Onko teillä yksin asuvilla sinkuilla päiviä, jolloin ette jaksa tehdä ruokaa? Ei oo oikein nälkäkään.
Mulla on nuoresta asti, silloin kun ei ollut vielä perhettä, niin sellaisia päiviä jolloin en oikeen syö mitään. Mulla on varmaan huono ruokahalu, kun karkkipussi korvaa ruuan.
Kommentit (47)
En viitsi käydä ees paskalla vaikka olis hätä . Ei se elämä siitä paremmaksi muutu tai puoliso löydy vaikka kävisi sivistyneesti puuseeessa.
Ehdottomasti on. Olen elänyt koko aikuisikäni yksin enkä todellakaan kokkaa. Nytkin olen syönyt viimeksi aika tarkalleen viikko sitten, sillä vihaan syömistä. Kiinteä ruoka tekee vain vihaiseksi. Paastotessa elämä on melkein hyvää.
Haen lounasedulla lounasta, leipää ja salaattia sen verran, että syön siitä kaksi kertaa.
"Mulla on varmaan huono ruokahalu, kun karkkipussi korvaa ruuan." Höpöhöpö eikä ole, silloin et voisi edes syödä sitä mättö'!
NYT opettelet ihan kellon kanssa syömään, kirjoitat oman aikataulusi mukaan NYT syön! Ja siihen, ihan joitain helppoja ruokia, pakastekasvikset kattilaan, vettä päälle, kasvisliemi-tms kuutio ja sinne lihaa kanaa kalaa.
Noudatat sitä sitten. Karkkipusiin hinnalla saat koko päivän ruuat ja välipalat!
Sitäpaitsi, epäterveellistä olla syömättä! Tuossa puhutaan vanhoista ihmisistä, pätee se nuorempiinkin! Ihan vaikka kaunis kattaus...
https://kotiliesi.fi/terveys/sairaudet-ja-oireet/ruokahaluttomuus/
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti on. Olen elänyt koko aikuisikäni yksin enkä todellakaan kokkaa. Nytkin olen syönyt viimeksi aika tarkalleen viikko sitten, sillä vihaan syömistä. Kiinteä ruoka tekee vain vihaiseksi. Paastotessa elämä on melkein hyvää.
No täähän on tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täähän on tervettä.
Mielenterveyden kannalta välttämätöntä. Vain näin voin elää itseni kanssa.
Ei, en tykkää mistään soppamömmöstä. Olen kokeillut ja lopulta menee puolet roskiin kun en vain saa alas sitä enää. Lisäksi koska en voi syödä viljaa, joudun tekemään itse siemenleipää ja syön sitä jo aamiaiseksi. En halua tehdä sitä kahta kertaa useammin.