Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iän myötä sinkkujen kriteerit parinvalinnassa lisääntyy

Vierailija
14.02.2025 |

Oletteko huomanneet itsessänne saman? Tuntuuko, että teillä on korkeammat kriteerit kumppanille 40-50-vuotiaana verrattuna siihen, kun olitte 20-30-vuotiaita?

Jos ajatellaan, että nuorena ehkä painotti eniten ulkonäköä, niin vanhempana laittaa painoarvoa ihan muille asioille.

Esimerkiksi jos on 45-vuotias henkilö, jolla on hyvä työpaikka, hyvä taloudellinen tilanne, pitää itsestään huolta henkisesti ja fyysisesti, on terveelliset elämäntavat ja harrastaa vapaa-ajalla kulttuurielämyksiä ja matkustelua, niin ei sellainen henkilö ole kiinnostunut tyypistä, joka on sössinyt raha-asiansa, tupakoi, ryyppää viikonloppuisin ja ravaa baareissa. Eikä häntä haittaa, vaikka naisella olisikin hieman ylipainoa tai jos mies ei olekaan vähintään 180cm pitkä. 

Lika barn leka bäst.

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kriteerit ovat ehkä pikemminkin muuttuneet kuin lisääntyneet iän myötä. Painopiste on muuttunut ulkoisista asioista sisäisiin. Nuorempana minulle merkitsi enemmän, että kumppani oli pidetty lähipiirissäni ja ulkoisesti kunnollinen. Nykyään keski-ikäisenä minulle merkitsee eniten oma kokemukseni toisesta enkä piittaisi, vaikka muut ihmettelisivät meidän suhdettamme. Elämänkokemus on tuonut mukanaan ymmärrystä erilaisuudesta ja inhimillisestä epätäydellisyydestä. Toinen voi olla hyvällä tavalla epätäydellinen, kunhan on hyväntahtoinen, aito ja valmis työstämään tarvittaessa suhdetta eteenpäin. Tietysti terveellisillä elämäntavoilla on väliä myös, sillä itsekin vaalin omaa toimintakykyäni ja hyvinvointiani.

Vierailija
42/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei Eli nainen alkaa vaatia enemmän mieheltä ja samalla miehen pitää alkaa vaatia naiselta vähemmän? Että ylipaino ei muka haittaisi enää.

Miesten ja naisten kriteerit kumppanille ovat erilaiset. Ylipaino naisella vaikuttaa paljon joka iässä, ihan samoin kuin vaikka miehen alkoholismi joka iässä.

Sä vertaat ulkonäköä alkoholismiin?

En. Vaan että naisilla ja miehillä on eri kriteerit. Moni mies ottaisi mieluummin hoikan alkoholistin kuin raittiin ylipainoisen naisen. Naisten alkoholismi ei ole niin tuhoisaa lähipiirille.

No siitä sitten vaan, onnea hyvännäköisen alkoholistin kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sikäli että en enää anna kohdella itseäni epäkunnioittavasti saati suorastaan väkivaltaisesti. Sellaiset kriteerit olisi pitänyt olla nuorempanakin.

Vierailija
44/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 34 vuotias sinkkumies, olen siinä mielessä ehkä "erikoinen" etten ole koskaan seurustellut. Itse pärjään varsin hyvin sinkkuna enkä koe pakottavaa tarvetta parisuhteelle. Omat "kriteeri" mahdolliselle naiselle olisivat varmaan nämä.

-Naisen tulee näyttää minun mielestä hyvälle eli naisen pitää olla kaunis.

-Naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.

-Naisen tulee olla tavallinen ihminen.

Vierailija
45/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei Eli nainen alkaa vaatia enemmän mieheltä ja samalla miehen pitää alkaa vaatia naiselta vähemmän? Että ylipaino ei muka haittaisi enää.

Miesten ja naisten kriteerit kumppanille ovat erilaiset. Ylipaino naisella vaikuttaa paljon joka iässä, ihan samoin kuin vaikka miehen alkoholismi joka iässä.

En. Vaan että naisilla ja miehillä on eri kriteerit. Moni mies ottaisi mieluummin hoikan alkoholistin kuin raittiin ylipainoisen naisen. Naisten alkoholismi ei ole niin tuhoisaa lähipiirille.

Onko sinulla ollut koskaan parisuhdetta?

Vierailija
46/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se voi jopa helpottaa suhdetta, kun on koko ajan kännissä ja tulee siitä hyvä olo. Minua on vaikea saada lähtemään nykyään edes treffeille, kun nuorempana tuli alkon kanssa läträtessä myös seurusteltua ja kokeiltua avoliittoa. Jälkikäteen ymmärrän, että silloinen jousto ja mukavuus liittyi nimenomaan alkoon, ei miehiin

N33

Vierailija
47/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 34 vuotias sinkkumies, olen siinä mielessä ehkä "erikoinen" etten ole koskaan seurustellut. Itse pärjään varsin hyvin sinkkuna enkä koe pakottavaa tarvetta parisuhteelle. Omat "kriteeri" mahdolliselle naiselle olisivat varmaan nämä.

Jo 34 eikä vieläkään mitään kriteereitä sisällön suhteen? Tuon vuoksi jäät yksin, ei kukaan nainen halua olla vain joku nainen, joka on siinä hoikkuutensa ja kauneutensa vuoksi. 

Vierailija
48/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo sikäli että en enää anna kohdella itseäni epäkunnioittavasti saati suorastaan väkivaltaisesti. Sellaiset kriteerit olisi pitänyt olla nuorempanakin.

Näillä seteillä jää melkeinpä suoraan vanhapiiaksi, ellei ole äärimmäisen varakas perijätär, jota gold diggerit nuoleskelevat perinnön tai isäsuhteen vuoksi. Miehillä ei ole lähtökohtaisesti mitään sen kummempaa kunnioitusta naiseutta kohtaan, kuin esim. eläimiäkään. Osa kohtelee riistana, toiset omistus- ja hyötyesineinä, kolmannet eivät välitä. Ja auta armias jos otat seksin pois pöydältä, saat elää kuin kummitus :)

Vierailija
49/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei selvästikään ole ollut oikeasti alkoholisoitunutta naista lähipiirissäsi.

Vierailija
50/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, silloin nuorena ei osannut ajatellut ikärajoja naiselle, mutta nyt yli viisikymppisenä ehdoton kriteeri on että nainen on alle 30 vuotias. 

Vierailija
51/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 34 eikä vieläkään mitään kriteereitä sisällön suhteen? Tuon vuoksi jäät yksin, ei kukaan nainen halua olla vain joku nainen, joka on siinä hoikkuutensa ja kauneutensa vuoksi. 

On minulla kriteerejä sisällön suhteen, naisen pitää olla tavallinen ihminen eli ei saa olla mielenterveysongelmia eikä naisen pidä kannattaa mitään "ääri ideologiaa".

Se että jään yksin ei haittaa minua, kuten sanoin niin minä pärjään ja pystyn elämään sinkkuna varsin hyvin. Olenko liian itsenäinen ja vahva mies kun pystyn elämään sinkkuna? 

Vierailija
52/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomat ovat tuolla tavalla typeriä, ajattelevat että miellyttävyys riittää. Naisen rakkaus on kuitenkin niin vahvaa, että siinä alkaa jos jonkinlaista demonia ilmenemään suunnasta ja toisesta, kun on viehättävän naisen kanssa. Itsekin autoin nuorempana pariakin miestä urallaan vain tullakseni jätetyksi, kun he pääsivät ns. Parempiin piireihin. Tuo on ihan hyvä, että naisrakkaus päätyy nykyään vain vakavasti avioituvien (uskikset) ja naisenkin rajoittamattoman seksuaalisuuden sallivien (äitiys) miesten koteihin. Niin moni ateistimies käyttää sitä väärin

Vierailija
53/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä seteillä jää melkeinpä suoraan vanhapiiaksi, ellei ole äärimmäisen varakas perijätär, jota gold diggerit nuoleskelevat perinnön tai isäsuhteen vuoksi. Miehillä ei ole lähtökohtaisesti mitään sen kummempaa kunnioitusta naiseutta kohtaan, kuin esim. eläimiäkään. Osa kohtelee riistana, toiset omistus- ja hyötyesineinä, kolmannet eivät välitä. Ja auta armias jos otat seksin pois pöydältä, saat elää kuin kummitus :)

Sä olet harhainen. Kyllä, on olemassa paljon miehiä, jotka suhtautuvat epäkunnioittavasti naisiin tai ihmisiin yleensä, mutta ei toisten ihmisten normaalisti kohteleminen nyt miehilläkään mikään ihan äärimmäisen harvinainen ominaisuus ole.

Vierailija
54/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, silloin nuorena ei osannut ajatellut ikärajoja naiselle, mutta nyt yli viisikymppisenä ehdoton kriteeri on että nainen on alle 30 vuotias. 

Näille alle 30v pitää alkaa kohta tarjoamaan verorahoin jotain suojeluohjelmia kun vaino on tuota luokkaa että gubetkin juoksevat heppi tanassa heidän peräsässään :D

Vierailija
55/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla kriteerejä sisällön suhteen, naisen pitää olla tavallinen ihminen eli ei saa olla mielenterveysongelmia eikä naisen pidä kannattaa mitään "ääri ideologiaa".

Se et

Olet ihan normaali ihminen. Aikuisen oletusasetuksiin kuuluu se, että osaa elää sinkkuna, muu on läheisriippuvuutta. Kumppanimielessä en usko, että naiset helposti kiinnostuvat ns kaikki käy -miehestä, aika moni meistä haluaa määrätietoisemman ja valikoivan tyypin, joka tietää, mitä haluaa ja mitä ei. Silloin niitä speksejä on helpompi sovitella yhteen. 

Vierailija
56/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se et

Olet oikein hyvä, jatka samaan malliin. Tuo tavallisuus on aika karsea kriteeri omasta mielestäni ja nyky-yhteiskunnassa pakottaa naisen alistumaan misogyniaan, eli sinänsä parempi kun et sitä hirveästi viljele tai naisia sillä jahtaa. Tavallisuus nykypäivänä kun tarkoittaa naiselle käytännössä s eksiorjuutta ilman äitiyttä, sillä äitiys on mitätöity jopa lainsäädännössä.

Vierailija
57/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla kriteerejä sisällön suhteen, naisen pitää olla tavallinen ihminen eli ei saa olla mielenterveysongelmia eikä naisen pidä kan

Olet oikein hyvä, jatka samaan malliin. Tuo tavallisuus on aika karsea kriteeri omasta mielestäni ja nyky-yhteiskunnassa pakottaa naisen alistumaan misogyniaan, eli sinänsä parempi kun et sitä hirveästi viljele tai naisia sillä jahtaa. Tavallisuus nykypäivänä kun tarkoittaa naiselle käytännössä s eksiorjuutta ilman äitiyttä, sillä äitiys on mitätöity jopa lainsäädännössä.

LÄÄKKEET.

Vierailija
58/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet harhainen. Kyllä, on olemassa paljon miehiä, jotka suhtautuvat epäkunnioittavasti naisiin tai ihmisiin yleensä, mutta ei toisten ihmisten normaalisti kohteleminen nyt miehilläkään mikään ihan äärimmäisen har

Noup, kokenut. Kohtelu on hyvää, kunnes pöydälle nousee väistämättä jossain vaiheessa paneminen ja se siitä. Moni skippaa sen hyvän kohtelun välistä ja menee suoraan panemiseen. Epäkunnioittavuus näkyy esim. siinä, että mielipiteitä naisista kuunnellaan mieluummin "ammattilaisilta" kuin kunnioittavasti naisilta itseltään

Tavallinen, normaaliksi mieheksi tituleerattu saattaa olla vonkaamassa kohtupalveluksia ensitreffeillä. Tämä on normaalia ja sitä ajatellaan normaalina, että saahan ihminen haluta lapsia. Tosiasiassa se on tarkoitusperäistä naisen hyväksikäyttöä - hyöty- ja käyttöarvo edellä, edes naiseen tutustumatta, selvitetään pääsisikö käyttämään kohtua. Kulttuuri on syvästi misogynistinen rakenteeltaan ja miehet pitävät "normaalina" pohjavireeltään misogynististä ystävällisyyttä

Myös "seksi" on tästä hyvä esimerkki, joka on siis käytännössä siittämisen simulointia. Tämä on melkeinpä minimivaatimus parisuhteelle nykypäivänä, täysin "normaalia". Kun luonnossa naaraat elävät itsekseen ja antavat siittää itsensä vain silloin, kun haluavat tiineiksi. Ei ole mitään seksejä. Eläimet eivät mutiloi kumppaneitaan hedelmittömiksi, jotta voivat siittää 100, 500, 5000, 10 000 kertaa. Mutta ihminen tekee näin. Ja se on "normaalia"

Vierailija
59/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On minulla kriteerejä sisällön suhteen, naisen pitää olla tavallinen ihminen eli ei s

Höpö höpö. Lääkkeitä voitaisiin sen sijaan alkaa jakamaan miehille, jotka vaativat jatkuvia siitoksia ja kuvittelevat olevansa emoja :)

Vierailija
60/173 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kriteereissä on mm. väkivallattomuus ja hyvät käytöstavat. Miehellä naisen ulkonäkö ja nuoruus. Just just...

Naisilla väkivallattomuus ja hyvät käytöstavat tulevat melkeinpä automaationa, niin meille miehille ei tule mieleen vaatia niitä. Voimme keskittyä olennaiseen.