Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa isyystestin

Vierailija
14.02.2025 |

Olemme olleet pitkään yhdessä. Meillä on yksi lapsi, aivan isänsä kopio. Olen uudestaan raskaana, ja laskettu aika on n.10 vk päästä. 

Mies on jostain keksinyt, että hän ei ole lapsen isä? Mitä ihmettä? Mistä tälläinen uusi pelko voi tulla? En todellakaan ole pettänyt.

Missä ajassa muka kerkeän pettämään/halua olisi? On työ, esikoisen kanssa omat touhuamiset, autan mummoa ja yritän pitää sosiaalisesta elämästä kiinni. Muutaman kerran kuussa kerkeän nähdä ystäviä, jos silloinkaan.

Sanoin miehelle, että testin saa tehdä mutta maksakoon itse, muutan pois lasten kanssa. Aivan törkeyden huippu saada tuollaista päähän yhtäkkiä 

Kommentit (155)

Vierailija
121/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen peruste uskollisuudelle: missä välissä ehtisin pettää?

Eli ajasta kiinni vain.

Jos sen haluaa ymmärtää noin.

Itse kysyin tuon saman kysymyksen sairaalloisen mustasukkaiselta erältä, kun ihan vilpittömästi halusin tietää, missä kohtaa näkisi tämän olleen edes mahdollista.

Oltiin silloin kumpikin työttömiä ja oikeasti 24/7 yhdessä, ihan koko ajan. Silti oli vakuuttunut, että petän häntä. Ei osannut vastata tähän, että miten käytännössä hoitaisin tämän pettämisen, kun oltiin jokainen hetki yhdessä. Mutta pettänyt silti kuulema jotenkin olin.

helppo: toisen nukahtaessa vieraisiin!

Voi kuule. Tämä homma oli mennyt jo niin pitkälle, että valvoi joskus kuunnellen jos puhuisin unissani jotain raskauttavaa. Muutaman kerran minut revittiin keskellä yötä hereille, koska olin tyyliin hymyillyt unissani.

Vierailija
122/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taas asioita mitä miehenä en ymmärrä. Mitä ihmeellistä on isyystestissä, minä ainakin tahdon aina sen. Sama asia kuin avioehto. Näillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että rakastaa tai ei. Kun minä sitoudun loppuelämäksi ihmiseen niin haluan varmuuden että asiat ovat kuten pitääkin, lapset on omiani ja suhteessa ollaan oikein perustein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taas asioita mitä miehenä en ymmärrä. Mitä ihmeellistä on isyystestissä, minä ainakin tahdon aina sen. Sama asia kuin avioehto. Näillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että rakastaa tai ei. Kun minä sitoudun loppuelämäksi ihmiseen niin haluan varmuuden että asiat ovat kuten pitääkin, lapset on omiani ja suhteessa ollaan oikein perustein.

Eihän tässä nyt rakkaudesta puhuta vaan siitä, että miksi yhtäkkiä kesken raskauden keksii alkaa miettiä, et jos tämä meidän toinen lapsi ei olekaan minun.

Eli mitä on tapahtunut, että tuollainen iskenyt yhtäkkiä mieleen.

Vierailija
124/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisellinen peruste uskollisuudelle: missä välissä ehtisin pettää?

Eli ajasta kiinni vain.

Jos sen haluaa ymmärtää noin.

Itse kysyin tuon saman kysymyksen sairaalloisen mustasukkaiselta erältä, kun ihan vilpittömästi halusin tietää, missä kohtaa näkisi tämän olleen edes mahdollista.

Oltiin silloin kumpikin työttömiä ja oikeasti 24/7 yhdessä, ihan koko ajan. Silti oli vakuuttunut, että petän häntä. Ei osannut vastata tähän, että miten käytännössä hoitaisin tämän pettämisen, kun oltiin jokainen hetki yhdessä. Mutta pettänyt silti kuulema jotenkin olin.

helppo: toisen nukahtaessa vieraisiin!

Miksi mustasukkainen edes rupeaa nukkumaan, kun toista pitää taukoamatta valvoa. Olisi itse koko ajan hereillä.

Vierailija
125/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehesi tietää, mitä on tehtävä. Toisaalta, jos et ole käynyt vieraissa, niin miksi nostat asiasta valtakunnallisen metelin?

126/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoitustyyli on tuttu ja tarina myös tuttuun tapaan lapsellisesti kirjoitettu ja kankea. Usko nyt että sä et oo hyvä trolli, et edes keskinkertainen. Aihekin on jo niin moneen kertaan toistettu.

👍👍👍

Vierailija
127/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÄMÄ ASIAT PITÄÄ OTTAA PUHEEKSI AJOISSA. MIKÄ VTTU TEITÄ VAIVAA, KUN ETTE NOIN YKSINKERTAISTA ASIAA TAJUA?

Vierailija
128/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NÄMÄ ASIAT PITÄÄ OTTAA PUHEEKSI AJOISSA. MIKÄ VTTU TEITÄ VAIVAA, KUN ETTE NOIN YKSINKERTAISTA ASIAA TAJUA?

NO NIIN OTANKIN, MUTTA EN SENTÄÄN ENSITREFFEILLÄ!

Vierailija
129/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset?

Vierailija
130/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset?

Miksi ihmeessä alkaisin puhumaan mahdollisista lapsista tai naimisiin menosta ihmisen kanssa jota en edes tunne? Kun aletaan puhumaan seurustelusuhteesta otan asian puheeksi kun toinen tuntee jo minut. Päättäköön sitten haluaako jatkaa näillä tiedoilla.

Vierailija
131/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään naisena ymmärrä, miksei sitä testiä sitten voisi tehdä jos se toiselle on noin tärkeää. Mies on varmaan kuunnellut  kavereidensa juttuna ja ukot ovat väläyttäneet jotain tilastoja. Kaverit ehkä pilkanneet helposti höplästä vedettäväksi tai muuta äijä-kivaa. Epävarmuus on sitten mies paralla iskenyt ja nyt kun tämä ajatus on iskostettu hänen mieleensä , ei saa sitä ajatusta pois päästään. Miehillä on tapana uskoa mies kavereitaan, ja suurin pelko näillä uroksilla on pelko tulla huijatuksi. eli teepä nyt ukon mieliksi ja kannattaa jättää turha draamailu nyt pois.

Vierailija
132/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään naisena ymmärrä, miksei sitä testiä sitten voisi tehdä jos se toiselle on noin tärkeää. Mies on varmaan kuunnellut  kavereidensa juttuna ja ukot ovat väläyttäneet jotain tilastoja. Kaverit ehkä pilkanneet helposti höplästä vedettäväksi tai muuta äijä-kivaa. Epävarmuus on sitten mies paralla iskenyt ja nyt kun tämä ajatus on iskostettu hänen mieleensä , ei saa sitä ajatusta pois päästään. Miehillä on tapana uskoa mies kavereitaan, ja suurin pelko näillä uroksilla on pelko tulla huijatuksi. eli teepä nyt ukon mieliksi ja kannattaa jättää turha draamailu nyt pois.

Tässä olisi itselleni jo riittävää syytä erota.

Jos luottaa minuun monien yhdessäolovuosienkin jälkeen niin vähän, että kavereiden läpällä heitetyt jutut saavat tosissaan epäilemään, niin en näkisi meidän suhteella olevan enää tulevaisuutta. Hän ei selkeästi silloin tunne minua, eikä luota pätkääkään. 

Silloin ei puhuta enää rakkaudesta.

Vierailija
133/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole pettänyt, anna tehdä isyystesti. 

Vierailija
134/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole pettänyt, anna tehdä isyystesti. 

Jos olisin ap, niin totta kai testin saisi tehdä vaikka viidesti.

Asian ongelmakohta olisi, kuinka itse enää luottaisin puolisoon, kun miettisin minkä tapahtuman johdosta äkillinen testin vaatiminen johtuu. En meinaa halua tulla petetyksi itsekään.

Vierailija
135/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi itselleni jo riittävää syytä erota.

Jos luottaa minuun monien yhdessäolovuosienkin jälkeen niin vähän, että kavereiden läpällä heitetyt jutut saavat tosissaan epäilemään, niin en näkisi meidän suhteella olevan enää tulevaisuutta. Hän ei selkeästi sill

Sä olet kyllä moinen draamaqueen parhaimmasta päästä.

Vierailija
136/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole pettänyt, niin sitten ei luulisi olevan mikään ongelma tehdä testiä?

Turha siitä on loukkaantua. Joidenkin tietojen mukaan jopa 10-20% miehistä kasvattaa tietämättään toisen miehen lasta, mikä on kyllä äärimmäisen hävytöntä toimintaa naissukupuolelta.

Jos biologia toimisi toisinpäin, niin DNA-testit olisivat olleet pakollisia jo aikoja sitten koska naiset olisivat tarkkoja siitä etteivät kasvata jonkun muun siittämää lasta. Vai oletteko eri mieltä?

Vierailija
137/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinäkin laitat isyystestin tekemisen naisen tehtäväksi? Kirjoitat muuten teinipojista etkä aikuisista miehistä. Taidat itsekin olla vasta yläkoululainen, jokos kävit rippikoulun?

Vierailija
138/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mitä ihmeellistä on isyystestissä, minä ainakin tahdon aina sen."

MItä ihmeellistä on siveysvyössä? Minä ainakin haluan sellaisen miehelleni aina.

Vierailija
139/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole pettänyt, niin sitten ei luulisi olevan mikään ongelma tehdä testiä?

Turha siitä on loukkaantua. Joidenkin tietojen mukaan jopa 10-20% miehistä kasvattaa tietämättään toisen miehen lasta, mikä on kyllä äärimmäisen hävytöntä toimintaa naissukupuolelta.

Jos biologia toimisi toisinpäin, niin DNA-testit olisivat olleet pakollisia jo aikoja sitten koska naiset olisivat tarkkoja siitä etteivät kasvata jonkun muun siittämää lasta. Vai oletteko eri mieltä?

Edelleen ongelma on siinä, että mies ei ottanut isyystestauksen tekemistä puheeksi ennen kuin nainen oli raskaana. Mikä ongelma siinä on, että tuosta ei voi puhua ajoissa? Luottamuksen puute on usein syynä eroon eikä sillä ole mitään tekemistä isyystestauksen kanssa.

Vierailija
140/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos et ole pettänyt, niin sitten ei luulisi olevan mikään ongelma tehdä testiä?"

Jos et kerran aio pettää niin ei varmaan ole mikään ongelma että vaimosi laittaa sinulle siveysvyön jonka avaimen pitää itsellään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi