Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html
Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1286)
Vierailija kirjoitti:
Joku ihmetteli Kasperin linnunpönttöä,niitä nauloja katolla. Voisiko olla oravia varten,eivät pääse niin helpolla munavarkaisiin.
Ei päästä Kasperin pään sisään. Olisi kiva kuulla taiteilijan versio teoksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistanko mä väärin, vai oliko Perttu jossain ohjelmassa remonttipiiskurina? Ja eikö sen pitäis olla joku rakentamisen "ammattilainen"? Jos on, niin miten menee noin päin honkia sen tekeleet? 😮 Se eka muka kesäkeittiö oli ihan täysi floppi! Jopa minä rakentaisin paremman vailla mitään kokemusta rakentamisesta.
Joonan häsäämistä ja uhoa ei jaksais enää yhtään kuunnella. Muutenkin nää juonittelut alkaa olla jo niin nähty. Joka ohjelmaan niitä tungetaan vaikka keskustelupalstojen mukaan katsojat alkaa väsyä jo siihen, haluaisi nähdä enemmän ihan oikeaa suorittamista ja taitojen mukaan karsimisia. Ei niin, että joku vähemmistön edustaja pyörii piiristä toiseen vaahtoamassa miten se ja se pitää saada pois. Huokaus.
Uuuuh, turhaan mesoat, jollet ole edes ohjelmaa seurannut. Sympaattinen Joona, jolla yleensäkin oli muita enemmän iloinen ilme ja positiivinen asenne, hyväntuulen henkäys välittyi ohjelmasta. Hän putosi hävittyään leivontakilpailun. Katso vaikka se jakso, missä Joona kirjoittaa farmissa jatkaville kirjeen, mahtava, ehkä paras kirjallinen ilmaisukyky hänellä. Toki olihan muillakin hyviä :) Kasperia on kehuttu kirjeen laatijana, mutta hänen kirjeessään oli paljon yliampuvaa, ylisanoilla mässäilyä.
En ymmärrä mitä niin hienoa siinä Joonan kirjeessä muka oli. Eihän se ollut mikään kummoinen, hauska tai edes oivaltava. Ihan perustylsä kirje, mukana vähän ylimielistä uhoamista. Taidat olla joko Joona itse tai sitten hänen lähipiiriään, kun pitää noin kovasti yrittää kehua ja mainostaa. Positiivisuutta tai hyväntuulisuuttakaan en mainostaisi hänessä olevan, koska se tyyppi oli oikeasti kiero, itseään täynnä oleva, ylimielinen ja ihmisiä sukupuolen perusteella syrjivä. Onneksi päästiin eroon noin myrkyllisestä ja feikistä tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun seuraava putoaja hehkutti, kuinka Eija ja Johanna ovat leirin ahkerimmat. Miksi näitä ei sitten näytetä. Johanna maalailee ja Eija siivoilee?
Ei näytetä, koska he eivät juonittele ja jauha paskaa muista. Tuotannon mielestä eivät ole tarpeeksi viihdettä, kun pitäisi olla vaan sitä draaamaaa...
Mukava nähdä porukkaa sienestämässä ja niitähän löytyikin mukavasti. Olisi ollut mukavaa, jos olisi näytetty, mitä Sami niistä teki, sienikastikettako?
Pyydän anteeksi, olen pahoillani. Tulkitsin liian hätäisesti, ja pidin kirjoittamaasi yllättävän negana. Mulla on vähän paha tapa, mennä liiankin kärkkäästi kiusatun ja heikomman puolelle. Tuskin nuo Farmikisaajat tulee palstaa lukemaan saatika puolustamaan itseään. Jatkossa lupaan olla parhaan kykyni mukaan puuttumatta mielipiteen oikeuteen. Paha mielihän siitä tulee mikäli toista loukkaa mielipiteellään.
Eikös tuolla Sonjalla ollut joku pahoinpitely syyte?? Oli kumauttanut exää. Kaiken kaikkiaan aika turhake tuolla(kin). Myös Viivi on jotenkin epäselvä tapaus, kuka ja mikä on?? Jatkossa ehkä Tuomaksen tyty..? Saa nähdä miten homma etenee? Alkavat tiputtaa niitä Taitajia, Johanna, Eija, Sami, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi, olen pahoillani. Tulkitsin liian hätäisesti, ja pidin kirjoittamaasi yllättävän negana. Mulla on vähän paha tapa, mennä liiankin kärkkäästi kiusatun ja heikomman puolelle. Tuskin nuo Farmikisaajat tulee palstaa lukemaan saatika puolustamaan itseään. Jatkossa lupaan olla parhaan kykyni mukaan puuttumatta mielipiteen oikeuteen. Paha mielihän siitä tulee mikäli toista loukkaa mielipiteellään.
En voi sietää tuollaisia ihmisiä, jotka on heti hyökkäämässä toisten kimppuun, kun vähänkin keksivät siihen syytä. Yleensä tahallaan ymmärtävät toisia vain ja haluavat uskoa aina kaikkein pahinta muista. Ja sitten vielä kehtaavat puolustella itseään ja oikeuttavat oman kiusaamisensa sanomalla, että "mä vaan puolustan heikompia ja kiusattuja". Ei, et puolusta vaan sinä olet se kiusaaja itse!
T. Eri, joka joutunut tuollaisen öykkärimäisen kiusaajan silmätikuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää tuollaisia ihmisiä, jotka on heti hyökkäämässä toisten kimppuun, kun vähänkin keksivät siihen syytä. Yleensä tahallaan ymmärtävät toisia vain* ja haluavat uskoa aina kaikkein pahinta muista. Ja sitten vielä kehtaavat puolustella itseään ja oikeuttavat oman kiusaamisensa sanomalla, että "mä vaan puolustan heikompia ja kiusattuja". Ei, et puolusta vaan sinä olet se kiusaaja itse!
*väärin
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän h e itkeä tirautelleet, vaan tekivät töitä ja olivat ihan normaaleja, eivät esittäneet. Kirjoitinko noin epäselvästi?
Itkihän Eija.
Häh?! Mitä täällä oikein tapahtuu? Joku pyytää anteeksi mutta mitä?! Ja joku toinen on "uhri". Häh? Onko täältä poistettu jotain oleellista, koska näin ei nyt ainakaan tajua mistä on kyse. Siis tuolla farmillako on tapahtunut jotain mitä jonkun pitää pyytää anteeksi. Sekavaa.
Vierailija kirjoitti:
Häh?! Mitä täällä oikein tapahtuu? Joku pyytää anteeksi mutta mitä?! Ja joku toinen on "uhri". Häh? Onko täältä poistettu jotain oleellista, koska näin ei nyt ainakaan tajua mistä on kyse. Siis tuolla farmillako on tapahtunut jotain mitä jonkun pitää pyytää anteeksi. Sekavaa.
Ei ole farmilla ollut mitään. Tyypit täällä vaan ei osaa lainata viestejä, joihin vastaavat. Joku sanoi jotain farmilaisista, mistä yksi sitten veti kilarit, kun keksi, että tässä nyt muka kiusataan heikompia 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole farmilla ollut mitään. Tyypit täällä vaan ei osaa lainata viestejä, joihin vastaavat. Joku sanoi jotain farmilaisista, mistä yksi sitten veti kilarit, kun keksi, että tässä nyt muka kiusataan heikompia 🙄.
Okkei. Kiitos. Siis ihan perus palsta-meininkiä taas 😉
Jos ihminen on totaali lumihiutale, niin kannattais ehkä pysyä pois keskustelupalstoilta. Täällä pahoittaa aina mielensä jostain kun mielipiteet ei olekaan niin korrekteja kuin on toivonut ja joku sanoo ikäviä itselle mieluisasta henkilöstä. Paksumpi nahka päälle tai sitten pois palstoilta. Se on mun neuvo.
Parasta olisi jos maalaisivat sen päärakennuksen, On jotenkin niin räytyneen näköinen. Yhteistuumin..
Mä toivoisin, että Eija voittais, ihanan symppis, mutta ei taida kaksintaisteluissa pärjätä ainakaan voimassa tai taidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei ole ketään vanhaa urheilijaa mukana? Somevaikuttajia taas liiankin kanssa.
Olis ollut mukava nähdä Mika Halvari tai Seppo Räty mukana.
Miksi pitäisi olla urheilijakiintiö ?
No ei tietenkään tarvi mitään kiintiöitä. Mukava on ollut silti katsoa esim Juha Mietoa ja Sami Jauhojärveä tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei ole ketään vanhaa urheilijaa mukana? Somevaikuttajia taas liiankin kanssa.
Olis ollut mukava nähdä Mika Halvari tai Seppo Räty mukana.
Miksi pitäisi olla urheilijakiintiö ?
No ei tietenkään tarvi mitään kiintiöitä. Mukava on ollut silti katsoa esim Juha Mietoa ja Sami Jauhojärveä tuolla.
Somettajakiintiö kyllä pitäisi olla. Ennemmin sitten vähemmän porukkaa tuonne ja kaikki saa jäädä taloon, eikä niin, että joku putoaa jo heti pihalla. Jäisi enemmän aikaa näyttää sitä niitten farmielämääkin siellä eikä vaan niitä tylsiä iänikuisia juonittelujaaritteluita, evvk. Miksi ylipäätään edes haalia sinne noin paljon porukkaa, että nytkin osa on jäänyt ihan ruuduajan ulkopuolelle. Ohjelman ja katsojien kannalta ihan sama kuin heitä ei olisi edes kutsuttu sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää tuollaisia ihmisiä, jotka on heti hyökkäämässä toisten kimppuun, kun vähänkin keksivät siihen syytä. Yleensä tahallaan ymmärtävät toisia vain* ja haluavat uskoa aina kaikkein pahinta muista. Ja sitten vielä kehtaavat puolustella itseään ja oikeuttavat oman kiusaamisensa sanomalla, että "mä vaan puolustan heikompia ja kiusattuja". E
Okei, sinusta huokuu pahansuopuus, kaikki muut ovat pahoja, mutta et sinäkään mikään hyvis ole. Sääsittävä hyypiö. Tuli oksettava olo palstalaisten puolesta. 🤮
Tällä Farmi-kaudella on mukana enemmän somettaja-influenssereita kuin aiemmin: Sonja, Joona, Lloyd, Kasper, Henna, Viivi, Papananaama, olikohan vielä joku muukin?
Eiväthän h e itkeä tirautelleet, vaan tekivät töitä ja olivat ihan normaaleja, eivät esittäneet. Kirjoitinko noin epäselvästi?