Haarovälin hikoilu
Onko tämä nyt joku ikähomma kun neljänkympin jälkeen alkoi tällainen vaiva että yön aikana hikoilee haaroväli niin paljon että on alkkarit märkänä niin että vois luulla kuseksineensa alleen. Sitten haisee ihan homeelle kun kosteet pöksyt jalassa ollut.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä, millainen ihminen puhuu näin muille. Ei sellainen ihminen, joka on tyytyväinen itseensä ja omaan elämäänsä.
Luuletko tietäväsi yhden kirjoituksen perusteella minkälainen ihminen hän ei ole? Aika lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Onko puheenaiheena nyt pihi vai pehi eli molemmat?
Nihi.
Ymmärrät sitten, kun olet vähän vanhempi.
Aivan sama homma pallihien kanssa. Joulupukin tekoparta hyvää fylliä. Muhkua.
Eräjorma
Oletko taiwanissa vieraillut kansanedustaja? Hiki yhdistettynä suolikaasuihin, kuulostaa vihreältä
Vierailija kirjoitti:
Sama, mä laitan sinne ihan vaan antiperspiranttia. Tuossa ei siis ainakaan itselleni märkyyttä tuota emätin tai limakalvot, vaan nimenomaan nivusalueen iho hikoilee. Sinne voi ihan hyvin laittaa antiperspiranttia ja ongelma on hoidettu.
Oletko kokeillut ihan vaan pesemistä?
Kai on sanomattakin selvää, että alapesu on suoritettava joka ilta ja vaihdettava yöksi puhtaat housut. Jos jokin hikoilussa muuttuu, itse on huolehdittava hygieniansa tehostamisesta. Sama pätee moneen muuhunkin kehon toiminnan muutokseen.
Joo, hikoilee kyllä, mutta pesen alapääni kaksi kertaa päivässä. Vauvojen talkki auttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä, millainen ihminen puhuu näin muille. Ei sellainen ihminen, joka on tyytyväinen itseensä ja omaan elämäänsä.
Luuletko tietäväsi yhden kirjoituksen perusteella minkälainen ihminen hän ei ole? Aika lapsellista.
Joo. Ihminen, joka on edes jotenkuten tyytyväinen itseensä ja siihen, millaista elämää elää, ei kirjoita kenellekään noin. Miten ketään edes voi kiinnostaa kommentoida jotain nivushikiasiaa, jos ei asia mitenkään itselle kuulu?
Vierailija kirjoitti:
Kai on sanomattakin selvää, että alapesu on suoritettava joka ilta ja vaihdettava yöksi puhtaat housut. Jos jokin hikoilussa muuttuu, itse on huolehdittava hygieniansa tehostamisesta. Sama pätee moneen muuhunkin kehon toiminnan muutokseen.
Ja mieluusti myös aamuisin, eli kaksi kertaa päivässä. Mulle ei tulisi mieleenkään suihkutella dödöä mun alapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämää, näitä erlaisia muutoksia tulee läpi elämän.
Pikkari/kuukautissiteet aiheuttaa myös tuota.
Puhu vain itsestäsi. Naisen elämään ei todellakaan kuulu homeelle haiseva alapää.
Sulla tuntuu olevan keltaisen nesteen kyllästämä yläpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, mä laitan sinne ihan vaan antiperspiranttia. Tuossa ei siis ainakaan itselleni märkyyttä tuota emätin tai limakalvot, vaan nimenomaan nivusalueen iho hikoilee. Sinne voi ihan hyvin laittaa antiperspiranttia ja ongelma on hoidettu.
Eikös tässä ollut nyt kyse nivusten normaalia rajummasta hikoilusta? Ei peseminen sitä estä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto. Peseydy kunnolla. Ei kukaan puhtaudesta hyvin huolehtiva ala haisemaan homeelta yhdessä yössä.
Kyllä kuules ihan pesulla tuli käytyä hikoilua edeltävänä iltana kuten yleensäkin. Koetahan vaikka itse kastella pöksysi ja nuku sitten ne jalassa ja haistele aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nukkuessaan pitäis käydä pesemässä jos hikoilee nukkuessaan vai mitä meinaat? Oletko vähän yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko taiwanissa vieraillut kansanedustaja? Hiki yhdistettynä suolikaasuihin, kuulostaa vihreältä.
Oon 40+ iässä ja nivushiki(ongelma) on tuttua.
Nyt uutena on tullut decoltee-alueen hikoilu, onko muilla kokemusta? Hankin juuri yöksi v-aukkoisen paidan, josko olisi ilmavampaa nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Lihavien ongelmia
Aha, mun painoindeksi on 21, mutta kyllä hikoilee.
Vierailija kirjoitti:
Oletko taiwanissa vieraillut kansanedustaja? Hiki yhdistettynä suolikaasuihin, kuulostaa vihreältä
Olen
T. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi pestä koko yön haarojaan, jos pesu estää hikoilun. Nukkuakin pitäisi keretä😅
Ei muuta kuin perunajauhoa haaroväliin.
Kyllä se siitä.