Miksi meille yh äideille ivaillaan?
Olen saanut kuulla ties mitä kuittailua, koska lapsilla on eri isät.
Nyt sitten ovat kateellisia, kun löytyi ihana mies rinnalle. Hän muuttaa pian meille pysyvästi.
Kommentit (83)
Ihminen voi kärsiä ja sairastaa läheisriippuvaista hommaa,ihan totta..kaikilla ei ole asiat hyvin,ne tekee lapsia monen kanssa koska ajattelee jokaisesta että on se oikea,minä mukaan lukien😔en ole ikinä ollut ylpeä että olen tehnyt 3 eri miehen kanssa lapset,vaan häpeän sitä enkä edes puhu siitä..töissä tietävät että mulla on 4 lasta mutta luulevat että ovat 1 miehelle..häpeä on liian suuri kertomaan totuus..lapsien iät ovat 25,22,18 ja nuorin on nyt 8!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole yksinhuoltaja-äitejä lainkaan. Joko mies maksaa, tai Kela maksaa.
Isä maksaa 150 € ja Kela 150 €, lapsilsä 100 €. Tuleehan siitä 450 € kuussa. Kyllä sillä jo ruokaa ostaa.
En ivaile enkä ihaile. Kukin saa elää omaa elämäänsä kuten parhaaksi näkee.
Älä pahoita mieltäsi näistä kommenteista. Minä nostan hattua kaikille yksinhuoltajille. Kaikki jotka toisia haukkuu voisivat katsoa peiliin ja miettiä rehellisesti tuliko siitä oikeasti parempi olo ja lähtikö oma paha olo pois. Suosittelen kokeilemaan että tukee toista ihmistä. Siitä tulee kuin salaa hiljalleen onnelliseksi.
Ovat tehneet baskoja valintoja elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole yksinhuoltaja-äitejä lainkaan. Joko mies maksaa, tai Kela maksaa.
Tiedätkö mitä sana huoltaminen tarkoittaa?
Niin, se ei tarkoita sitä, että äiti huoltaa omaa egoaan niillä lapsille tarkoitetuilla rahoilla. Käytä lapseen ne rahat, älä itseen, niin voidaan edes keskustella asiasta.
Lapseen ne menevätkin ja äiti kattaa suurimman osan viluista joka tapauksessa. Itselle ei monellakaan paljoa jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isä maksaa 150 € ja Kela 150 €, lapsilsä 100 €. Tuleehan siitä 450 € kuussa. Kyllä sillä jo ruokaa ostaa.
Miksi molemmat maksaisivat, kela ja isä? Jos isä maksaa tuon 150 e niin siinä on se koko elari.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi kärsiä ja sairastaa läheisriippuvaista hommaa,ihan totta..kaikilla ei ole asiat hyvin,ne tekee lapsia monen kanssa koska ajattelee jokaisesta että on se oikea,minä mukaan lukien😔en ole ikinä ollut ylpeä että olen tehnyt 3 eri miehen kanssa lapset,vaan häpeän sitä enkä edes puhu siitä..töissä tietävät että mulla on 4 lasta mutta luulevat että ovat 1 miehelle..häpeä on liian suuri kertomaan totuus..lapsien iät ovat 25,22,18 ja nuorin on nyt 8!
Toivottavasti lapset voivat hyvin. Ei se ole häpeä olla mt-ongelmainen. Lähes kaikilla niitä ongelmia on. Minulla on yksi lapsi ja vaikea jaksaaMinulla myös masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää 5 aikuisen ruokkimiseen.
Eroavat vanhemmat ovat itsekkäitä ja pilaavat monesti lapsensa elämän. Tai ainakin hiekottavat sitä rajusti.
Muista Ap antaa sille myös seksiä tarpeeksi, ettei karkaa muille maille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi molemmat maksaisivat, kela ja isä? Jos isä maksaa tuon 150 e niin siinä on se koko elari.
Joo, eli siis päälle 300 €. Meni sekaisin muiden tukien kanssa. Pieniä roposia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, eli siis päälle 300 €. Meni sekaisin muiden tukien kanssa. Pieniä roposia ovat.
Ei, vaan 250 e kun lasketaan lapsilisä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noloa lisääntyä jokaisen vastaantulijan kanssa.
Miten niin jokaisen? Luuletko että kaikki yh:t haluaa lisääntyä jokaisen kumppanin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noloa lisääntyä jokaisen vastaantulijan kanssa.
Onhan se noloa harrastaa seksiä jokaisen vastaantulijan kanssa. Toisinaan siitä voi seurata 18-vuoden vastuu, jonka ainoastaan nainen kantaa. Mies livahtaa teille tietämättömille ja istuu raha-arkkunsa päällä kynsin hampain.
Abortti on olemassa. Ja jos ymmärtää miehen huonouden vasta kun on myöhäistä hoitaa ongelma pois päiväjärjestyksestä, on se ihan oma moka, jonka seuraukset vaan on kannettava. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi miehen pitäisi maksaa tekeleestä, jota ei ole halunnut, nainen kun on ainoa, joka voi hankkiutua siitä laillisesti eroon. Ja jos antaa adoptioon, ei kenenkään edes tarvitse maksaa elareita, mutta yh:t eivät helposta rahakoneesta niin vain luovukaan.
Miehen ei kannata osallistua tekemiseen, jos ei sitä "tekelettä halua". Syntyneellä lapsella on oikeus elatukseen, vaikka kuinka pitäisit omaa biologista lastasi jonakin roskana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se ei tarkoita sitä, että äiti huoltaa omaa egoaan niillä lapsille tarkoitetuilla rahoilla. Käytä lapseen ne rahat, älä itseen, niin voidaan edes keskustella asiasta.
Mistä sä tiedät, ettei nainen käytä omia rahojaan itseensä? Onko sulla joku pääsy exän/panon pankkitilille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksä 150 ja korotettu lapsilisä 150. Ei ollut muita maksuja kelasta.
Vierailija kirjoitti:
Eroavat vanhemmat ovat itsekkäitä ja pilaavat monesti lapsensa elämän. Tai ainakin hiekottavat sitä rajusti.
Tätä minäkin olen miettinyt. Ja uudet puolisot ja erot. Voiko lapsesta tulla täyspäinen? Ihmiset vaihtuu, joku uusi äijä / akka on taas tullut kotiin. Johon tuo on tavallaan pelottavaakin. Jos on alkoholia kuvioissa. Aika harvaa kiinnostaa se lapsi. Haluavat vain parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samalla tällä isällä on kuitenkin uusi auto ja pleikkari? Miksei miehen kaikki rahat mene lapseen vaan hänellä on oikeus ostaa itselleenkin jotain?
Kannattaa googlettaa elarien suuruun Suomessa. Se on surullista luettavaa. Ei kata läheskään puolia lapsen kuluista. Että sellainen rahakone se lapsi on.