Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan alle 35v tinder-mies ei halua käyttää kumia?

Vierailija
13.02.2025 |

Olen nainen joka hakee kevyttä seuraa tinderissä. Olen todennut että nuoret miehet ovat ensin siellä mielinkielin mutta sitten kun sovitaan treffejä ja ilmoitan, että edellytän kumin käyttöä, joka ikinen sälli lakkaa vastaamasta viesteihin. Ensin luuli että on joku yksittäistapaus törppö, mutta kun kuulevat sanan kumi, katoavat kaikki, mitä helvettiä? 

Sitten taas keski-ikäisille on sanomattakin selvää että tottakai on kortsu käytössä silloin, jos päädytään harrastamaan seksiä vieraan ihmisen kanssa.

Selittäkää tämä juttu. Antaako kaikki muut naiset siis ilman kumia noille nuorille miehille ja ite olen joku hölmö poikkeus jos en halua tauteja tai pamahtaa raskaaksi? Vai eikö nuoria kiinnosta pillu niin paljoa että kumi on ihan ylivoimainen vaatimus, ovat vaikka tiktokissa mielummin?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi käyttää?

Vierailija
42/53 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi käyttää?

Tahdotko sairastua tai levittää viruksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso ei ole koskaan valittanut kortsun käytöstä vaan käyttää todella mielellään tässä vasektomia-aikaa odotellessa. Haluaa seksiä joka päivä ja aina sanoo miten upeaa on. 

Meillä on jo yksi kierukkavauva, joten luotto niihin menetelmiin on heikko. Lisäksi hormonit vaikuttaa mun mielialaan, joten kortsu on mukava ja helppo tapa ehkäistä myös parisuhteessa. Ei mitään sivuvaikutuksia kummallekaan osapuolelle.

Hyvä kortsu on esim. Uniq pull. Ei taatusti purista ja super ohut. 

Aikuiselle miehelle kortsu on todellakin ok. Pojat on asia erikseen.

Aikuisille naisille hormonaaliset ehkäisyt ovat todellakin ok. Tytöt ovat asia erikseen.

Vierailija
44/53 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso ei ole koskaan valittanut kortsun käytöstä vaan käyttää todella mielellään tässä vasektomia-aikaa odotellessa. Haluaa seksiä joka päivä ja aina sanoo miten upeaa on. 

Meillä on jo yksi kierukkavauva, joten luotto niihin menetelmiin on heikko. Lisäksi hormonit vaikuttaa mun mielialaan, joten kortsu on mukava ja helppo tapa ehkäistä myös parisuhteessa. Ei mitään sivuvaikutuksia kummallekaan osapuolelle.

Hyvä kortsu on esim. Uniq pull. Ei taatusti purista ja super ohut. 

Aikuiselle miehelle kortsu on todellakin ok. Pojat on asia erikseen.

Aikuisille naisille hormonaaliset ehkäisyt ovat todellakin ok. Tytöt ovat asia erikseen.

Olen aika varma, että jos miehet saisivat sisuksiinsa asennetusta hormonia vapauttavasta härvelistä tai muusta hormoniehkäisystä samanlaisia sivuvaikutuksia kuin naiset (mm. seksihalujen loppuminen, turvotus, iho-ongelmat, mielialahäiriöt, vatsakivut), he eivät käyttäisi niitä suurin surminkaan.

Mutta naiset saavat kärsiä kaikesta, pääasia ettei mies vaan joudu käyttämään kondomia. Eikö miesten ehkäisypillerien kehittämisestä luovuttu juuri siksi kun niiden sivuvaikutukset olivat miehistä liian suuret? Pääasia, että mies ja muna nauttii vapaudesta, naiset maksavat hinnan tässäkin asiassa.

Onneksi miesten ehkäisypilleriä, joka perustuu jollain tavalla siittiöiden tuhoamiseen elimistössä, on kehitteillä, eli miehet pääsevät pillerinpopsijoiksi kenties jo muutamassa vuodessa. Sitten nähdään mikä nurina siitä alkaa kun hei, ehkäisyhommathan on naisten juttu!

Vierailija
45/53 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että maailmassa olisi paljon vähemmän seksin puutteessa olevia miehiä jos heidän naisensa olisivat ilman hormoneja. Tälläkin palstalla on ykkösaiheena se, ettei parisuhteessa saa seksiä.

Mulla hormonit lopettaa kaiken seksuaalisen halun. Niitä käyttäessä ajattelin, että voisin elää loppuelämäni onnellisesti ilman seksiä ja ikää oli vasta 25. Seksittömyyteen todellakin tottuu, koska mitään seksuaalista halua ei nouse missään kohtaa.

Sittemmin ollaan menty kortsulla 10 vuotta ja seksielämä kukoistaa. Mies vannotti, etten enää ikinä saa kajota hormoneihin. Mikä on miehelle parempaa kun nainen jolla on luonnollinen hormonitoiminta ilman elimistön sekoittavia "lisiä"? 

Vierailija
46/53 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että maailmassa olisi paljon vähemmän seksin puutteessa olevia miehiä jos heidän naisensa olisivat ilman hormoneja. Tälläkin palstalla on ykkösaiheena se, ettei parisuhteessa saa seksiä.

Mulla hormonit lopettaa kaiken seksuaalisen halun. Niitä käyttäessä ajattelin, että voisin elää loppuelämäni onnellisesti ilman seksiä ja ikää oli vasta 25. Seksittömyyteen todellakin tottuu, koska mitään seksuaalista halua ei nouse missään kohtaa.

Sittemmin ollaan menty kortsulla 10 vuotta ja seksielämä kukoistaa. Mies vannotti, etten enää ikinä saa kajota hormoneihin. Mikä on miehelle parempaa kun nainen jolla on luonnollinen hormonitoiminta ilman elimistön sekoittavia "lisiä"? 

Riippuu mistä roikkuu. Vaimoni söi yli 60v asti hormooneja, eikä ollut haluton koskaan. Viikoittain ollut seksiä. Itse asiassa siksikin söi vaihdevuosien alettua, ettei tullut haluuttomuutta ja ongelmia. 

Vierailija
47/53 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mistä roikkuu. Vaimoni söi yli 60v asti hormooneja, eikä ollut haluton koskaan. Viikoittain ollut seksiä. Itse asiassa siksikin söi vaihdevuosien alettua, ettei tull

Kukaan ei ole sanonut, että hormonit aiheuttaisivat ongelmia _kaikille_. Eihän kortsukaan aiheuta ongelmia kuin joillekin miehille, osa käyttää tyytyväisinä koko elämän. 

Hormoneissa yleinen sivuvaikutus on kuitenkin ollut haluttomuus ja sitä asiaa ei kukaan voi yksittäistapauksilla kiistää. 

Vierailija
48/53 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hyvät siittiöt hukkaan jos käyttää kumia.

Vierailija
49/53 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko laskenut kuinka monta lasta sinulla on varaa elättää? Vai oletko tuloton/varaton, että ajattelet Kelan maksavan elarit puolestasi?

Vierailija
50/53 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko laskenut kuinka monta lasta sinulla on varaa elättää? Vai oletko tuloton/varaton, että ajattelet Kelan maksavan elarit puolestasi?

Ainakin yhden voi vielä elättää.

Vierailija
51/53 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa näillä "chadeille", että niin ne viisi edeltävää deittiäkin veteli paljaalla, siitä vaan jos uskallusta löytyy. Itselle ei tulisi mieleenkään paljaalla panna jotain tinder-misua tai baaripokaa. Vakikumppani on eri, testin jälkeen voidaan olla ilman, mikäli muuta ehkäisyä käytössä. En halua samaa tautia, mikä naisen edellisellä treffikumppanilla mahdollisesti on. En myöskään halua maksella elareita vahinkomuksusta.

Vierailija
52/53 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne oppii kun herpeksen saa. Sen verran kipeä ja elinikäinen vaiva. 

Vierailija
53/53 |
18.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa näillä "chadeille", että niin ne viisi edeltävää deittiäkin veteli paljaalla, siitä vaan jos uskallusta löytyy. Itselle ei tulisi mieleenkään paljaalla panna jotain tinder-misua tai baaripokaa. Vakikumppani on eri, testin jälkeen voidaan olla ilman, mikäli muuta ehkäisyä käytössä. En halua samaa tautia, mikä naisen edellisellä treffikumppanilla mahdollisesti on. En myöskään halua maksella elareita vahinkomuksusta.

Kerrankin järkevää miehen puhetta. Ihan käsittämätöntä miesten välinpitämättömyys, kun oikeasti on HIViä, herpestä ja HPV:tä liikkeellä, ja varsinkin noi kaksi viimeistä on erittäin todennäköisiä saada/antaa, jos kaikki paljaalla ollaan.