Riikka Purra on ihana nainen
Kaunis, fiksu ja rohkea.
Yrittäisin vokotella jos olisi vapaa.
Kommentit (145)
En ole vielä löytänyt mitään ihanuutta kyseisessä naisessa.
Tyylikäs kolttunainen huutaa ich komme orpolle
Selvästi keskimääräistakauniimpi ja sirompi nainen 47 vuotiaana kuin verrokki Suomi naiset.
Hänen annelinsa on kovalla käytöllä
Vierailija kirjoitti:
Hienosti Purra ajaa Suomalaisten etuja, eikä kuuntele vihervassunarkkien ulinaa.
Näin hän tekee nyt kun talouskasvu on saatu plusmerkkiseksi jatketaan kulujen karsimista edelleen ja menojen pienentäminen on priorisoitava puoliväliriihessä tärkeysjärjestyksessä ensimmäiseksi,näin saadaan entistä vauraampi tulevaisuus ahkeralle väestölle.
When somebody's brain malfunctions completely.
Te ette tiedä, kuinka paljon minä olen itkenyt sen vuoksi, että Riikka Purraa parjataan julkisesti niin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Te ette tiedä, kuinka paljon minä olen itkenyt sen vuoksi, että Riikka Purraa parjataan julkisesti niin paljon!
Nyyh nyyh kyllä purra sulle nyt antaa "empatiaa"
kyllä tuota 7-kymppinen kännissä paneskelisi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan helevetin ruma ja sisäisesti oksettava uhriutuva saksilehmä.
Vau, tätä vasemmistolaista sivistystä. Aina haukkumassa ihmisten ulkonäköä ja puhumassa törkeyksiä. Häpeäisitte.
Katsokaa persut peiliin. Aiemmin täällä oli pitkiä Sanna Marinin haukkumisketjuja, sivusta toiseen, kymmenittäin, sadoittain, täysin luokatontakin puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuohon työmies tarpeensa tekisi.
Ai Putkonen? M51
Vierailija kirjoitti:
#naisviha
#kateus
Purra #ihmisviha
Kuka tuota ihmisvihaajaa kadehtii? Empatiakyvytön ja -haluton, "empatia ei kuulu politiikkaan" kylmä "nainen".
Vierailija kirjoitti:
Että edes kehtaa SAIRAS IHMINEN !
Oksettavalla tavalla ikoninen kuva. Toivottavasti levisi vauhdilla muihin länsimaihin.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti Purra ajaa Suomalaisten etuja, eikä kuuntele vihervassunarkkien ulinaa.
Rikkaiden suomalaisten.
Vallankiima pistänyt unohtamaan tavallisen kansan. Valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Sarkastisen ihana.
Tosikko hän on.
Nauraa muiden kustannuksella. Mutta ei kestä TIPPAAKAAN häntä itseään kohtaan kritiikkiä, parodiaa, ei mitään. Jopa abeille suuttui.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi keskimääräistakauniimpi ja sirompi nainen 47 vuotiaana kuin verrokki Suomi naiset.
Tuoko katkerasti irvistelevä nainen kaunis? Kylmiä viboja tulee hänestä.
Valeblondi irvikissahymyineen