Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitaako vessapaperin tulla yla- vai alakautta, kun asetetaan telineeseen? Ma joudun aina kaantamaan miehen jaljilta, kun mun mielesta sen pitaa tulla paalta.

Vierailija
06.03.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies laittaa sen väärinpäin!

Ja näkkäri voidellaan sileämmältä puolelta!! :D

Vierailija
2/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin fanaattinen tämän asian suhteen, että vaihdan rullan toisin päin jopa kyläpaikassa =P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä aisassa olen käännynnäinen, ennen luulin, että sen pitää tulla alta, mutta olen ilmeisesti kasvanut ihmisenä ja muuttanut käsityksiäni joistakin asioista ja pystyn myöntämään sen. Tämä on yksi niistä!

Vierailija
4/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä asiassa olen käännynnäinen, ennen luulin, että sen pitää tulla alta, mutta olen ilmeisesti kasvanut ihmisenä ja muuttanut käsityksiäni joistakin asioista ja pystyn myöntämään sen. Tämä on yksi niistä!

Vierailija
5/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ai niinkun miten sitä seinää tulee vähemmän pyyhittyä toisinpäin?

(näkkileipä muuten kuuluu voidella sille reikäselle puolelle)

Vierailija
6/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se rulla pyörii telineessä.

Musta paperin pitää tulla päältä siksi, että vessapaperia otetaan toisen kerran pyyhkiessä likaisilla käsillä ja niistä tarttuu/roiskuu seinästä paperia irti laamiessa likaa seinään.

Vierailija
7/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meihen jäljiltä jousun myös korjaamaan, enpä oo viittiny moisesta asiasta huomauttaa miehelle.

Ps. sillä paperilla pyyhitään ensin seinää tuli se sitten alta tai päältä.

Mun mielestä se on vaan niin paljon helpompi ottaa

Vierailija
8/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myöskin fanaattisena käännän kylässäkin :D

Vierailija
9/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tajua miten mies laittaa sen AINA väärin päin ja sit mä saan aina kääntää sen... Ei pysty ymmärtämään miestenlogiikkaa :)

Vierailija
10/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin on luojan kiitos asiasta samaan mieltä..

Tosin meillä meinasi ihan kriisi painaa päälle, kun rulla kääntyi " itsekseen" väärinpäin, kinattiin aikamme syyllisestä, kunnes tajusimme yhden tiuhaan kyläilevän kaverin kääntävän sen =O

Vierailija
11/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu, että mies laittaa sen tahallaan väärin päin.

Pari kertaa oon huomauttanut, että sä laitat sen väärin päin niin hän on vaan sanonut ettei ole katsonut, että miten päin se menee siihen.

Mä vaan ihmettelen sitä et miten se voi mennä aina vahingossa väärin päin. =)

Vierailija
12/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi että mua otti nuppiin viime kesänä kesätöissä, kun joku tampio käänsi sen rullan tyyliin viis kertaa päivässä väärinpäin eli alakautta :(((

Vierailija
13/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos perheessä on esim. kissa tms. joka innostuu avaamaan paperia huvikseen lattialle. Tällöin paperi ei niin helposti valu pois rullalta:)

Vierailija
14/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait se toimii toisinkin päin tarkoitan että ne ukot laittaa teillä sen takia " väärinpäin" että näkee kun verenpaineet rouvalla nousee.:)

Vierailija
15/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päältä tietenkin!

Vierailija
16/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kääntelen kyläpaikoissakin, ja jälkeen päin hävettää, mutta minkäs teet jos pitävät rullaa väärinpäin.

Minun miehelle on kuulemma ihan se ja sama miten päin rulla on, mutta aina se laittaa sen väärin :DD

Vierailija
17/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat pyyhkiä käsillä ensin :))

Ei vaan paljon helpompihan sitä paperia on ottaa jos tulee päältäpäin...

Vierailija:

kun se rulla pyörii telineessä.

Musta paperin pitää tulla päältä siksi, että vessapaperia otetaan toisen kerran pyyhkiessä likaisilla käsillä ja niistä tarttuu/roiskuu seinästä paperia irti laamiessa likaa seinään.

Vierailija
18/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten muutin asumaan silloisen poikaystäväni kanssa ja hän vaati, että paperin pitää tulla päältä. Nyt olen niin tottunut siihen (huomattavasti helpompi ottaa paperia), että kääntelen rullan aina oikein päin, kun vierailen lapsuudekodissani :)

Vierailija
19/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käännän monasti kans sen miehen jäljiltä

Vierailija
20/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vaikea ymmärtää, miten on voinut väärin päin olevan vessapaperirullan kanssa ikinä elämään...

Eli päältä, ehdottomasti.

Vierailija:

Sitten muutin asumaan silloisen poikaystäväni kanssa ja hän vaati, että paperin pitää tulla päältä. Nyt olen niin tottunut siihen (huomattavasti helpompi ottaa paperia), että kääntelen rullan aina oikein päin, kun vierailen lapsuudekodissani :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän