Farmi Suomi uusi kausi OFFICIAL
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010614210.html
Uudet kilpailijat julkistettu. Mitä mieltä? Itseä vähän kiinnostaa, miten Henna Kalinainen tuolla pärjää:)
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1286)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ostaisi Pertun rakentamia juttuja, kun sanoo, että kaikki rakentaminen perustuu helvetin hyvään selittelyyn..
Perttu vaikuttaa ylimieliseltä leuhkalta, lienee varma voitostaan. Toivottavasti tippuisi, tumpelo timpuri.
Big Brother voittaja, yrittäjä Perttu ei ainakaan ansaitse voittoa. Todella ylimielinen. Rasittaa jo sen naamakin.
Muistanko mä väärin, vai oliko Perttu jossain ohjelmassa remonttipiiskurina? Ja eikö sen pitäis olla joku rakentamisen "ammattilainen"? Jos on, niin miten menee noin päin honkia sen tekeleet? 😮 Se eka muka kesäkeittiö oli ihan täysi floppi! Jopa minä rakentaisin paremman vailla mitään kokemusta rakentamisesta.
Joonan häsäämistä ja uhoa ei jaksais enää yhtään kuunnella. Muutenkin nää juonittelut alkaa olla jo niin nähty. Joka ohjelmaan niitä tungetaan vaikka keskustelupalstojen mukaan katsojat alkaa väsyä jo siihen, haluaisi nähdä enemmän ihan oikeaa suorittamista ja taitojen mukaan karsimisia. Ei niin, että joku vähemmistön edustaja pyörii piiristä toiseen vaahtoamassa miten se ja se pitää saada pois. Huokaus.
On kyllä ärsyttävä tuo yksi kolmikko. Toivottavasti kukaan heistä ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Muistanko mä väärin, vai oliko Perttu jossain ohjelmassa remonttipiiskurina? Ja eikö sen pitäis olla joku rakentamisen "ammattilainen"? Jos on, niin miten menee noin päin honkia sen tekeleet? 😮 Se eka muka kesäkeittiö oli ihan täysi floppi! Jopa minä rakentaisin paremman vailla mitään kokemusta rakentamisesta.
Joonan häsäämistä ja uhoa ei jaksais enää yhtään kuunnella. Muutenkin nää juonittelut alkaa olla jo niin nähty. Joka ohjelmaan niitä tungetaan vaikka keskustelupalstojen mukaan katsojat alkaa väsyä jo siihen, haluaisi nähdä enemmän ihan oikeaa suorittamista ja taitojen mukaan karsimisia. Ei niin, että joku vähemmistön edustaja pyörii piiristä toiseen vaahtoamassa miten se ja se pitää saada pois. Huokaus.
Uuuuh, turhaan mesoat, jollet ole edes ohjelmaa seurannut. Sympaattinen Joona, jolla yleensäkin oli muita enemmän iloinen ilme ja positiivinen asenne, hyväntuulen henkäys välittyi ohjelmasta. Hän putosi hävittyään leivontakilpailun. Katso vaikka se jakso, missä Joona kirjoittaa farmissa jatkaville kirjeen, mahtava, ehkä paras kirjallinen ilmaisukyky hänellä. Toki olihan muillakin hyviä :) Kasperia on kehuttu kirjeen laatijana, mutta hänen kirjeessään oli paljon yliampuvaa, ylisanoilla mässäilyä. Vieläkin mietin, miksi hän hakkasi linnunpöntön kansilipan täyteen nauloja. Eikö hän ole eläinrakas, kun asentaa ansan viattomille pesäpaikkaa etsiville. 🤨
Kun seuraava putoaja hehkutti, kuinka Eija ja Johanna ovat leirin ahkerimmat. Miksi näitä ei sitten näytetä. Johanna maalailee ja Eija siivoilee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuuuh, turhaan mesoat, jollet ole edes ohjelmaa seurannut. Sympaattinen Joona, jolla yleensäkin oli muita enemmän iloinen ilme ja positii
Ja mitähän mä mesosin? Sanoin oman mielipiteeni, jota tarkoitusta varten keskustelupalstat on. Ihmiset kertoo mitä ovat mieltä. Mä sanoin ihan asiallisesti, että en jaksais Joonaa, mun mielipide, johon mulla oli oikeus! Ja joo, kirjoitin kommentin puolivälissä jaksoa, joten en tiennyt kirjoittaessani, että Joona poistui. Mutta olen siis katsonut kyllä, nyt pilkulleen siihen asti kuin maksutta näkee. Vähän ikävä asenne sulla. Ei tarvis heti alkaa kiukkuilla jos joku on eri mieltä sun kanssas.
Joku ihmetteli Kasperin linnunpönttöä,niitä nauloja katolla. Voisiko olla oravia varten,eivät pääse niin helpolla munavarkaisiin.
En muista että ennen laitettu areenalle jo siellä ollut kisaaja, ensin Ari, sitten Kasper ja viimeeksi Joona.
Eija Kantola edustaa keski-ikäisiä naisia olemalla kuin keskiverto keski-ikäinen nainen.
Lasse on laiska.
Perttu on ärsyttävä.
Se kokki vain siellä myhäilee tapettina, että minä olen kokki ja siksi minua ei tiputeta.
Papananaama on kisassa aivan kuin eri ihminen kuin youtubevideoillaan, missä hän laukoo itsevarmoja mielipiteitä.
Ne kaksi muuta naista ovat minulle täysin tuntemattomia. Erottuvat siitä, että toisella on kummalliset huulet ja toisella kummalliset huulipunat. Ja tämä huulipunanainen roikkuu Tuomaksessa.
Kasperia en kaipaa, hänen vitsinsä ja lausahduksensa olivat vähän vaivaannuttavia, en jaksaisi kuunnella livenä tuollaisia höpinöitä. Positiivisena puolena Kasperista huomasin, että hän on hyvin valokuvauksellinen kasvoiltaan, kun näin jonkun kuvan farmilaisista. Pysyköön valokuvissa.
Joona oli mielestäni ok, hän kuitenkin teki tuolla paljon ja pärjäsi hyvin torpparina. Joonan ja Tuomaksen väliset keskustelut olivat hiukan liikuttavia.
Tuomasta näytetään ihan koko ajan. Ei siinä mitään, hän on symppis, mutta liika on liikaa.
Henna ja Ari olisivat olleet mielenkiintoisia. Harmi kun tippuivat.
Jos siellä on joku muu vielä niin päässyt unohtumaan.
Tilanne nyt aika hyvä farmilla. Joona on tyyppinä ihan symppis, mutta itse introverttina uupuisin viidessä minuutissa hänen häsläämiseen, hengästyttävä tyyppi. Todella, aika paljon näytetään Tuomasta, miksiköhän?? Ne puurtajat jäävät vähemmälle. Lasse kyllä väistelee töitä kätevästi. Toiset tekivät pärekattoa ja vuohille kiipeilytelineitä, niin Lasse ja joku toinen lähtivät saunaan ja uimaan..... Perttu katsoi perään ja ihmetteli. On kavereilla pokkaa luistaa töistä. Pois farmilta joutavat sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta kuulin Kasperin kirjeen luettavan. Oli niin hienosti kirjoitettu,tuli ihan ikävä miestä. Sitä huumoria kaipaa ja niitä mukavia juttuja.
Kasperi oli vitsikäs, kyllä sitä olisi katsellut ja kuunnellut. Harmi, kun tippui.
Mutta neiti Joona oli todellakin rasittava ja onneksi tippui.
Samaa mieltä.
Mitkä nuo Sonjan huulet on 😂 miten voi olla noin sokea omalle ulkonäölleen. Tuksuvibat
Vierailija kirjoitti:
En muista että ennen laitettu areenalle jo siellä ollut kisaaja, ensin Ari, sitten Kasper ja viimeeksi Joona.
Ellen nyt ihan väärin muista, niin Mikael Jungner oli siellä tuon tuostakin. Joku voi korjata jos muistin väärin.
Johanna ainakin osoitti osaavansa lypsää ja käsitellä eläimiä; sen vähän, mitä näytettiin. Samoin Eija johti töitä oikein mainiosti kun oli torpparina. Mutta eihän se riitä, että osaa tehdä jotakin muutakin kuin esittää itseään ja itkeä tirautella vähän väliä.
Nuorempia naisia näytetään todella vähän. Tosin ei niin väliäkään kun en heitä tunne ennestään. Garamista tykkään, on jotenkin lempeän ja humoristisen tyypin oloinen. Ei ole yhtään piukkapipo. Silti ei ole suuna päänä.
Perttu hävisi Loydille areenalla mutta ei pudonnut vaan läksi laavulle, kirjoitti kyllä kirjeen ja valitsi uuden torpparin.
Vierailija kirjoitti:
Johanna ainakin osoitti osaavansa lypsää ja käsitellä eläimiä; sen vähän, mitä näytettiin. Samoin Eija johti töitä oikein mainiosti kun oli torpparina. Mutta eihän se riitä, että osaa tehdä jotakin muutakin kuin esittää itseään ja itkeä tirautella vähän väliä.
Enpä ole huomannut, että Eija tai Johanna olisivat itkeä tirauttaneet! Sitäkö tarkoitit?
Itse ihmettelen myös Sonjan huulia. Kenelle ne ovat muotoillut? Jos itselle, niin on aika kieroutunut maku. Ja luulisin että heteromiehet niin kuin minä lähinnä nauraa säälittävästi. Ja hyvä kun homotyttö Joona tippui. Ei kestä kuunnella eikä katsoa.
Johanna maalasi kesäkeittiöstä upean, ne kaurat näyttivät kauniilta.
Liikaa juonittelua. Kaikkia niitä ei tarvitse näyttää.