Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa isyystestin

Vierailija
14.02.2025 |

Olemme olleet pitkään yhdessä. Meillä on yksi lapsi, aivan isänsä kopio. Olen uudestaan raskaana, ja laskettu aika on n.10 vk päästä. 

Mies on jostain keksinyt, että hän ei ole lapsen isä? Mitä ihmettä? Mistä tälläinen uusi pelko voi tulla? En todellakaan ole pettänyt.

Missä ajassa muka kerkeän pettämään/halua olisi? On työ, esikoisen kanssa omat touhuamiset, autan mummoa ja yritän pitää sosiaalisesta elämästä kiinni. Muutaman kerran kuussa kerkeän nähdä ystäviä, jos silloinkaan.

Sanoin miehelle, että testin saa tehdä mutta maksakoon itse, muutan pois lasten kanssa. Aivan törkeyden huippu saada tuollaista päähän yhtäkkiä 

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoitustyyli on tuttu ja tarina myös tuttuun tapaan lapsellisesti kirjoitettu ja kankea. Usko nyt että sä et oo hyvä trolli, et edes keskinkertainen. Aihekin on jo niin moneen kertaan toistettu.

Kirjoitustyyli? Ai onko niitä erilaisia? Harmi että nykymaailmassa ei ole luottoa ihmisiin, vaa huudetaan trollia. Ole iloinen ettei sinun elämässä tapahdu tälläistä. 

Ap

596

Onko tuo sinun salainen koodi, 596.

Vierailija
82/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs petit

Jätä esikoinen miehelle ja lähde uuden miehen mukaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies etsii tekosyyn lähteä pikkulapsi arjesta. Eroa varmaan pidenpään miettinyt.

Miksi mies puhuu tulevaisuudesta, jos eroa miettisi? Ei käy järkeen

Ap

Nimenomaan, kuuntelitko häntä? Mitä hän kertoi?

Vierailija
84/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen isoäiti, joka on menettänyt yhden lapsenlapsen 9kk syntymästä tehdyn isyystestin takia ja siksi kysynkin, suosittelisitko pojallesi testiä, jos hän tekisi lapsia? En minäkään ennen kokemustani, mutta nykyään suosittelen. 

En itse edes haluaisi ajatella noin myrkyllisesti pojan puolisosta. Se on vakava syytös, tietysti ellei ole merkkejä ilmassa, niin voisin kyseenalaistaa. Helposti en siihen peliin lähtisi

Ap

En minäkään ennen kokemustani . . . 

Vierailija
85/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen muslimiehille jotka voivat olla varmoja isyydestään kun hääyönä neitsyen veri punaa lumenvalkoiset lakanat.

Jaa kuinka monella tulee verta kun menettää neitsyytensä? Ei mulla ole tullut

Puhtaalta naiselta tulee kun immankalvo puhkeaa. Pohjoismaissakin mies esitteli ennen veristä lakanaa hääyön jälkeen. Tämä tapa pitäisi ottaa uudelleen käyttöön. Verinen lakana voidaan ripustaa pyykkinarulle tai ikkunaan. Siitä voidaan ottaa myös kuva someen.

Vierailija
86/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Ootko puhunu miehen kanssa? Teettekö testin? Ei kannata heti erota, sulla hormonit jyllää. Ei varmasti tunnu kivalta, mutta eiköhän tuosta yli pääse!

Tsemppia

Vierailija
87/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aikuinen lapseni epäilee etten minä ole hänen äitinsä. Pitäisikö loukkaantua?

-

Onhan näitäkin nähty, että mies on käynyt salaa tekemässä sterilisaation ja siitä tietämätön kumppani pamahtaakin yht'äkkiä paksuksi.

Vierailija
88/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies etsii tekosyyn lähteä pikkulapsi arjesta. Eroa varmaan pidenpään miettinyt.

Ap

Olemme puhuneet uuden asunnon ostamisesta mm, lopullisesta lapsi määrästä, kesälomasta ja millaiset nimiäiset pidämme. Ei mikään meidän puheista ole vihjannut miehen olevan onneton, tai jotain muuta vastaavaa.

Ja ei, nämä puheet ei ole pelkästään minun haluja ja vaatimuksia.

Raha huolia meillä ei ole

Ap

Vierailija
89/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on naisille näin iso ongelma? Kun koskaan ei ole mahdollisita ettei lapsi olisi puolison, niin senkun tekee testin, ei sitten häiritse miestä lopun ikää.

Ongelmahan ei ole testi sinänsä, vaan se, että puoliso epäilee pettämistä. Itselläni asia menisi ainakin niin, että jos puolisoni epäilisi minua jostain, jota en todellakaan ole tehnyt, eikä kuuntele, saati suostu edes keskustelemaan asiasta, niin luottamus olisi sitten sillä erää siinä. Voi olla, ettei se palautuisi ikinä, vaan jäisi hiertämään välejä lopullisesti.

Ehkä ap:n miehen kaverit ovat alkaneet vihjailla ja vitsailla isyyden varmistamisesta, ja mies on ruvennut epäilemään. Nämä pettämistä epäilevät kun saavat vettä myllyynsä vaikka kuinka pienestä eleestä, tai katseesta. Tai sitten hänellä on jo uusi tyttis, jonka mukaan tekisi mieli lähteä perhearkea pakoon.

Vierailija
90/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olemme puhuneet uuden asunnon ostamisesta mm, lopullisesta lapsi määrästä, kesälomasta ja millaiset nimiäiset pidämme. Ei mikään meidän puheista ole vihjannut miehen olevan onneton, tai jotain muuta vastaavaa.

Ja ei, nämä puheet ei ole pelkästään minun haluja ja vaatimuksia.

Raha huolia meillä ei ole

Ap

Miehelläs tuli keski iän kriisi

Vierailija
91/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi alkaa yhtäkkinen viha? Hän normaalisti viime viikolla puhui meidän tulevaisuudesta? Nyt on saanut tälläistä päähänsä.

Yritin jutella hänen kanssaan, mutta ei hänestä ollut aikuiseen keskusteluun.

Ap

KYLLÄ NAISET ON SIT TYHMIÄ, EI MITÄÄN LOGIIKKAA PERCEEN JAOSSA !

Vierailija
92/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen isoäiti, joka on menettänyt yhden lapsenlapsen 9kk syntymästä tehdyn isyystestin takia ja siksi kysynkin, suosittelisitko pojallesi testiä, jos hän tekisi lapsia? En minäkään ennen kokemustani, mutta nykyään suosittelen. 

En itse edes haluaisi ajatella noin myrkyllisesti pojan puolisosta. Se on vakava syytös, tietysti ellei ole merkkejä ilmassa, niin voisin kyseenalaistaa. Helposti en siihen peliin lähtisi

Ap

Pojan, meidän isovanhempien ja meidän muidenkin lasten tuska lapsen menetyksestä oli niin riipaisevaa, että nyt siihen peliin lähtemistä ei miettisi sekunttiakaan. Omat tulee aina ensin. 

Vierailija
93/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä on naisille näin iso ongelma? Kun koskaan ei ole mahdollisita ettei lapsi olisi puolison, niin senkun tekee testin, ei sitten häiritse miestä lopun ikää.

Ainakin minulle olisi iso ongelma se, että mies kertoo halustaan teettää isyystesti vasta raskauden aikana eikä siinä vaiheessa, kun lapsista vasta ruvetaan puhumaan.

Vierailija
94/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ktjun aloittaja on joku nainen joka tietää jo tehtyään vähän laskemia odottavansa vieraan miehen lasta.

Ei ole, vaan incel jonka ainoat naiskokemukset on mamista. 👎

Vierailija
95/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jutelleet asiallisesti (ilman huutoa ja uhkailua), että mistä tämä pelko kumpuaa?

Monesti kun miehet kyllästyvät parisuhteeseensa, alkavat tehdä tahallaan tällaista myyräntyötä, jotta se kumppani lopulta olisi se, joka saa tarpeekseen ja jättää miehen. Silloin mies ei ole se säälittävä luuseri, joka jättää raskaana olevan naisensa.

Koita pysyä tyyneen viileenä ja tilaa itse se dna-testi.

Minä en tilaisi testiä. Mies saisi nähdä sen verran vaivaa, että veisi lapsen verikokeeseen eikä tilaisi mitään kiinaroskatestiä. Ja hoitaisi asian itse alusta loppuun.

Vierailija
96/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepa te naiset itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne. Pettäminen on pikkujuttu lapsen isyyteen verrattuna.

Vierailija
97/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepa te naiset itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne. Pettäminen on pikkujuttu lapsen isyyteen verrattuna.

Mikä siinä on niin vaikeaa, että halua isyystestaukseen ei voi kertoa naiselle siinä vaiheessa, kun lapsista on vasta puhetta? Miksi se pitää kertoa siinä vaiheessa, kun naisen raskaus on kestänyt lähelle synnytystä? Minä olen varma, että miehet haluavat loukata vaimoa mahdollisimman pahoin ja tuolla tavalla se onnistuu.

Vierailija
98/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla ihmisillä on aikuiseen ikään asti tullessa jo lukuisia kokemuksia siitä, että joskus ihminen voi toiseen luottaessaan olla myös väärässä. Ainut mitä voi tehdä on toivoa parasta. Minä rakastan puolisoani, minä luotan puolisooni, mutta minä en laittaisi esim henkeäni tai koko omaisuuttani pantiksi puolisoni uskollisuudesta, koska minä en ole naiivi. En käsitä miten naiset voivat vaatia vastaavan kokoluokan uhrausta miehiltä.

Vierailija
99/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi alkaa yhtäkkinen viha? Hän normaalisti viime viikolla puhui meidän tulevaisuudesta? Nyt on saanut tälläistä päähänsä.

Yritin jutella hänen kanssaan, mutta ei hänestä ollut aikuiseen keskusteluun.

Ap

Miehesi kävi testeissä ja paljastui että hänellä ei ole siittiötuotantoa ollenkaan.

Vierailija
100/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti ei ole pettämistesti. Isyystestin positiivinen tulos ei takaa kenenkään uskollisuutta, mutta selvittää miehelle isyyden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän