Miksi kukaan alle 35v tinder-mies ei halua käyttää kumia?
Olen nainen joka hakee kevyttä seuraa tinderissä. Olen todennut että nuoret miehet ovat ensin siellä mielinkielin mutta sitten kun sovitaan treffejä ja ilmoitan, että edellytän kumin käyttöä, joka ikinen sälli lakkaa vastaamasta viesteihin. Ensin luuli että on joku yksittäistapaus törppö, mutta kun kuulevat sanan kumi, katoavat kaikki, mitä helvettiä?
Sitten taas keski-ikäisille on sanomattakin selvää että tottakai on kortsu käytössä silloin, jos päädytään harrastamaan seksiä vieraan ihmisen kanssa.
Selittäkää tämä juttu. Antaako kaikki muut naiset siis ilman kumia noille nuorille miehille ja ite olen joku hölmö poikkeus jos en halua tauteja tai pamahtaa raskaaksi? Vai eikö nuoria kiinnosta pillu niin paljoa että kumi on ihan ylivoimainen vaatimus, ovat vaikka tiktokissa mielummin?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Minä en käytä kumia koskaan vaikka välillä vaivaa tauti jos toinenkin.
M41
Joku trollailee mun identiteetillä. Koskaan ei oo ollut mitään, kun valikoi hyvin kumppaninsa.
Tinderistä kokemuksia seitsemän vuoden ajalta, ei siis yhteen pötköön mutta aina silloin tällöin sinkkuna ollessa (25-vuotiaasta 32-vuotiaaseen, nykyään olen avoliitossa). Seksiä olen harrastanut arviolta sadan naisen kanssa Tinderin kautta ja selvästi alle 10% naisista vaati kumin käyttöä. Sanoisin, että paljaalla paneminen on nuorille hyvin tavallista.
M35
"Ei ole? Enkä minä kaikkien naisten kanssa olekkaan parisuhteessa. Nykyinen riittää ihan hyvin ja jos tämä ei olisi valmis hormonaalisen ehkäisyn käyttöön niin niin olisin etsinyt toisen naisen. Sen takia asioista pitää puhua jo heti suhteen alussa että löytää itselleen sopivan "
No niin, eli nainen syömään sitten vaarallisia seksuaalisuuden lamauttavia lääkkeitä 24/7 jotta miehen ei tarvitse muutamaa minuuttia käyttää kondomia. Kaikkeen ne naiset suostuukin.
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä kokemuksia seitsemän vuoden ajalta, ei siis yhteen pötköön mutta aina silloin tällöin sinkkuna ollessa (25-vuotiaasta 32-vuotiaaseen, nykyään olen avoliitossa). Seksiä olen harrastanut arviolta sadan naisen kanssa Tinderin kautta ja selvästi alle 10% naisista vaati kumin käyttöä. Sanoisin, että paljaalla paneminen on nuorille hyvin tavallista.
M35
Tossahan varsinkin nainen saa järkyttävän kasan tauteja, ainakin kohdunkaulan syöpävirukset tarttuu taatusti. Miten voi nuoret naisetkin olla niin tietämättömiä, vaikka seksivalistus varmasti parempaa kuin koskaan.
Kuka nyt kumilla nussis. Jos nainen ei anna ilman, niin joutaa suoraan luiskaan. Kyllä niitä anteliaitakin naisia on maailma täynnä, mihinkään tiukkapipoon kannata haaskata aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt kumilla nussis. Jos nainen ei anna ilman, niin joutaa suoraan luiskaan. Kyllä niitä anteliaitakin naisia on maailma täynnä, mihinkään tiukkapipoon kannata haaskata aikaa.
Miten voit välittää noin vähän toisen ja omasta terveydestä? Sulle on myös ihan sama, että nainen tulee raskaaksi ja lapsesi kasvaa jossain isättömänä? Jos kumi on tiukkapipoisuutta, niin itse olet löysäaivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit välittää noin vähän toisen ja omasta terveydestä? Sulle on myös ihan sama, että nainen tulee raskaaksi ja lapsesi kasvaa jossain isättömänä? Jos kumi on tiukkapipoisuutta, niin itse olet löysäaivo.
Syntyvyys on Suomessa laskussa, aina parempi mitä enemmän tulee lapsia. Kyllä ne joku alemman tason mies elättää.
Itse huomasin saman, että alle 35-vuotiaat kysyi tinderissä hyvin monesti saako panna paljaalla. Vastaus kun oli ei niin kiinnostus loppui siihen.
+35-vuotiaat ei viestittely vaiheessa kysyneet ehkäisystä mitään ja kun tapailussa oltiin siinä vaiheessa, että seksi oli ajankohtaista niin automaattisesti kumi käytössä.
Itse opin kantapään kautta e-pillerien vaarat saamalla keuhkoveritulpan. Eli jatkossa kumi käytössä siihen asti, että tulee mahdollisuus jossain vaiheessa sterilisaatioon.
N30
Kai ne parikymppiset naiset , jotka ei myöskään kumia halua käyttää, luottaa siihen, kun niille on annettu se suojaava hpv-rokotus koulussa, tavallaan lupa paneskella paljaalla ilman syöpävaaraa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä aina hämmästelee, miten tyhmiä miehiä voi vieläkin olla. Kautta aikojen pahin pelko ollut että nainen tulee raskaaksi ja joutuu maksamaan 18v elarit. Mitä enemmän niitä kerää sen varmemmin on miehen oma elämä pilalla. Sitten toki näitä rottia jotka ei huolehdi omiasta jälkeläisistään, melkein alinta kastia miehissä. Sellaisia kavereite en ole arvostanut koskaan missään ja mielummin laittanut luiskaan kaverisuhteen kun ollut rotan kanssa. Tänä päivänä elareiden maksut on vielä todempia, kun on olemassa naisia jotka ei halua miestä riesakseen, rahat kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Tossahan varsinkin nainen saa järkyttävän kasan tauteja, ainakin kohdunkaulan syöpävirukset tarttuu taatusti. Miten voi nuoret naisetkin olla niin tietämättömiä, vaikka seksivalistus varmasti parempaa kuin koskaan.
Niillä on se hpv-rokote otettu.
Minulla ihan päinvastainen kokemus. Nuoremmat miehet (alle 35-v) pitävät kumeja mukanaan ja käyttävät aina, usein pyytämättäkin. Sen sijaan vanhemmat miehet (yli 40 v) eivät haluaisi tai koe tarpeelliseksi. Kun mainitsee kumin, niin valittavat, että on hankalaa ja vie tunnon. Hiljattain eronneet syyttävät harjoituksen puutetta kumin käytössä ja erektio hiipuu. Just viime viikolla yksi mies totesi kumin olevan seksin tappaja. Niin tai näin, en anna paljaalla.
N50
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole? Enkä minä kaikkien naisten kanssa olekkaan parisuhteessa. Nykyinen riittää ihan hyvin ja jos tämä ei olisi valmis hormonaalisen ehkäisyn käyttöön niin niin olisin etsinyt toisen naisen. Sen takia asioista pitää puhua jo heti suhteen alussa että löytää itselleen sopivan "
No niin, eli nainen syömään sitten vaarallisia seksuaalisuuden lamauttavia lääkkeitä 24/7 jotta miehen ei tarvitse muutamaa minuuttia käyttää kondomia. Kaikkeen ne naiset suostuukin.
Eivät olet vaarallisia ja jos sinulla ne tappaa halut niin turha puhua muiden naisten puolesta. Itse olen ollut vain sellaisten kanssa joille ei ole tullut mitään ongelmia. Eikä se ole ajasta kiinni kauan sitä kortsua käyttää vaan siitä ettei nauti seksistä sen kanssa. Sen takia tärkeää löytää kumppani joka sopii itselleen eikä alkaa itkemään siitä mitä muut tekee.
Minulla on vastaava huomio 50+ naisista. Paljaalla saisi vedellä vaikka ja paljon...outoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vastaava huomio 50+ naisista. Paljaalla saisi vedellä vaikka ja paljon...outoa.
Vanhojen naisten ja nuorten miesten pitäisi siis löytää toisensa... toki vähän ymmärrettävämpää heillä, kun ei enää raskauden mahdollisuutta ja monet taudit pidetty nuorena pois.
Ei ne keski-ikäisetkään tahdo, jotka on suhteessa tottuneet olemaan ilman tai ei enää oikein toimi.
Ota sieltä peräkammaripojista, niin käyttävät. Sinä valitset jännän perässä juoksevia sliipattuja pelimiehiä.
Mun puoliso ei ole koskaan valittanut kortsun käytöstä vaan käyttää todella mielellään tässä vasektomia-aikaa odotellessa. Haluaa seksiä joka päivä ja aina sanoo miten upeaa on.
Meillä on jo yksi kierukkavauva, joten luotto niihin menetelmiin on heikko. Lisäksi hormonit vaikuttaa mun mielialaan, joten kortsu on mukava ja helppo tapa ehkäistä myös parisuhteessa. Ei mitään sivuvaikutuksia kummallekaan osapuolelle.
Hyvä kortsu on esim. Uniq pull. Ei taatusti purista ja super ohut.
Aikuiselle miehelle kortsu on todellakin ok. Pojat on asia erikseen.
Coitus interruptus. Siemen ei idä, jos sitä ei kylvä.