Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukahdan joka ilta TV:n ääreen. Kohtalotovereita?

Vierailija
13.02.2025 |

Otsikossa se tuli. Joka ikinen ilta nukahdan, oli katsottava ohjelma tylsä tai kiinnostava. Siitä sitten hammaspesulle ja nukkumaan. Tätä on jatkunut nyt varmaan viisi vuotta. Tavallinen työssäkäyvä lapsiperheellinen olen. Ja nukun yössä noin 7,5-8 h.

Muita joille käy vastaavasti? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Koska herään jo ennen puoli kuutta ja liikun lihasvoimalla työmatkat, kuappareissut ym. Siinä väsyy.

Vierailija
2/8 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tulossa kommentoimaan, että hah niinpäs minäkin! Mutta mäpäs jätänkin netflixin tai jotain vastaavaa päälle kun meen punkkaan, koska muuten olis liian yksinäinen olo.

- lapseton, jatkuvasta unettomuudesta kärsivä nuori nainen (en edes halua kuvitella miltä mun "nukkuminen" näyttäisi jos mulla olisi lapsia :'D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitkö, mitä elimistösi yrittää sinulle siinä sanoa?

Vierailija
4/8 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana nukahtelin, sitten rupesin tekemään käsitöitä, puikot kädessä ei nukahda niin helposti.

Vierailija
5/8 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina

Vierailija
6/8 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin. En pidä minkään sortin ongelmana. Mä olen aina ollut sellainen, että pystyn nukahtamaan missä ja milloin vain, ja käytännössä jos rentoudun kovin vahvasti, nukahdan vaikken olisi väsynytkään. Telkkarin ääressä jos ei ole kovin kiinnostava ohjelma, noin käy, rentoudun ja nukun. Minä pidän tätä lähinnä erityislahjakkuutena että on. näin hyvät unenlahjat. 

Vierailija
7/8 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta torkahtelen telkkarin ääressä, kunnes joskus 20-21 välillä raahustan nukkumaan. On aikaisin, mutta kissat herättää kuitenkin aamulla viimeistään viiden maissa, joten hyvä mennä ajoissa nukkumaan. On vaan tylsää, kun alan torkahdella jo 19 maissa ja tekisi mieli mennä nukkumaan, se vaan on liian aikaista

Vierailija
8/8 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy tuota kun olen oikein väsynyt ja stressaantunut, ja jotenkin haluan vielä väkisin ottaa hetken omaa aikaa valvomalla vaikka väsyttää. Stressi tekee sen, että en halua mennä sänkyyn kun on vaara, että ilman virikettä unta odotellessa alan murehtia asioita. Sitten on tuskaa herätä huonossa asennossa ja ehkä pää kipeänä sohvalla (usein klo 4 aamulla) ja lähteä vielä iltapesulle. 

Pyrin olemaan armollinen itselleni ja oikeasti lähtemään pesulle ja sänkyyn kun väsyttää. Tai edes käymään valmiiksi pesulla, että voin sitten suoraan rymytä sänkyyn, kun tuntuu että aivoissa alkaa mennä näytönsäästäjä päälle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme