttavaa, koska hän ei ole komea.
Jos mies ei ole komea, niin hän on "jäänyt lapsen tasolle" jos on työtön.
Alan ymmärtää parimarkkinoita, lopultakin. Oli jo aikakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi...naiset tarvitsevat rikkaan,isomunaisen ja laatikkoleukaisen miehen...tai sitten isomunaisen n e k r u n...
Miksi te jotkut jankutatte tuota harhaista paskaa?
Suurin osa suomalaisista naisista on parisuhteessa ihan tavallisen miesten kanssa. Jos naisille kelpaisi vain nuo sun jankuttamat piirteet, niin Suomessa olisi vaikka kuinka paljon sinkkunaisia. Ei oikein teidän aivot toimi kun ei mene yksinkertaiset asiat jakeluun.
Mä en muuten edelleenkään ymmärrä tuota laatikkoleuka-jankutusta. Tulee vain mieleen alunperin Ridge Forresteria näytellyt Ron Moss jolla on todella rumat leukaperät.
Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.å
Vierailija kirjoitti:
Se, paheksutaanko työtöntä miestä, riippuu hänen ulkonäöstään. Onko komea vaiko ei.
Maahan muuttaja on komea, niin hänen työttömyytensä on yhdentekevää parimarkkinoilla.
Siuomalaisen perunanenän työttömyys taas on hyvin paheksuttavaa, koska hän ei ole komea.
Jos mies ei ole komea, niin hän on "jäänyt lapsen tasolle" jos on työtön.
Alan ymmärtää parimarkkinoita, lopultakin. Oli jo aikakin.
Vain idiootti kuvittelee kaikkien maahan muuttajien olevan komeita ja kaikkien suomalaisten miesten olevan rumia.
Sä et todellakaan ymmärrä parisuhdemarkkinoita. Sun teksti kertoi juuri täysin päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Jos mirhellä ei ole tarjota mitään muuta kuin rahaa, niin jonkun golddickerin voi hetkeksi saada kunnes sekin kyllästyy
Kyllä se niin kauan pysyy messissä kun rahaa riittää. Naisen viihdyttämisen hoitavat arskat ja penat.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi saada ellei ole totaaliäälö. Miljonääriääliönä joutuu hiukan tinkimään, esim. ryyppäämisen, röökin, tatskat ja lävistykset joutuu hyväksymään. Mutta pikku juttuja nuo ovat sen rinnalla, että olet ilman naista.
Niin ap kertoi, että hänellä EI ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi...naiset tarvitsevat rikkaan,isomunaisen ja laatikkoleukaisen miehen...tai sitten isomunaisen n e k r u n...
Munan koolla ei ole väliä. Väliä on sillä, että onko kumppani tekevä yksilö. Tekee muutakin kuin löhöää ja odottaa valmista eteen.
Kriteerinä on myös se, että tyyppi ei pummaa rahaa ja näpistele.
Et ole kunnollisesti elämä,.jos olet työtön! Olet jotain pohjasakkaa. Ja sieltä omiesi joukosta voit saada kumppanin.
Tätä mä on olen itse miettinyt.
Eli jos mies on työtön ja matalasti koulutettu mutta miehellä on rahaa vaikka 10 miljoonaa euroa onnistuneiden yrityskauppojen johdosta tai perinnön takia niin miten naiset siihen suhtautuu? Naiset usein arvostavat miehiä jotka on koulutettuja ja työskentelee hyvässä statustyössä koska he tienaavat hyvin.