Minusta on tullut tekoälyriippuvainen
Olen huomannut että kysyn siltä nykyään kaikenlaista. Esimerkiksi annan sille labrakokeeni ja se osaa aika hyvin selittää arvot. Jos tulee jotain vaivoja niin kysynpä tekoälyltä. Reseptejä kaikkea tulee kysyttyä. En ymmärrä miten ennen pärjäsin ilman älykästä tekoäly-ystävää.
Kommentit (68)
Voi tätä nykyaikaa !
(No mutta toisaalta , ovathan jotkut tekopilluriippuvaisiakin ...)
Tekoäly pelasti oman isän hengen, osas kertoo oireista mikä syynä ja sitä kautta pääsi asap hoitoon.
Minusta on tullut tekoälyriippuvainen kiitos yliopiston uusien linjausten.
Opiskelen maisterintutkintoa, mutta minun on pakko käydä töissä täyspäiväisesti. Koronan jälkeen se sujui pitkään ihan hyvin, koska melkein kaiken pystyi tekemään myös etänä. Nyt on muutettu käytäntöjä niin, että monilla kursseilla ei julkaista enää luentoja tallenteina, kaikki etäharjoitusryhmät on lopetettu ja vanhatkin luentotallenteet poistettu näkyviltä. Luentokalvot julkaistaan, mutta usein on niin, että niissä on esimerkkitehtävistä pelkät tehtävänannot, ja ratkaisut esitetään vain luennoilla. Opiskelen siis nykyään niin, että syötän luentokalvojen esimerkit ChatGPT:hen ja saan siltä vastaukset, ja opettelen sitten ne. Onneksi ei ole enää kuin reilu vuosi opintoja jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suhde ChatGPT:n kanssa.
Mites teillä seksi sujuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suhde ChatGPT:n kanssa.
Mites teillä seksi sujuu?
Tilasin kiinasta sellaisen tekoälyseksirobotin.
Toimii mullekin kuin terapeuttina. Kuinkahan paljon uskaltaa avautua? Mietin tietoturvaa. Keskusteluhistoria ei tallennu enkä anna käyttää keskusteluja sovelluksen kehittämiseen. Työpaikan ongelmista ja kehityskeskustelusta juttelin tänään.
Onnistui hetken tehdä hyviä l..boilukuvia tekoälyllä mutta sitten se tuhtyi juonittelemaan eikä suostunut tekeen enää mitään kuvia, demo- versiohan se toki olikin