Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html
Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1286)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi, olen pahoillani. Tulkitsin liian hätäisesti, ja pidin kirjoittamaasi yllättävän negana. Mulla on vähän paha tapa, mennä liiankin kärkkäästi kiusatun ja heikomman puolelle. Tuskin nuo Farmikisaajat tulee palstaa lukemaan saatika puolustamaan itseään. Jatkossa lupaan olla parhaan kykyni mukaan puuttumatta mielipiteen oikeuteen. Paha mielihän siitä tulee mikäli toista loukkaa mielipiteellään.
En voi sietää tuollaisia ihmisiä, jotka on heti hyökkäämässä toisten kimppuun, kun vähänkin keksivät siihen syytä. Yleensä tahallaan ymmärtävät toisia vain* ja haluavat uskoa aina kaikkein pahinta muista. Ja sitten vielä kehtaavat puolustella itseään ja oikeuttavat oman kiusaamisensa sanomalla, että "mä vaan puolustan heikompia ja kiusattuja". E
Ei kannata elää vihassa tuntemattomia kohtaan. Ihan sairasta. Puolustaa tietysti voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ei ole ketään vanhaa urheilijaa mukana? Somevaikuttajia taas liiankin kanssa.
Olis ollut mukava nähdä Mika Halvari tai Seppo Räty mukana.
Miksi pitäisi olla urheilijakiintiö ?
No ei tietenkään tarvi mitään kiintiöitä. Mukava on ollut silti katsoa esim Juha Mietoa ja Sami Jauhojärveä tuolla.
Kyllä, entisiä urheilijoita olisi tosi mukava nähdä aina Farmilla.
Ekoilla kausilla näytettiin enemmän mm. ruuan tekemistä. Nyt näytetään loputtomasti juonitteluhetkiä siellä ja täällä sekä muutaman kilpailijan typeriä höpötyksiä kameralle.
Vierailija kirjoitti:
Tällä Farmi-kaudella on mukana enemmän somettaja-influenssereita kuin aiemmin: Sonja, Joona, Lloyd, Kasper, Henna, Viivi, Papananaama, olikohan vielä joku muukin?
Kyllä, heitä on aivan liikaa.
Onhan homokiintiö, ei todellakaan tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi, olen pahoillani. Tulkitsin liian hätäisesti, ja pidin kirjoittamaasi yllättävän negana. Mulla on vähän paha tapa, mennä liiankin kärkkäästi kiusatun ja heikomman puolelle. Tuskin nuo Farmikisaajat tulee palstaa lukemaan saatika puolustamaan itseään. Jatkossa lupaan olla parhaan kykyni mukaan puuttumatta mielipiteen oikeuteen. Paha mielihän siitä tulee mikäli toista loukkaa mielipiteellään.
En voi sietää tuollaisia ihmisiä, jotka on heti hyökkäämässä toisten kimppuun, kun vähänkin keksivät siihen syytä. Yleensä tahallaan ymmärtävät toisia vain* ja haluavat uskoa aina kaikkein pahinta muista. Ja sitten vielä kehtaavat puolustella itseään ja oikeuttavat oman kiusaamisensa sanomalla, e
Okei, sinusta huokuu pahansuopuus, kaikki muut ovat pahoja, mutta et sinäkään mikään hyvis ole. Sääsittävä hyypiö. Tuli oksettava olo palstalaisten puolesta. 🤮
Siellä puhuu itse päivänsäde ja ystävällisyys... 🤣😂😂😂🤣🤣🤣🤣 .
Se oli sarkasmia, jos et tajunnut.
Potkulaki jankuttajaa kiusattiin koulussa ja isä käytti hyväksi siksi jankuttaa täällä päivät.
yritämme hommata laitos paikkaa tälle jankuttajalle.
Vierailija kirjoitti:
Potkulaki jankuttajaa kiusattiin koulussa ja isä käytti hyväksi siksi jankuttaa täällä päivät.
yritämme hommata laitospaikkaa tälle jankuttajalle.
Vierailija kirjoitti:
yritämme hommata laitos paikkaa tälle jankuttajalle.
Nyt on niin kryptistä juttua, että kuulostaa siltä, että olet karannut hullujen huoneelta. Vai saitko pöllittyä käsiisi jonkun hoitsun puhelimen siellä?
Jotain uutta pitäis keksiä. Pitkäveteinen ja supattelua kuka ja ketä.äänestetään. Liikaa someväkeä..ei kiinnosta kuin lopussa nämä pudotukset/kilpailut. Taidan jättää ohjelman väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Tällä Farmi-kaudella on mukana enemmän somettaja-influenssereita kuin aiemmin: Sonja, Joona, Lloyd, Kasper, Henna, Viivi, Papananaama, olikohan vielä joku muukin?
Kyllä, heitä on aivan liikaa.
Kuka normaali, töitä tekevä veronmaksaja lähtee noihin bileisiin? Kyllä se on näiden humpuukimaamakareiden puuhaa, joutilainen touhua.
Mikä tuon sinin ylähuulessa on? Niinku viikset ois piirretty
Kiintiökokkikin on joka kaudella.
Itse toivoisin, ettei tuonne pyydettäisi ketään r ikoksesta tuomittua. Varsinkaan v äkivalta-.
Sonja Aiello, Henna Kalinainen, Miina Äkkijyrkkä, Tauski...
:(
Kuka voittaa tällä kaudella? Arvauksia?
Vierailija kirjoitti:
Jotain uutta pitäis keksiä. Pitkäveteinen ja supattelua kuka ja ketä.äänestetään. Liikaa someväkeä..ei kiinnosta kuin lopussa nämä pudotukset/kilpailut. Taidan jättää ohjelman väliin.
Nämä some ihmiset on monelle ihan tuntemattomia, ei kaikkia kiinnosta kaiken maailman juoru jutut. Ei heitä ainakaan voi julkkiksi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka voittaa tällä kaudella? Arvauksia?
Eiköhän voittaja ole Perttu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pudottavat toisiaan ja naiset haluavat että finaalissa on vain naisia. Missä oon nähnyt tän aiemmin? Ai niin, kaikissa suomalaisissa realityissa tähän mennessä.
Todennäköisesti miehet kuvittelevat, että miehet on suurempi uhka finaalissa.
Mutta kun se ei niin ole, nainen voi olla parempi monessakin kisassa kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pudottavat toisiaan ja naiset haluavat että finaalissa on vain naisia. Missä oon nähnyt tän aiemmin? Ai niin, kaikissa suomalaisissa realityissa tähän mennessä.
Olen huomioinut saman. Outoa, ettei naisia haasteta kaksintaisteluun. Perttu tosin joutaisi pois, on ylimielinen besserwisser.