Missä on naispuoleiset wolt-kuskit?
En ole koskaan nähnyt naista wolt-kuljettajana, oletko sinä?
Syrjitäänkö tässä nyt naisia niin voimakkaasti, miltä se vaikuttaa?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Nämähän on pääosin maammuja, ja monen niistä kulttuurissa naiselle ei tosiaan tuommoinen työ sopisi alkuunkaan.
Kulttuuri kieltää yksin liikkumisen ulkona eikä vieraille saa puhua. Nämä naiset eivät saa edes lääkäriin mennä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät, mihin sukupuoleen kukakin identifioituu
Tämä on kyllä totta, se on pakko myöntää, ja luultavasti nuo ovatkin jotain voikukkaan tai kameliin rinnastettavia, mutta miehen kromosomit niillä on ja sovitaan tällä kertaa, että vain se ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on nainen toimittanut.
joo tyhjää
Veikkaan ettei naisia haittaa vaikka tämäKin homma jätetään yksinomaan miehille, kuten lukuisat muut mm. likakaivojen ja roskien tyhjennys yms. yms.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei naisia haittaa vaikka tämäKin homma jätetään yksinomaan miehille, kuten lukuisat muut mm. likakaivojen ja roskien tyhjennys yms. yms.
Sen sijaan kauhea poru kun naisia ei ole johtajina ja nyt onkin aika silmiinpistävän monen suomalaisfirman johtoon asetettu nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein ylipäätään näkee värikästä naista pyöräilemässä?
Tämähän olikin hyvä huomio, en muista, että olisin koskaan nähnyt tumman naisen ajavan polkupyörällä?
Onko tämä tosiaan mahdollista, nyt rupesi itseänikin ihmetyttämään?
Vierailija kirjoitti:
Juu naiset tekee lähinnä niitä siistejä ja kunniallisia töitä, kuten paskan ja oksennuksen siivoamista ja kikkelien katetrointeja.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kotona hoitamassa lapsikatrasta.
Eiku nostamassa lapsikorvausta, kirjoitit väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on nainen toimittanut.
joo tyhjää
En tilannut tyhjää. Toimitti sen minkä mä tilasin.
Ei näy myöskään suomalaisia miehiä, koska on mukavampaa maata kotona yhteiskunnan tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Nämähän on pääosin maammuja, ja monen niistä kulttuurissa naiselle ei tosiaan tuommoinen työ sopisi alkuunkaan.
Monilla, ei kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on naispuoleinen?
Pillullinen? Vai onko ne nykyään jotain vulvallisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy myöskään suomalaisia miehiä, koska on mukavampaa maata kotona yhteiskunnan tuilla.
Kyllä näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu naiset tekee lähinnä niitä siistejä ja kunniallisia töitä, kuten paskan ja oksennuksen siivoamista ja kikkelien katetrointeja.
No miksei roskien ja likakaivojen tyhjennys kiinnosta vaan siivoavat ennemmin oksennuksia? Koska on sisätyö eikä tarvi olla ikävästi ulkona kylmässä ja märässä?
Kyllä naisetkin ruokaa kuskaa. Oon useammankin nähnyt. Mutta suurin osa taitaa olla miehiä.
Jätkä 52 vuotta
Turussa on / on ollut ainakin kaksi nais-ruokalähettiä, mutta en ole varma, onko / oliko kumpikaan juuri Woltin "tallissa": onhan noita firmoja montakin.
Ensimmäinen näkemäni nainen liikkui autolla (muistaakseni Renault Laguna, melko vanha malli) ja oli valkoihoinen, ehkä joku Välimeren kansalainen tai mahdollisesti kaakkois-eurooppalainen, esim. Bulgaria tai Romania.
Kävellessäni pysähdyin odottelemaan ja pällistelemään auton lähettyville, joka oli pysäköity röyhkeästi ahtaaseen ja vaaralliseen paikkaan, jossa ovat vierekkäin pyöräily- ja kävelyväylä, hyvin kapeita molemmat, ja jossa varsinainen autoliikennekatu on Suomen oloihin ynnä väentiheyteen (väenharvuuteen) nähden epätavallisen vilkkaasti liikennöity, ja ensialkuun oletin, että asialla on erään ns. agentuurikauppaa (rähjäisiä huonekaluja ym. irtoroinaa) käyvän liikkeen omistaja, jonka kanssa olin ennenkin riidellyt kevytväylälle pysäköinnistä ja valittanut siitä hänelle, hänen lastatessaan myyntitavaraa liikeeseensä: ja vaikka tällä kertaa olikin kevytväylällä henkilöauto, oletin sen silti kuuluvan samalle yrittäjämiehelle, mutta hänellä olevan tällä kertaa vain pienempää tavaraa kuin edellisellä, jolloin hän oli parkerannut pakettiauton samaan paikkaan.
Mutta sitten koittikin minulle iso yllätysyllätys: paikalle tuli ehkä n. 30-35 -vuotias nainen, ulkomaalainen ja erikielinen; pelästyneenä ja huolestuneena, ihmetellen millä asialla minä olen (aivan ilmeisesti luuli minua valtuutetuksi pysäköinninvalvojaksi ja sakkolapun kirjoittajaksi), kakistellen jotain juuri sen verran että huomasin hänen olevan muunmaalainen ja -kielinen. Sitten olikin minun vuoroni hämmentyä ja mennä "ulalle", ja aloin pyydellä anteeksi ja hoin kahdella kielellä "Ei hätää, ei tässä mitään" ja "No problem Madame, everything ok", enkä kehdannutkaan enkä hennonut "ohjeistaa" häntä mitenkään suomalaisista pysäköintisäännöistä. Hänellä oli ruokalähetin termoslaukku, ja hän oli juuri palaamassa rappukäytävästä toimituskeikalta autoonsa. Luikin äkkiä naama punaisena ja nolona matkoihini kohti keskustan putiikkeja.
Ja se toinen mättöruokataksifirman nainen on sellainen tavallaan tummaihoinen - melkein musta - mutta ei "afro", vaan jokin länsi-aasialainen, luultavimmin pakistanilainen, intialainen tai esim. bangladeshilainen. Hän on nuorempi kuin tuo ensimmäinen: silmälasit, nahkapalttoo (muodikkaan ja kalliin näköinen), puolipitkät hiukset ja ajaa sellaisella sähkömopolla / moottoripyörällä (Harley Davidson -jäljitelmämalli).
Kaikki kunnia ja turvallisuudentoivotukseni näille molemmille naisille!
Kaikki tummaihoiset naiset eivät kuulu mihinkään naisia alistavaan kulttuuriin. Minunkin kokemukseni mukaan valtaosa Wolt-kuljettajista on miehiä, mutta niin olisi tässä työssä luultavasti vaikka olisi kuinka kantisvaltainenkin työ. On kyllä tosiaan kaikkien haettavissa oleva tehtävä, johon lehtitietojen mukaan on tulijoita yllin kyllin.
Miesten paska keksintö koko wolt jossa vittumaiset kokkimiehet joita ei muuten kukaan katselis kokkaavat toisille tyhmille miehille joiden mielestä kokkaaminen on liian vaikeaa, homoa tai akkojen hommaa. Ja sitten häiriköivät mamumiehet pääsevät ajelemaan jalkakäytävillä ja tunkeutumaan rappukäytäviin joihin heillä ei muuten olis mitään asiaa koska jotkut asennevammaiset porvarit ja läskit tahtoo palvelijat taksisin ja ei-valkoisia palveluammatteihin jotta voi larpata Amerikkaa.
Mitä tämä woltkuskin työ naisille kuuluu kun naiset on yleensä tarpeeksi fiksuja kokkaamasn oman ruokansa?
Eikö tässä ole yksi pienimmistä palkoista, että taitaa sittenkin olla jotain 30 senttiä se miehen euro?