Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa isyystestin

Vierailija
14.02.2025 |

Olemme olleet pitkään yhdessä. Meillä on yksi lapsi, aivan isänsä kopio. Olen uudestaan raskaana, ja laskettu aika on n.10 vk päästä. 

Mies on jostain keksinyt, että hän ei ole lapsen isä? Mitä ihmettä? Mistä tälläinen uusi pelko voi tulla? En todellakaan ole pettänyt.

Missä ajassa muka kerkeän pettämään/halua olisi? On työ, esikoisen kanssa omat touhuamiset, autan mummoa ja yritän pitää sosiaalisesta elämästä kiinni. Muutaman kerran kuussa kerkeän nähdä ystäviä, jos silloinkaan.

Sanoin miehelle, että testin saa tehdä mutta maksakoon itse, muutan pois lasten kanssa. Aivan törkeyden huippu saada tuollaista päähän yhtäkkiä 

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan inhimillistä mennä esim paniikkiin. Isäksi tuleva käy läpi useita tunnetiloja. 

No ei kyllä ole inhimillistä syyttää pettämisestä 

Vierailija
22/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies tietämättää kasvattaa käenpoikaa! Lapsen äiti tiedetään aina mutta isää ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyystesti pitäisi tehdä kaikille syntyville. Näin säästyttäisiin paljolta enkä ymmärrä mitä jollain olisi sitä vastaankaan.

Jos yhtäkkiä aletaan tuollaista pyytämään, niin uskon vahvasti ap:n pettäneen itse.

Silloin kun saattaa havahtua ajatukseen, että toinen tekee ihan samaa.

Joten toteaisin, että toki, vaan milläs tavalla minä saan selville, että kenet toisen olet raskaaksi saattanut? :) 

Vierailija
24/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää nyt se testi vaan. Mitä pelkäät?

Vierailija
25/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyystesti pitäisi tehdä kaikille syntyville. Näin säästyttäisiin paljolta enkä ymmärrä mitä jollain olisi sitä vastaankaan.

Vain pettäjillä on jotain sitä vastaan. Kyllä tähän voisi verorahoja käyttää.

Vierailija
26/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene testiin, mies maksaa. Voit olla loukkaantunut mutta tuollaista tapahtuu niin paljon että en toisaalta ihmettele. Sellainen petollisuus on pahinta mitä voi toiselle tehdä, ja silti sitä tehdään. 

Sittenpä mies varmistuu isyydestään. 

Vierailija
27/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulle kävi just noin. Miehellä on uus nainen.

Tuttavaperheelle syntyi neljäs lapsi. Ihan avioliitossa olivat, mutta neljäs lapsi ei ollut aviomiehen. Äiti loukkaantui, kun aviomies vaati isyystestiä. Hieman siitä tapeltiin ja vaimo veti sä ite petät -korttia esille. Oli epäillyt vaimonsa pettävän, ja oli oikeassa. 

Vierailija
28/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa että otat nokkiisi jos mies haluaa vain varmistua. Jos sinulla ei ole salattavaa, miksi testiä ei voisi tehdä? 

Vierailija
29/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kirjoitustyyli on tuttu ja tarina myös tuttuun tapaan lapsellisesti kirjoitettu ja kankea. Usko nyt että sä et oo hyvä trolli, et edes keskinkertainen. Aihekin on jo niin moneen kertaan toistettu.

Tuollaista kyllä esiintyy monesti. Naiset valitsevat omistushaluisen miehen ja sitten valittavat miten kurjaa on.

Vierailija
30/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voi pettää vaikka kahvilan vessassa.

Eräs aikaisempi missi antoi poliiseille jonossa persettä yökerhon vessassa. Paljon näkyvissä.

Vierailija
31/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omallakin kohdalla yllättäen alkaneet pettämisepäilyt ovat paljastuneet oireiluksi siitä, että epäilijä on pettänyt itse.

Yksikin ex oli ihan varma, että minulla on suhde työkaverini kanssa. Jälkikäteen selvisi, että hänellä itsellään oli jo tuolloin alkanut suhde töissä tapaamansa henkilön kanssa. 

Vierailija
32/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten empatiakyvyissä on tämän isyyskysymyksen kohdalla ilmiselvä sokea piste. Kun itse voi olla aina 100 prosenttisen varma äitiydestään, niin ei vain kyetä samaistumaan sellaiseen tilanteeseen, missä ei olisikaan. Jokainen meistä kuitenkin tietää, että nainenkin voi pettää, joten ymmärrän mieskin kannan. 

Vierailija
33/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mies ei saa varmistua lapsistaan tai saa toki, mutta sen jälkeen on kengän kuva perseessä. Reilu meininki?

Vierailija
34/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten empatiakyvyissä on tämän isyyskysymyksen kohdalla ilmiselvä sokea piste. Kun itse voi olla aina 100 prosenttisen varma äitiydestään, niin ei vain kyetä samaistumaan sellaiseen tilanteeseen, missä ei olisikaan. Jokainen meistä kuitenkin tietää, että nainenkin voi pettää, joten ymmärrän mieskin kannan. 

Kyllä mäkin ymmärrän, että mies haluaa itselleen sen mielenrauhan.

Vierailija
35/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään isyystestiä vastaan. Tehköön sen jos haluaa. Miten voi kuvitella luoton olevan ennallaan? Etenkin kun meillä on jo lapsi, aivan isänsä kopio. 

En ole koskaan antanut syytä epäillä pettämisestä, eikä myöskään mies

Ap

Vierailija
36/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi olla koskaan itse 100% varma kenen lapsen muija synnytti. Lasta toivovalle miehelle olisi todellinen murhenäytelmä tajuta vuosien päästä lapsen olevan toisen miehen siitos. Naisten moraalin venyvyys kyllä tunnetaan.

Vierailija
37/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin jos odotettu lapsi olikin jännämiehen siitos.

Vierailija
38/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän mies saa pyytää testiä? Ja se ei teitä loukkaa tai aiheuta luottamukseen pulaa?

Ap

Vierailija
39/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti on hyvä eronkin varalle.  Silloin saa varmasti elatusmaksut molemmista lapsista.  Meillä kavi niin, että iä halusi isyystestiä vasta äidin kuoleman jälkeen ja yllätys:  sisarusparvesta yhdellä olikin eri isä.  on ollut vähän sulattelemista.

Vierailija
40/155 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään isyystestiä vastaan. Tehköön sen jos haluaa. Miten voi kuvitella luoton olevan ennallaan? Etenkin kun meillä on jo lapsi, aivan isänsä kopio. 

En ole koskaan antanut syytä epäillä pettämisestä, eikä myöskään mies

Ap

Yritä edes asettua miehen asemaan. Isyystesti ei kerro, oletko pettänyt. Isyystesti vahvistaa lapsen isyyden, ja siihen on oikeus sekä lapsella että isällä. 

Testi pitäisi tehdä aina automaattisesti lapsen vuoksi. Hyvä, että miehesi ajattelee lapsen oikeuksia. 

Itse olen toki puolueellinen asiassa, kun sain 19 vuotiaana tietää biologisen isäni henkilöllisyyden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi