Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä yksin asuvilla sinkuilla päiviä, jolloin ette jaksa tehdä ruokaa? Ei oo oikein nälkäkään.

Vierailija
13.02.2025 |

Mulla on nuoresta asti, silloin kun ei ollut vielä perhettä, niin sellaisia päiviä jolloin en oikeen syö mitään. Mulla on varmaan huono ruokahalu, kun karkkipussi korvaa ruuan.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ruoan laittoa ja kaikkea siihen liittyvää, vihaan vihaan vihaan! Mieluummin vaikka pesisin vessan kahdesti päivässä. Lisänsä tähän tuo se etten voi syödä viljoja, ja en tykkää perunasta enkä riisistä (mautonta mössöä). Niinpä syön lähinnä kaupan valmissalaatteja, ja enintään viitsin paistaa jotain lihaa isossa erissä niihin lisukkeiksi. Joskus laitan uunipellille kilon pakastevihanneksia ja päälle jauhelihaa ja uuniin, mutta olen tähän jo tosi kyllästynyt ja se lihan paisto ärsyttää. 

Ruokailun suunnittelu on mulle ihan hirveä ja päivittäinen stressi, kun ei ole edes valmisruokia joita voisin syödä (niissä on lähes aina vehnää, ja niissä joissa ei ole, on sitten iso määrä perunaa tai riisiä). Liian usein syönkin sitten karkkia nälkääni.

Ja kyse ei ole osaamisesta, joten turha sanoa "opettele". Kuka tahansa lukutaitoinen osaa seurata

Ei, en tykkää mistään soppamömmöstä. Olen kokeillut ja lopulta menee puolet roskiin kun en vain saa alas sitä enää. Lisäksi koska en voi syödä viljaa, joudun tekemään itse siemenleipää ja syön sitä jo aamiaiseksi. En halua tehdä sitä kahta kertaa useammin. 

Vierailija
42/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi käydä ees paskalla vaikka olis hätä . Ei se elämä siitä paremmaksi muutu tai puoliso löydy vaikka kävisi sivistyneesti puuseeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on. Olen elänyt koko aikuisikäni yksin enkä todellakaan kokkaa. Nytkin olen syönyt viimeksi aika tarkalleen viikko sitten, sillä vihaan syömistä. Kiinteä ruoka tekee vain vihaiseksi. Paastotessa elämä on melkein hyvää.

Vierailija
44/47 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen lounasedulla lounasta, leipää ja salaattia sen verran, että syön siitä kaksi kertaa. 

Vierailija
45/47 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on varmaan huono ruokahalu, kun karkkipussi korvaa ruuan." Höpöhöpö eikä ole, silloin et voisi edes syödä sitä mättö'!

NYT opettelet ihan kellon kanssa syömään, kirjoitat oman aikataulusi mukaan NYT syön! Ja siihen, ihan joitain helppoja ruokia, pakastekasvikset kattilaan, vettä päälle, kasvisliemi-tms kuutio ja sinne lihaa kanaa kalaa.

Noudatat sitä sitten. Karkkipusiin hinnalla saat koko päivän ruuat ja välipalat!

Sitäpaitsi, epäterveellistä olla syömättä! Tuossa puhutaan vanhoista ihmisistä, pätee se nuorempiinkin! Ihan vaikka kaunis kattaus...

https://kotiliesi.fi/terveys/sairaudet-ja-oireet/ruokahaluttomuus/

Vierailija
46/47 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti on. Olen elänyt koko aikuisikäni yksin enkä todellakaan kokkaa. Nytkin olen syönyt viimeksi aika tarkalleen viikko sitten, sillä vihaan syömistä. Kiinteä ruoka tekee vain vihaiseksi. Paastotessa elämä on melkein hyvää.

No täähän on tervettä.

Vierailija
47/47 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täähän on tervettä.

Mielenterveyden kannalta välttämätöntä. Vain näin voin elää itseni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi