IS: Video: Alaston mies juoksenteli Tampereella
Täytyy sanoa että surkea suoritus vartijoilta. Kääntävät selkänsä ja juoksevat karkuun, antavat hypätä selkään ja melkein aloittamaan kuristus. Ja ukko vielä alasti. Ei näin.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011035951.html
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä persu siellä rikos, rellestys ja epäjärjestys🙄🙄
Miten sait persun liimattua tähän? Taitavaa!
Ai oliko sitten sun mielestä mahanmuuttajan näköinen? Kai persu siitä sellasenkin saa jotenkin väännettyä
Kuinka usein olet itse ollut painimassa sekopään kanssa. Voin kertoa kokemuksesta ettei mene ku elokuvissa..Ei todellakaan. Helpo huudella jossei ole hommaa tehnyt.
Sanoo itse hero. Sopii koittaa hullujen kans painia. Ei ihan helppo juttu. Koettu on ja monesti.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis vapaaksi.
Sori, peukku. Ihan selvä peukku & sekakäyttäjä. Kannabishörhöt ei saa persiettä penkistä ylös eikä jaksa juosta. Noi uuden peukkuhuumeen käyttäjät on ihan pähkähulluja sekapäitä ja ne voi hakata kenet vaan.
Iljettävää tuollainen homoilu! Olen Tampereelta ja on varma tieto, että nuo vartijat ovat homosexsuaaleja, jotka yrittivät ottaa väkisin tuon poloisen miehen 😕
Vierailija kirjoitti:
Lihava lössö piripää, toivottavasti tuolle kaatamalleen ihmiselle ei käynyt pahasti?
No ei ole piripää. Piripäät ei sekoo tuolla tavalla. Tuo on se peukkuhuume, mikä on korvannut pirin.
Vierailija kirjoitti:
Toisella videolla, joka on ulkona kadulla kuvattu, useampi vartija ja mies, taustalla Ahaa-teatterin mainos ikkuna,yksi teksti jossa lukee esityksiä lapsille ja nuorille.🙈
Mun piti olla tuolla koskarilla tuohon aikaan. Höh, en ollut. Meni ohi. Menin kyllä koskarille tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo itse hero. Sopii koittaa hullujen kans painia. Ei ihan helppo juttu. Koettu on ja monesti.
Ei kannata painia. Käsiraudat naps ja jalkoihin tuubikaulahuivi. No ei vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätä tämmöistä touhutaan peukku päissäön, muistatte varmaan kuinka pari päivää sitten päiviteltiin kuinka se on yleistyny ala-aste ikäisten keskuudessa.
Tervetuloa nykyaikaan, missä päihteiden kysyntään vastaa vain ulkomaiset kartellit ja lapset.
No huumemyynti kannattaa ja huumeita on just siksi paljon, että ne koukuttaa kovasti. Todella tiukasti. En käyttäisi mitään katukaupasta. Nehän leviää just siksi, ettei ne viihdekäyttäjät oikeasti voi valita vaan pitää saada aina se uusi annos.
Vierailija kirjoitti:
Oliko iso kulli ,kastuiko naisilta?
Pakkasessa näivettyi piliksi.
Ymmärrättekö nyt, kuinka pervoja vartijat ovat! Tosiasiassa tuo mies paennut "järkkäreiden" pervessiota ja viereisessä Hotelli Ilveksessä vuosittain järjestettäviä vapaamuurareiden Saatanallisia orgioita, joissa uhrataan joku Juutalaismuslimeille, ja jot a touhua itse Paavi johtaa kardinaaleineen. Poliisi on sekaantunut touhuun ja korkein eliitti.
Vierailija kirjoitti:
Vartijat eivät kyllä tässä tapauksessa olleet ammattitaitoisia. Miten oli mahdollista tuon nakupööpön päästä hyppäämään toisen vartijan selkään?!
Joskus miettinyt kuinka naispuoliset vartijat pärjäävät, kun miehilläkin on vaikeuksia. Varsinkin, kun moni vartijanainen on tyyliin 160cm pätkä.
SE osa näytti kyllä pööpöltä. Aika kauheaa jos alaston mies heiluu selkämyksessä. Haalarit vaihtoon ja vanha roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvät kannabispsykoosit tulilla.
Voisko olla. Joku tempaus?
Perussuomalaiset avasivat pormestarikampanjansa teemalla: sekoilu seis - pervoilu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvät kannabispsykoosit tulilla.
Voisko olla. Joku tempaus?
Perussuomalaiset avasivat pormestarikampanjansa teemalla: sekoilu seis - pervoilu pois.
15 vuotta sitten vasemmistolaiset narkkas, nyt persut ja näts it. Vasemmisto taitaa olla jo raitistumassa.
Vartijat eivät kyllä tässä tapauksessa olleet ammattitaitoisia. Miten oli mahdollista tuon nakupööpön päästä hyppäämään toisen vartijan selkään?!
Joskus miettinyt kuinka naispuoliset vartijat pärjäävät, kun miehilläkin on vaikeuksia. Varsinkin, kun moni vartijanainen on tyyliin 160cm pätkä.