Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä yksin asuvilla sinkuilla päiviä, jolloin ette jaksa tehdä ruokaa? Ei oo oikein nälkäkään.

Vierailija
13.02.2025 |

Mulla on nuoresta asti, silloin kun ei ollut vielä perhettä, niin sellaisia päiviä jolloin en oikeen syö mitään. Mulla on varmaan huono ruokahalu, kun karkkipussi korvaa ruuan.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useinkin. Sit teen ehkä voileivän tai dyön pari hedelmää. Kokkaan lämmintä ruokaa ehkä kerran viikossa.

22/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aamulan syön pullan kahvin kans ja loppu päivänä ei tuu syötyä mittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainen jolla ei ole nälkä jokapäivä?'

Huh,kaikkea sitä kuulee, mutta vissiin erehdyin, aloittaja on miespuolinen siis.

Vierailija
24/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutten nyt mitään karkkia syö vaan erilaisia valmisruokia. Perjantai on mulla sellanen päivä, että saatan syödä lounaaksi valmissalaatin ja iltaruoaksi pakastepizzan. Yleensä kyllä väsään salaatin itse ja muutenkin teen pitkälti ruokaa itse.

No wau, tosi hurjaa😂😂😂😂😂

Vierailija
25/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen jolla ei ole nälkä jokapäivä?'

Huh,kaikkea sitä kuulee, mutta vissiin erehdyin, aloittaja on miespuolinen siis.

Mikä helvetti on jokapäivä? 😂😂😂😂 ja joo vauva-palstalla miehiä, ei luoja... Olet kyllä todella tyhmä.

Vierailija
26/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei oikein jaksa itselle kokkailla. Töissä syö kunnolla ja illalla vain hieman napostelee. Tai mikrottaa sinkkukuution. Viikonloppuna tulee usein syötyä ulkona tai tilattua jotain. Jos lapset tulevat viikonlopuksi, niin silloin tulee kokkailtua. Tai jollekin deitilleni elvistelen kokkaustaidoillani.

Vierailija
27/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään just karkkipäivä kun ei jaksa laittaa ruokaa. Yöunet kadonneet ja viikon verran nukkunut miten sattuu parin tunnin pätkissä. Harvoin kyllä karkilla elän päivän, eilen söin kerran, yöllä. Yleensä teen 4-5 päivän annoksen ruokaa niin tarvitsee vain lämmittää. Hyvä etenkin näinä kalliin pörssisähkön aikoina kun ei raaski uunia lämmittää. 

Vierailija
28/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on polvet tai selkä tosi kipeänä, niin silloin ei oikein ruokakaan maistu.

Vierailija
29/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt käytännössä mitään ruokaa sen jälkeen kun erosin ukosta. Ja tällä tarkoitan sitä, että nyt riittää kun teen nopeasti salaattia. Usein lisään kaupan valmis salaattiin vaan lisää tavaraa. Sitten syön kananmunia ja ihan vaan leipää. Kaurapuurokin riittää minulle. Helppoa. En kaipaa mitää lihapatoja tmv. 

Mä en ikinä selviäisi pelkällä napostelulla, leipä ja puuro vaan turvottaa.

Teen lihapatoja useammaksi päiväksi ja pakastan osan ja muutenkin teen kaikki ruuat aina itse niin tiedän mitä syön. Tänäänkin söin ihanaa kasviscurrya, paranee vaan kun lämmittää. Huomenna broileria ja kasvispyttistä

14 

Vierailija
30/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa päivistä. Tänäänkään en ole syönyt kuin kipollisen riisimuroja ja mustikkakeittoa.

Vierailija
31/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus ei löydy dyykattavaa josta saisi tehtyä. Joku on ehtinyt ennemmin. Nälkä kyllä on.

Vierailija
32/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen usein ruokaa niin paljon, että siitä riittää annos pakastimeen ja sieltä on sitten helppo ottaa vaikka sellaisena päivänä, kun ei huvita laittaa ruokaa tai jos vaikka rahat on loppu.

Vierailija
33/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Aina ei vaan jaksa tehdä itse kaikkia ruokia vaan kaipaa sitä, että saisi istua valmiiseen pöytään. Silloin tilaan kotiin ruokaa tai ostan valmisruokia kaupasta. Pyrin kuitenkin välttämään valmisruokia, mutta kyllä niitä tulee useamman kerran kuussa syötyä. Onneksi työpaikassa on lounasravintola, joten sielläkin tulee syötyä useamman kerran viikossa.

Vierailija
34/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä niin vaikeaa on muka siinä, että tekee itselleen ruokaa. Eikö tuon vertaa ole perustaitoja opeteltu, että ruokaa voi tehdä useammaksi päiväksi kerralla.

Eikö ole hyvä, etteivät kaikki tee ruokaa kuten sinä? Pääset pätemään edes jossain asiassa elämässäsi. 

Vierailija
35/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ruoan laittoa ja kaikkea siihen liittyvää, vihaan vihaan vihaan! Mieluummin vaikka pesisin vessan kahdesti päivässä. Lisänsä tähän tuo se etten voi syödä viljoja, ja en tykkää perunasta enkä riisistä (mautonta mössöä). Niinpä syön lähinnä kaupan valmissalaatteja, ja enintään viitsin paistaa jotain lihaa isossa erissä niihin lisukkeiksi. Joskus laitan uunipellille kilon pakastevihanneksia ja päälle jauhelihaa ja uuniin, mutta olen tähän jo tosi kyllästynyt ja se lihan paisto ärsyttää. 

Ruokailun suunnittelu on mulle ihan hirveä ja päivittäinen stressi, kun ei ole edes valmisruokia joita voisin syödä (niissä on lähes aina vehnää, ja niissä joissa ei ole, on sitten iso määrä perunaa tai riisiä). Liian usein syönkin sitten karkkia nälkääni.

Ja kyse ei ole osaamisesta, joten turha sanoa "opettele". Kuka tahansa lukutaitoinen osaa seurata ohjeita, mutta kun se kokkaaminen on vaan mulle todella epämieluisaa eikä ikinä sen vaivan ja ajan arvoista.

Voi kun olisi jokin aidosti terveellinen ruokapilleri joka kattaisi kaiken... 

Vierailija
36/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä niin vaikeaa on muka siinä, että tekee itselleen ruokaa. Eikö tuon vertaa ole perustaitoja opeteltu, että ruokaa voi tehdä useammaksi päiväksi kerralla.

Eikö ole hyvä, etteivät kaikki tee ruokaa kuten sinä? Pääset pätemään edes jossain asiassa elämässäsi. 

Ei ole mitään pätemistä siinä, että ihmettelee perustaitojen puuttumista ja laiskuutta. 

Vierailija
37/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan ruoan laittoa ja kaikkea siihen liittyvää, vihaan vihaan vihaan! Mieluummin vaikka pesisin vessan kahdesti päivässä. Lisänsä tähän tuo se etten voi syödä viljoja, ja en tykkää perunasta enkä riisistä (mautonta mössöä). Niinpä syön lähinnä kaupan valmissalaatteja, ja enintään viitsin paistaa jotain lihaa isossa erissä niihin lisukkeiksi. Joskus laitan uunipellille kilon pakastevihanneksia ja päälle jauhelihaa ja uuniin, mutta olen tähän jo tosi kyllästynyt ja se lihan paisto ärsyttää. 

Ruokailun suunnittelu on mulle ihan hirveä ja päivittäinen stressi, kun ei ole edes valmisruokia joita voisin syödä (niissä on lähes aina vehnää, ja niissä joissa ei ole, on sitten iso määrä perunaa tai riisiä). Liian usein syönkin sitten karkkia nälkääni.

Ja kyse ei ole osaamisesta, joten turha sanoa "opettele". Kuka tahansa lukutaitoinen osaa seurata ohjeita, mutta kun se kokkaaminen on vaan mulle tode

Olisiko keitot sun juttusi. Pakasteesta saa keittovihannekset, lihat, kasvisliemi ja sitten vaan annat porista pienellä lämmöllä. Syöt sellaisenaan tai leivän kanssa

Ne salaattipöydät ovat kyllä ihan hyviä, kilohinta toki vähän kallis

Vierailija
39/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä nyt herranjestas joka päivä kokkaa. Syön samaa ruokaa 2-4 päivää putkeen. 

Vierailija
40/47 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuudessa on parasta just se, että voi vapaasti suunnitella omat syömisensä. Teen ruoan, jaan sen 4 osaan ja sitten ei tarvitse 3 seuraavaan päivään kokata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan