Mies haluaa isyystestin
Olemme olleet pitkään yhdessä. Meillä on yksi lapsi, aivan isänsä kopio. Olen uudestaan raskaana, ja laskettu aika on n.10 vk päästä.
Mies on jostain keksinyt, että hän ei ole lapsen isä? Mitä ihmettä? Mistä tälläinen uusi pelko voi tulla? En todellakaan ole pettänyt.
Missä ajassa muka kerkeän pettämään/halua olisi? On työ, esikoisen kanssa omat touhuamiset, autan mummoa ja yritän pitää sosiaalisesta elämästä kiinni. Muutaman kerran kuussa kerkeän nähdä ystäviä, jos silloinkaan.
Sanoin miehelle, että testin saa tehdä mutta maksakoon itse, muutan pois lasten kanssa. Aivan törkeyden huippu saada tuollaista päähän yhtäkkiä
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Eli teidän mies saa pyytää testiä? Ja se ei teitä loukkaa tai aiheuta luottamukseen pulaa?
Ap
Saa pyytää ja samalla itse osoittaa myrkyllisyytensä ja synkkyytensä. Terve mies ei vatvo päässään ajatuksia, että oma rakas vaimo ja lasten äiti kasvattaisi toisten miesten käenpoikasia. Sairas mies taas on vaaraksi kaikille ympärillään
Vierailija kirjoitti:
Miten se olemassa oleva lapsi, olkookin isänsä kopio, liittyy syntyvään lapseen??
Ap varmaa tarkoittaa sitä että ei ole mitään syytä epäillä. Lapsi näyttää isältään ja olemukseltaa?
Itse olen isoäiti, joka on menettänyt yhden lapsenlapsen 9kk syntymästä tehdyn isyystestin takia ja siksi kysynkin, suosittelisitko pojallesi testiä, jos hän tekisi lapsia? En minäkään ennen kokemustani, mutta nykyään suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Ap ota happee! Teette testin ja that's it! Sulla vaa hormonit ja stressi temppuilee
Mitäpä jos teette niin, että mies hakee testiä oikeusteitse. Ap laittaa liinat kiinni, huolehtii raskaudesta ja lapsen hyvinvoinnista, ja mies saa sekoilla ihan rauhassa vaatimuksineen isyystestiin. Toki ap:n kannattaa muuttaa myös omilleen välittömästi kun tällainen väkivalta alkaa, ja mies voi sitten miettiä että missä meni pieleen kun ei pääse osallistumaan raskauteen, synnytykseen, tapaamaan vastasyntynyttä, vaan kiukkuaa jossain oikeusaputoimistossa kuinka epäili vaimoaan pettämisestä ja vaatii todisteita siitä, että on lapsen isä. Sitten kun oikeuden kautta on nuo todisteet saanut, lapsen elämä onkin näppärästi pilalla ja mies jatkaa raivo-rampagellaan, jonka ensimmäinen uhri on ollut lasten äiti. Lasten äiti ottaa sitten sitä mukaa etäisyyttä, ehkä luopuu lapsen huoltajuudesta kokonaan, mitä raivokkaammaksi, vihaisemmaksi ja vaarallisemmaksi mies käy. Mies jää kasvattamaan lasta lehmänmaidolla ja vihalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on naisille näin iso ongelma? Kun koskaan ei ole mahdollisita ettei lapsi olisi puolison, niin senkun tekee testin, ei sitten häiritse miestä lopun ikää.
Tosiaan. Ei noin alhaisen tason miestä kannata edes ottaa, joka jo lähtökohtaisesti epäilee omaa miehisyyttään. Kuulostaa kovin epävarmalta, ja myöskin epäluotettavalta. Pettämisen mahdollisuus mietityttää ainoastaan niitä, jotka ovat huomanneet miten helppoa on pettää. 🤔😉
Vierailija kirjoitti:
Itse olen isoäiti, joka on menettänyt yhden lapsenlapsen 9kk syntymästä tehdyn isyystestin takia ja siksi kysynkin, suosittelisitko pojallesi testiä, jos hän tekisi lapsia? En minäkään ennen kokemustani, mutta nykyään suosittelen.
Ja kuinka moni liitto on tuhoutunut miehen väkivaltaisiin ja vihamielisiin ajatuksiin? Ansaitseeko kukaan lapsen äiti sellaista? Iso riski alkaa vihaamaan omien lasten äitiä, voi jäädä lapsilta äidinrakkaus kokematta.
Vierailija kirjoitti:
En itse edes haluaisi ajatella noin myrkyllisesti pojan puolisosta. Se on vakava syytös, tietysti ellei ole merkkejä ilmassa, niin voisin kyseenalaistaa. Helposti en siihen peliin lähtisi
Ap
Fiksu mies, aina pitäisi vaatia isyystestiä.
Olen kateellinen muslimiehille jotka voivat olla varmoja isyydestään kun hääyönä neitsyen veri punaa lumenvalkoiset lakanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on naisille näin iso ongelma? Kun koskaan ei ole mahdollisita ettei lapsi olisi puolison, niin senkun tekee testin, ei sitten häiritse miestä lopun ikää.
Tosiaan. Ei noin alhaisen tason miestä kannata edes ottaa, joka jo lähtökohtaisesti epäilee omaa miehisyyttään. Kuulostaa kovin epävarmalta, ja myöskin epäluotettavalta. Pettämisen mahdollisuus mietityttää ainoastaan niitä, jotka ovat huomanneet miten helppoa on pettää. 🤔😉
Ja yleensä nämä epäilykset myös pesivät juuri siinä päässä, joka näitä ajatuksia kultivoi, eli yleensä nimenomaan sen pettävän osapuolen. Elikkä ap:n kannattaa nyt oman nahkansa turvaamisen lisäksi varautua siihen, että mies on pettänyt häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se olemassa oleva lapsi, olkookin isänsä kopio, liittyy syntyvään lapseen??
Ap varmaa tarkoittaa sitä että ei ole mitään syytä epäillä. Lapsi näyttää isältään ja olemukseltaa?
Öööö. siis toinen syntymässä oleva lapsi ei voi olla jonkun muun , kun ensimmäinen on isänsä näköinen???
Ilmiannettu miesvihaketjuna ja trollina
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen muslimiehille jotka voivat olla varmoja isyydestään kun hääyönä neitsyen veri punaa lumenvalkoiset lakanat.
Jaa kuinka monella tulee verta kun menettää neitsyytensä? Ei mulla ole tullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse edes haluaisi ajatella noin myrkyllisesti pojan puolisosta. Se on vakava syytös, tietysti ellei ole merkkejä ilmassa, niin voisin kyseenalaistaa. Helposti en siihen peliin lähtisi
Ap
Isoäiti eli anoppi on usein himokas vauvoja kohtaan. Kiinassa jotkut anopit jopa aiheuttavat avioerot. Ei ole sattumaa, että raamatussa vaaditaan miehen jättävän lapsuudenperheensä avioituessaan, sillä anoppi ei yleensä ymmärrä kuka synnyttää ja kenen vauva on, kun kokee kiimaa omaa poikalastaan kohtaan. Näitä esimerkkejä on lukuisia, toinen toistaan hirveämpiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten empatiakyvyissä on tämän isyyskysymyksen kohdalla ilmiselvä sokea piste. Kun itse voi olla aina 100 prosenttisen varma äitiydestään, niin ei vain kyetä samaistumaan sellaiseen tilanteeseen, missä ei olisikaan. Jokainen meistä kuitenkin tietää, että nainenkin voi pettää, joten ymmärrän mieskin kannan.
Kyllä mäkin ymmärrän, että mies haluaa itselleen sen mielenrauhan.
Mielenrauhan minuutiksi kunnes keksii että voihan se vaimo toki pettää myös niin että ei tule raskaaksi. Jolloin se mielenrauha on jälleen mennyttä.
Eli pointti tässä on että mies ei luota vaimoonsa, ei se onko mies isä vai ei.
Ktjun aloittaja on joku nainen joka tietää jo tehtyään vähän laskemia odottavansa vieraan miehen lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ota happee! Teette testin ja that's it! Sulla vaa hormonit ja stressi temppuilee
Mitäpä jos teette niin, että mies hakee testiä oikeusteitse. Ap laittaa liinat kiinni, huolehtii raskaudesta ja lapsen hyvinvoinnista, ja mies saa sekoilla ihan rauhassa vaatimuksineen isyystestiin. Toki ap:n kannattaa muuttaa myös omilleen välittömästi kun tällainen väkivalta alkaa, ja mies voi sitten miettiä että missä meni pieleen kun ei pääse osallistumaan raskauteen, synnytykseen, tapaamaan vastasyntynyttä, vaan kiukkuaa jossain oikeusaputoimistossa kuinka epäili vaimoaan pettämisestä ja vaatii todisteita siitä, että on lapsen isä. Sitten kun oikeuden kautta on nuo todisteet saanut, lapsen elämä onkin näppärästi pilalla ja mies jatkaa raivo-rampagellaan, jonka ensimmäinen uhri on ollut lasten äiti. Lasten äiti ottaa sitten sitä mukaa etäisyyttä, ehkä luopuu lapsen huoltajuudesta k
Ap siis olisi se, jonka takia "lapsen elämä on pilalla". Hänen ei olisi pakko reagoida noin niin kuin kirjoitat, vaan vaihtoehtona olisi myös heti suoraan suostua isyystestiin.
Minullakin on yksi elävä esimerkki testin hyödyllisyydestä, joka liittyy siskooni. Vaikka sillä ei ole niin väliä, niin myös muut ihmiset saattavat epäillä isyyttä jos lapsi näyttää aivan eriltä kuin vanhempansa ja muut sisarukset ja saattavat ihan vain vitsailla asialla. Näistä ihan vaan vitseistä siskoni epäili identiteetti kriiseissään, että onko isä varmasti biologisesti hänen isänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa sen tietää, kenestä oma poikasi on saanut alkunsa. Kovasti on postinkantajan näköinen. 🤗