Siis, jotkuko ei halua suolakurkkua hampurilaiseen??
Menkää HOITOON!!!
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/03185bb9-d297-41da-ac8b-573…
Kommentit (19)
Siis joku haluaa syödä suolakurkkua?! MENKÄÄ HOITOON!
Kerro, mikä ravintola käyttää suolakurkkuja hampurilaisissaan. Ainkin Hese, Mäkki ja Kingi käyttävät mauste/etikkakurkkuja.
Meikä ei poista mittää burgereista. Mulla on kotonakin aina suolakurkkua mistä tärräyttää leivänvälliin
En halua. Koko hamppari maistuu kusiselta etikalta vaikka ne ottaisi itse pois sieltä välistä.
Suola/maustekurkkua en halua mihinkään ruokaan.
Onnea, ap! Sinulla on todella helppoa elämä, kun tämä asia on sinulle suurin ongelma.
Kyllä suolakurkuista saa tykätä. Jos siis paskasta tykkää.
Jos käyn hesessä etc., niin kaikki sellainen pois missä on suola-/säilykkurkkua, eli niin majoneesitkin. Hyi v.
Eikö lasten pitäisi olla koulussa tähän aikaan sen sijaan, että ihmettelevät vauvapalstalla muiden syömisiä?
Vierailija kirjoitti:
Onnea, ap! Sinulla on todella helppoa elämä, kun tämä asia on sinulle suurin ongelma.
Mikä vaivaa ihmistä, joka aina kuvittelee että joku random-asia josta joku sattuu mainitsemaan olisi sen ihmisen suurin ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa ihmistä, joka aina kuvittelee että joku random-asia josta joku sattuu mainitsemaan olisi sen ihmisen suurin ongelma?
No onhan se selkeästi ongelma, kun huutaa menkää hoitoon, jos ihmiset toimivat eri tavalla kuin itse. Ei se ole mainitsemista, se on riehumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MENKÄÄ HOITOON!!!
Tuon takia niitä hampurilaisia ostetaan. Muuten voi syödä vaikka nakkisämpylää.
Syön aitoja suolakurkkuja - ilman hampurilaista.
Big Macissä sitä on kyllä juuri sopivasti ja sopii hyvin kokonaisuuteen, vaikka muuten en kurkkuja harrasta ollenkaan.
Olen aina luullut että vain lapset ottavat ne kurkut pois sieltä.
Öööh! Kyllähän suolakurkku kuuluu hampurilaiseen.
Joku ei halua suolakurkkua hampurilaiseen!
Mitä ihmettä!
siis, siis, ööööö, ööö, jotkuko vieläkin kyselevät idioottimaisuuksia täällä?
Minä en halua, tykkään enemmän tuoreista kurkuista. En tykkää muutenkaan säilykkeistä.