Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän some käytön

Vierailija
13.02.2025 |

Poikaystävän outo some käytös. 

Eli siis ollaan oltu 2 vuotta kimpassa, ja suhteen alussa poikaystävä (29v) piti yhteyttä tiiviisti naiseen kenet tapasi tinderis ja oli ilmeisesti vaihtoehto mun lisäksi tai ainakin tälläisen käsityksen sain.

Tämä nainen pyysi mun poikaystävää silloin myös näkemään kun he jutteli ja sain kuulla tästä ja pyysin ettei py enää puhuisi hänelle.

Hän pitkin hampain suostui. 

Silti mulla on olo että tää nainen kiinnostaa häntä koska py reagoi usein tän naisen instagram tarinoihin jolloin pyysin ettei hän enää seuraisi tätä naista. Hän suostui. Sen jälkeen hän on mennyt välillä kuitenkin seuraamaan tätä naista instassa ja nyt taas eilen meni viimeksi. 

Sen takia lähinnä mua huolestuttaa, koska mun py on sanonut monesti ettek hän keskustele naisten kanssa tai tutustu naisiin kaveri mielessä, vaan seksi mielessä aina. 

Joten onko mun vaisto oikeassa tuon käytöksen perusteella että joku tässä naisessa mun poikaystävää kiinnostaa?

Mä oikeastaan laitoin poikki tänään hänen kanssa tämän takia, koska meillä on hieman huonosti mennyt lähi viikkoina ja heti poikaystävä mennyt seuraamaan tätä naista ja tykkäilemään hänen kuvista. 

Tästä kun laitoin poikki poikaystävä suuttui. Syytti mua että mä olen hullu ja että se on vaan seuraamista, ja joo onhan se vaan some seurausta, mutta mitä toi käytös viestittää mulle on toinen asia. Poikaystävä myös huoritteli mut ja sanoi miten hänen ex on niin paljon rennompi muhun verrattuna tms. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ole jo jättänyt häntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi