Mies haluaa isyystestin
Olemme olleet pitkään yhdessä. Meillä on yksi lapsi, aivan isänsä kopio. Olen uudestaan raskaana, ja laskettu aika on n.10 vk päästä.
Mies on jostain keksinyt, että hän ei ole lapsen isä? Mitä ihmettä? Mistä tälläinen uusi pelko voi tulla? En todellakaan ole pettänyt.
Missä ajassa muka kerkeän pettämään/halua olisi? On työ, esikoisen kanssa omat touhuamiset, autan mummoa ja yritän pitää sosiaalisesta elämästä kiinni. Muutaman kerran kuussa kerkeän nähdä ystäviä, jos silloinkaan.
Sanoin miehelle, että testin saa tehdä mutta maksakoon itse, muutan pois lasten kanssa. Aivan törkeyden huippu saada tuollaista päähän yhtäkkiä
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jutelleet asiallisesti (ilman huutoa ja uhkailua), että mistä tämä pelko kumpuaa?
Monesti kun miehet kyllästyvät parisuhteeseensa, alkavat tehdä tahallaan tällaista myyräntyötä, jotta se kumppani lopulta olisi se, joka saa tarpeekseen ja jättää miehen. Silloin mies ei ole se säälittävä luuseri, joka jättää raskaana olevan naisensa.
Koita pysyä tyyneen viileenä ja tilaa itse se dna-testi.
Minä en tilaisi testiä. Mies saisi nähdä sen verran vaivaa, että veisi lapsen verikokeeseen eikä tilaisi mitään kiinaroskatestiä. Ja hoitaisi asian itse alusta loppuun.
Komppaan tätä, se hoitakoon joka testin haluaa. Yhden testin olen läpikäynyt, ja exä tietysti siitä hermostui. Mutta avioliittomme päättyi exän uskottomuuteen ja kyseinen lapsi syntyi eron jälkeen. Aloittajalle, jos lapsi on tehty yhteisymmärryksessä etkä ole antanut aihetta epäillä, niin laita "mies" ulkoruokintaan.
"Monilla ihmisillä on aikuiseen ikään asti tullessa jo lukuisia kokemuksia siitä, että joskus ihminen voi toiseen luottaessaan olla myös väärässä."
Nimenomaan kokemuksia. Nythän kyse on siitä että osa epäilee puolisonsa uskollisuutta myös silloin kun siihen ei ole näkyvissä ainoatakaan syytä.
En minä suuttuisi puolisoni epäilyksistä jos oikeasti antaisin jotain syitä epäilyksille. Mutta jos epäilykset ovat täydellisen vainoharhaisia ja mustasukkaisen mielen tuotoksia niin se ei kerro mistään terveestä epäilystä vaan vain sairaasta mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen isoäiti, joka on menettänyt yhden lapsenlapsen 9kk syntymästä tehdyn isyystestin takia ja siksi kysynkin, suosittelisitko pojallesi testiä, jos hän tekisi lapsia? En minäkään ennen kokemustani, mutta nykyään suosittelen.
En itse edes haluaisi ajatella noin myrkyllisesti pojan puolisosta. Se on vakava syytös, tietysti ellei ole merkkejä ilmassa, niin voisin kyseenalaistaa. Helposti en siihen peliin lähtisi
Ap
Pojan, meidän isovanhempien ja meidän muidenkin lasten tuska lapsen menetyksestä oli niin riipaisevaa, että nyt siihen peliin lähtemistä ei miettisi sekunttiakaan. Omat tulee aina ensin.
Se on parempi että jatkossa naiset eivät kerro mitään lisääntymisasioitaan kenellekään, kun tuollaiset hullulaumat ovat omimassa vauvala tunkien käsiään ja troppejaan naisen pilluun jo raskauden aikana. Mahoilla ja siittäjillä ei ole mitään tekemistä syntyvien kanssa ja niin kauan kuin tuo vaino ja lapsenryöstely jatkuu, niin lapsia ei tule. Voit itse koittaa ottaa poikasi siemenen sisääsi ja kokeilla onnistuuko, ulkopuolisia naisia ei mahojen kohtutehtaiksi enää anneta...
Vierailija kirjoitti:
"Monilla ihmisillä on aikuiseen ikään asti tullessa jo lukuisia kokemuksia siitä, että joskus ihminen voi toiseen luottaessaan olla myös väärässä."
Nimenomaan kokemuksia. Nythän kyse on siitä että osa epäilee puolisonsa uskollisuutta myös silloin kun siihen ei ole näkyvissä ainoatakaan syytä.
En minä suuttuisi puolisoni epäilyksistä jos oikeasti antaisin jotain syitä epäilyksille. Mutta jos epäilykset ovat täydellisen vainoharhaisia ja mustasukkaisen mielen tuotoksia niin se ei kerro mistään terveestä epäilystä vaan vain sairaasta mielestä.
Nimenomaan. Ja näitä juttuja ei edes liiku muuta kuin internetin sairaimmilla palstoilla: onko tällaisia käärmeitä miehen lähipiirissä vai nuohoaako mies itse noita palstoja? Ei varmasti ole ainoa asia, jolla hän on itsensä siis mädättänyt. Padon murtumista odotellessa
Vierailija kirjoitti:
Olettepa te naiset itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne. Pettäminen on pikkujuttu lapsen isyyteen verrattuna.
Niinpä. Voihan sen naapurin Irmelin ja Henkan pienokainen olla ap:n miehen polkaisema. Työpaikan Mirkku kuitenkin onneksi on tarkempi ehkäisyssä, kun ei halua pilata uraansa varatun työkaverin takia, jolla jo yksi lapsi ja toinen tulossa. Siitä se ajatus sitten lähti, rypeekö kaikki samassa mudassa kuin itsekin.. Naisvihaketjuhan tämä on. Terapoikaa incelit ittenne rakkaan äitikultanne kanssa. Hän on ainoa joka ymmärtää, ettei se isä aina ole se oikea isä. Sinäkin voit olla vaikka avaruuskirurgilentäjän lapsi, vaikka olet aina pitänyt sitä lievästi alkoholisoitunutta osa-aikaista valtion virkamiestä isänäsi. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies etsii tekosyyn lähteä pikkulapsi arjesta. Eroa varmaan pidenpään miettinyt.
Miksi mies puhuu tulevaisuudesta, jos eroa miettisi? Ei käy järkeen
Ap
Nimenomaan, kuuntelitko häntä? Mitä hän kertoi?
Olemme puhuneet uuden asunnon ostamisesta mm, lopullisesta lapsi määrästä, kesälomasta ja millaiset nimiäiset pidämme. Ei mikään meidän puheista ole vihjannut miehen olevan onneton, tai jotain muuta vastaavaa.
Ja ei, nämä puheet ei ole pelkästään minun haluja ja vaatimuksia.
Raha huolia meillä ei ole
Ap
Exäni suunnitteli kovasti kanssani asunnon ostamista, samaan aikaan kun hänrllä oli jo salasuhde hyvässä vauhdissa.
Siksi en pidä minkäänlaisena sitoutumisen merkkinä sitä, että suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta.
Nyt vaan tainnut tulla mieleen, että sinäkin olet saattanut pettää, kun huomannut miten helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Naiset voi pettää vaikka kahvilan vessassa.
Eikö siihen tarvita mies ja nainen, että silloin ne molemmat pettää siellä kahvilan vessassa?
Outoa että aloittajan pitää tulla täältä hakemaan jotain synnin vapautusta kömpelöillä selityksilä, ei taida olla ihan puhtaat jauhot pussissa, kuten sanotaan!
Naisellinen peruste uskollisuudelle: missä välissä ehtisin pettää?
Eli ajasta kiinni vain.
Eikö helpoin ja selkein ole ottaa tuo testi ja tämän sittenhän se on pulinat pois ja asia hoidettu!!!
Minuuttimunan kanssa pettäminen kestää minuutin joten ei ole ajasta kyse puhun nyt yleisellä taholla en juuri sinusta.
Hyvähän se on, että testi tehdään. Sen jälkeen kaikki voivat elää huolettomasti kun isä on isä ja varmasti myös hyvin motivoitunut biologisten lastensa isä.
Ennemmin olisin miehenä äärimmäisen huolestunut jos nainen ei tuohon suostu.
Vierailija kirjoitti:
Eli ajasta kiinni vain.
Jos sen haluaa ymmärtää noin.
Itse kysyin tuon saman kysymyksen sairaalloisen mustasukkaiselta erältä, kun ihan vilpittömästi halusin tietää, missä kohtaa näkisi tämän olleen edes mahdollista.
Oltiin silloin kumpikin työttömiä ja oikeasti 24/7 yhdessä, ihan koko ajan. Silti oli vakuuttunut, että petän häntä. Ei osannut vastata tähän, että miten käytännössä hoitaisin tämän pettämisen, kun oltiin jokainen hetki yhdessä. Mutta pettänyt silti kuulema jotenkin olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ajasta kiinni vain.
Jos sen haluaa ymmärtää noin.
Itse kysyin tuon saman kysymyksen sairaalloisen mustasukkaiselta erältä, kun ihan vilpittömästi halusin tietää, missä kohtaa näkisi tämän olleen edes mahdollista.
Oltiin silloin kumpikin työttömiä ja oikeasti 24/7 yhdessä, ihan koko ajan. Silti oli vakuuttunut, että petän häntä. Ei osannut vastata tähän, että miten käytännössä hoitaisin tämän pettämisen, kun oltiin jokainen hetki yhdessä. Mutta pettänyt silti kuulema jotenkin olin.
helppo: toisen nukahtaessa vieraisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettepa te naiset itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne. Pettäminen on pikkujuttu lapsen isyyteen verrattuna.
Monilla ihmisillä on aikuiseen ikään asti tullessa jo lukuisia kokemuksia siitä, että joskus ihminen voi toiseen luottaessaan olla myös väärässä. Ainut mitä voi tehdä on toivoa parasta. Minä rakastan puolisoani, minä luotan puolisooni, mutta minä en laittaisi esim henkeäni tai koko omaisuuttani pantiksi puolisoni uskollisuudesta, koska minä en ole naiivi. En käsitä miten naiset voivat vaatia vastaavan kokoluokan uhrausta miehiltä.
Sinä varmaan osaat sitten selittää, miksi miehet eivät kerro halustaan teettää isyystestaukset jo siinä vaiheessa, kun lapsista aletaan puhua? Miksi miehet ottavat aiheen esiin silloin, kun nainen on pitkälle raskaana tai vastasynnyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on, että testi tehdään. Sen jälkeen kaikki voivat elää huolettomasti kun isä on isä ja varmasti myös hyvin motivoitunut biologisten lastensa isä.
Ennemmin olisin miehenä äärimmäisen huolestunut jos nainen ei tuohon suostu.
Toki naisena testiin suostuisin, mutta en halua olla parisuhteessa, jossa toinen pitää täysin mahdollisena minun hankkiutuvan raskaaksi jollekin toiselle.
Lähteä voit toki mutta noin vain otat lapset mukaan, onneksi olkoon olet stereotyyppinen nainen. Ei taida rakkautta paljoa sinun puolelta olla jos noin pienestä menee kuppi nurin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö helpoin ja selkein ole ottaa tuo testi ja tämän sittenhän se on pulinat pois ja asia hoidettu!!!
Tuskin ap:n mies saa edes sen vertaa tehtyä, kun siinä pitäisi nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jakanut p a k o l o i s i l l e percettä. Koko kaupunki siitä puhuu jo.
Mistä lähtien kakkosen antamisesta on tullu raskaaks 😂 jo on erikoinen keissi
Kyllä, valuivat sieltä siinä asennossa väljään v i t t u u n
Ei testi vaadi äidin suostumusta. Sen voi ihan hyvin tehdä selän takana jos on jotain pelkoa persiissä. Avoin testipuhe kertoo vain sen, että mies epäilee naisen pettäneen.