Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkui naapuriaan läskiksi- sai hurjan maksun tuomiona.

Vierailija
08.04.2023 |

KOTIMAA
Mies haukkui naapuriaan läskiksi joutuu maksamaan tuhansia euroja
Naapuririita kärjistyi siihen, että mies huuteli naapureille törkeyksiä autonsa ikkunasta aina ohi ajaessaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009503443.html

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että täälläkin varovaisuutta.Jos teen ilmoituksen poliisille voivat he tehdä asiasta kantelun oikeuteen  ....

Vierailija
2/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että täälläkin varovaisuutta.Jos teen ilmoituksen poliisille voivat he tehdä asiasta kantelun oikeuteen  ....

Anonyymin kunniaa ei voi loukata 😅 Taidat olla hieman yksinkertainen

Voi jos tekee poliisi-ilmoituksen. Kyllä heillä oikeus löytää syyllinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantelu oikeuteen... heh... Taidat olla vähän yksinkertainen...

Vierailija
4/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut iso sakko, vaan oikeudenkäyntikulut.

Vierailija
5/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan voi loukata, mutta se vaatii enemmän avautumista, että voi tehdä kunnianloukkauksen.

Vierailija
6/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue bikinit päälle ja aja vaikka nurmikkoa. Aseta tontillesi ääninauhurit ja valvontakamerat, tee ilmoitukset pahoinpitelystä. Useasti toistuessaan mahdollisesti vievät naapurisi jonkun toisen naapuriksi.

Vierailija
7/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantelu oikeuteen... heh... Taidat olla vähän yksinkertainen...

Hei Mikä sinua vaivaa ? Olet syylinen johonkin ...

Sorry mutta minun äidinkieli on ruotsi joten jos et ymmärrä mitä kirjoitan ota ja käännä, senkin nolla. 

Ulkomaalaiset pois Suomesta!

Vierailija
8/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IP-osoitteen saa aika äkkiä selville...

Vierailija
9/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun mukaan hän kutsui kissaansa jonka nimi oli fat boy ja naapurit väitti, että hän haukkui heitä. Eli miten tän nyt ottaa?

Vierailija
10/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta vähän voisi täälläkin ottaa tämän asian huomioon. Täällä lihavuuskeskustelut ovat kyllä loukkaavia.

Ja loukkaaviksi tarkoitettuja. Kuinka monta anorektikkoa tämäkin palsta tuo.

Vierailija
11/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

IP-osoitteen saa aika äkkiä selville...

Mistä tiedät kuka sitä käytti?

Vierailija
12/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta vähän voisi täälläkin ottaa tämän asian huomioon. Täällä lihavuuskeskustelut ovat kyllä loukkaavia.

Ja loukkaaviksi tarkoitettuja. Kuinka monta anorektikkoa tämäkin palsta tuo.

Tämä palstako?

Silloin, kun nämä nykyisen kehokuva ihanteen perusteet on luotu eli ne samat asiat mitkä on luoneet ne paineet, että pitää olla laiha (sairaanloisen laiha) niin internettiä ei ole ollut edes viellä olemassakkaan.

Vierailija
13/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä aika erikoinen tapaus. Olen aina luullut, että kunnianloukkaukselle on selkeämmät kriteerit, eikä ilkeä haukkuminen ole kunnianloukkaus ellei se noita kriteerejä täytä.

Selkeästihän tuo oli rikollista käytöstä, kotirauhan rikkomista, vainoamista, jopa uhkaavaa, mutta en ihan ymmärrä miksi tuomio tuli nimenomaan kunnianloukkauksesta.

Vierailija
14/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä aika erikoinen tapaus. Olen aina luullut, että kunnianloukkaukselle on selkeämmät kriteerit, eikä ilkeä haukkuminen ole kunnianloukkaus ellei se noita kriteerejä täytä.

Selkeästihän tuo oli rikollista käytöstä, kotirauhan rikkomista, vainoamista, jopa uhkaavaa, mutta en ihan ymmärrä miksi tuomio tuli nimenomaan kunnianloukkauksesta.

Olet luullut väärin. 

Vierailija
15/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos haukutaan luuviuluksi? Onko vain ylipainoisilla oikeus loukkaantua?

Minä olen saanut kuulla jos jonkinnäköistä nimittelyä, koska olen hoikka. Ei se hoikasta tunnu yhtään sen kivemmalta, kuin ylipainoisesta.

Vierailija
16/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos haukutaan luuviuluksi? Onko vain ylipainoisilla oikeus loukkaantua?

Minä olen saanut kuulla jos jonkinnäköistä nimittelyä, koska olen hoikka. Ei se hoikasta tunnu yhtään sen kivemmalta, kuin ylipainoisesta.

MIks  ylipäätänsä pitää loukkaantua mistään nimittelystä?

Ei ne ole, kuin sanoja.

Iske paremmin takaisin tai vedä ohi toisesta korvasta

Vierailija
17/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä pitää pyrkiä loukkaamaan. Tuttavapiirissäni on muutama henkilö joka kehuu että "sainpas sanottua takas!" Mulla nousee aina ihokarvat pystyyn kun kuulen tuon ilmaisun. En ole koskaan kertonut inhoreaktiostani heille. Eikö suhtautumistaan toisiin ihmisiin voisi kehittää humaanimmaksi?

Vierailija
18/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä pitää pyrkiä loukkaamaan. Tuttavapiirissäni on muutama henkilö joka kehuu että "sainpas sanottua takas!" Mulla nousee aina ihokarvat pystyyn kun kuulen tuon ilmaisun. En ole koskaan kertonut inhoreaktiostani heille. Eikö suhtautumistaan toisiin ihmisiin voisi kehittää humaanimmaksi?

Se, että jos sinua haukutaan ja saat sanottua takas niin saattaa jatkossa estää sen, että sinua ei enää sitten haukuta uudelleen. Se on yksi hyvä vaihtoehto jos sinua kiusataan. Iske takaisin jos osaat tai anna mennä toisesta korvasta ulos.

Kiusaaja luovuttaa vain jos huomaa, että siitä ei ole mitään hyötyä tai jos tulee itse yllätetyksi.

Vierailija
19/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että jos sinua haukutaan ja saat sanottua takas niin saattaa jatkossa estää sen, että sinua ei enää sitten haukuta uudelleen. Se on yksi hyvä vaihtoehto jos sinua kiusataan. Iske takaisin jos osaat tai anna mennä toisesta korvasta ulos.

Kiusaaja luovuttaa vain jos huomaa, että siitä ei ole mitään hyötyä tai jos tulee itse yllätetyksi.

En anna takas mutta harvemmin minua on kiusattu aikuisena. Ehkä on tullut auktoriteettia?😃 Lapsena kylläkin sain kiusaamista osakseni.

Vierailija
20/36 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jos tekee poliisi-ilmoituksen. Kyllä heillä oikeus löytää syyllinen. 

Ei. Anonymi on anonyymi. Laki ei suojele anonyymeja, koska heitä ei ole olemassa. Poliisi kiinnostuu vain mahdollisista pedo tai vastaavista tapauksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi