Seurakunta etsinnässä
Hei!
Etsin seurakuntaa pk-seudulla ( Helsinki, Espoo, Vantaa). Protestanttinen kristinusko :
- vain miespastoreita
- Raamatun Sanassa pysyminen. Uskaltaa puhua synnistä ja että on tehtävä parannus
- uskovien kaste
Kiitos jos joku tietää ja haluaa kertoa!
Kommentit (905)
Vierailija kirjoitti:
Suhe
Kiitos!
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko naispappeuden puuttuminen kristinuskon tärkein opinkohta vai miksi juuri se on nostettu tikun nokkaan?
On Raamatun vastaista.
Puhutaanko Raamatussa mistään muusta kuin pappien sukupuolesta ja kasteen toteutustavasta?
Kyllä, mutta ei tule poimia asioita pois.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jehovan todistajat perustaa kaiken oppinsa Raamattuun, naispappeja ei ole ja vain uskovat kastetaan.
Kiitos vastauksesta mutta on harhaoppi!
- Ap
Mitä harhaoppista siinä on, että kaikki opetus perustuu Raamattuun?
Perustuu raamatun tulkintaan on oikea termi.
Mormoneilla on Helsingissä oikein temppelikin.
Kun tunnet olevasi oikeassa uskossa ja tietäväsi tarkoin, millainen on oikea oppi ja seurakuntakäsitys, teen ehdotuksen: Nöyrry olemaan mukana Kristuksen seurakuntaruumiin jäsenenä, vaikka yhteisöillä olisi erilaisia tulkintoja ja painotuksia kuin sinulla - voit löytää jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Mormoneilla on Helsingissä oikein temppelikin.
Harhaoppi, kuten Jehovan Todistajatkin. Kumpikaan ei kuulu kristinuskoon, edes virallisesti.
- Ap
Pääseeköhän Koivuniemen lahkoon vielä mukaan?
On se vulva väkevä voima. Jumalakaan ei pysty toimimaan, jos alttarilla on nainen.
Sitä voi vain miettiä, että mikäs se siinä tapauksessa on se varsinainen Jumala sitten.
Jos itse Jumalakaan ei pysty mihinkään naisen läsnäollen. Jos Pyhä Vulva läsnäolollaan juuri senttimetrilleen tietyissä paikoissa kirkkotilassa estää kaiken Jumalan toiminnan.
Alttarin edessä siis nainen saa olla, vaan ei sen takana. Penis ja kivekset osallistuvat ilmeisesti mystisellä tavalla Jumalan toimintaan alttarilla. Pyhä Vulva estää sen.
Ehtoollista vastaanotettaessa nainen pappina on puolen metrin päässä naisesta seurakuntalaisena. Hui, ei saa siinä kohti olla.
Siihen tarvitaan näet se penis ja kivekset, että se ehtoollinen joka ojennetaan ihmiseltä ihmiselle on pyhä. Vaikkei sitä toivottavasti peniksellä ojenneta.
Kastemaljan tai ruumisarkun äärellä nainen saa olla äitinä, tätinä, mummona, kummina ja sisarena. Mutta ei pappina.
Ei, siihen kastamiseen ja hautaan siunaamiseen tarvitaan mielestänne jälleen penis ja kivekset.
Tajuatteko edes miten pieni ja misogyyni teidän Jumalanne on? Miten naurettavaa tämä on?
Sama Jumala jonka uskotte luoneen ja jonka uskotte ylläpitävän koko maailmankaikkeuden on impotentti - suomeksi kyvytön, voimaton - naisen ollessa 30cm suuntaan tai toiseen.
Miten teidä Jumala kykeni edes tekemään, luomaan yhtään mitään, saati koko universumin tyhjästä, kun ei vielä ollut smaagisia miesgenitaaleja olemassakaan?
Ette kai te tosissanne voi olla? Ja kyllä. Itsekin olen kristitty, mutta papin sukupuolella ei ole minulle merkitystä.
Papin persoonalla kylläkin. Älykkäät substanssiosaajat, kuitenkin samalla sosiaaliset, sensitiiviset sekä lämpimät ihmiset - nämä ovat harvassa.
Papistossa ja sen ulkopuolella.
Kiitos vastauksista ja Kaikkea Hyvää Teille kaikille, vaikka olen eri mieltä joideinkin kanssa!
- Ap
Vierailija kirjoitti:
On se vulva väkevä voima. Jumalakaan ei pysty toimimaan, jos alttarilla on nainen.
Sitä voi vain miettiä, että mikäs se siinä tapauksessa on se varsinainen Jumala sitten.
Jos itse Jumalakaan ei pysty mihinkään naisen läsnäollen. Jos Pyhä Vulva läsnäolollaan juuri senttimetrilleen tietyissä paikoissa kirkkotilassa estää kaiken Jumalan toiminnan.
Alttarin edessä siis nainen saa olla, vaan ei sen takana. Penis ja kivekset osallistuvat ilmeisesti mystisellä tavalla Jumalan toimintaan alttarilla. Pyhä Vulva estää sen.
Ehtoollista vastaanotettaessa nainen pappina on puolen metrin päässä naisesta seurakuntalaisena. Hui, ei saa siinä kohti olla.
Siihen tarvitaan näet se penis ja kivekset, että se ehtoollinen joka ojennetaan ihmiseltä ihmiselle on pyhä. Vaikkei sitä toivottavasti peniksellä ojenneta.
Kastemaljan tai ruumisarkun äärellä nainen saa olla äitinä, tätinä, mummona, kummin
Olen itse 50+ nainen.
- Ap
Helena Koivu uskovaisena suosittelee helluntaiseurakuntaa.
Paavalin seurakunta Helsingissä on erinomainen valinta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Helena Koivu uskovaisena suosittelee helluntaiseurakuntaa.
Kiitos vastauksesta. Helluntalaisseurakunnissa on naispastoreita.
Kaikkea Hyvää!
- Ap
Rauhanyhdistys. Aikuiskastetta ei ole kun sitä ei tarvitse.
Mene körttiseuroihin tutustumaan.
Vierailija kirjoitti:
Paavalin seurakunta Helsingissä on erinomainen valinta. 👍
Hehe !
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene körttiseuroihin tutustumaan.
Ovat wokemyönteisiä. Mutta kiitos vastauksesta!
- Ap
Juu, pastorien ylenkatsomiksi. Toki ulkokuori heillä tikissä kuten kunnon fariseuksilla yleensäkin.